Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blue.Shark

    Dotaz - RTS

    Zdravím! Včera jsem měl přemýšlivou chvilku a snažil jsem se přijít na to, jaké funkcionality by měla obsahovat ideální Real-time Strategie. Pokud se tu najdou fandové RTS, můžete mi, prosím, přihodit do reakce vaše názory? Víc hlav víc ví :)
    • elwiscomeback
      "war games" aneb mystifikace a podobné věci. Protože ve skutečnosti byly války často vyhrány nějakým impulsem, překvapivým výpad do týla, předstíráním že jednotky jsou někde jinde apod.
      Z toho důvodu jsem měl hodně rád R.U.S.E
      A logistika taky potěší, z poslední doby například Wargame *4*
      • Blue.Shark
        Mystifikace zní velmi dobře. Supreme Commander má snahu hrát si s radary a rušičkami radarů. Výsledek je ale poněkud nemastný, neslaný. Pokud jde o logistiku, moc se mi v již zmiňovaném Earth 2150 líbilo zásobování municí - vznášedlo jednotkám pravidelně dováželo z muničního skladu střelivo, jinak byla armáda po chvíli bezmocná. Díky za reakci :)
    • jakubc
      Přenos jednotek z předchozích misí, ideálně jako to má udělané Emperor Battle For Dune (až na to, že boj o už vyčerpaná území je porod...), ať je tam nějaká kontinuita a "větší obrázek".
      • Blue.Shark
        Zajímavá funkcionalita. Já se s podobným systémem střetnul v Earth 2150; jen se neválčilo o území, ale šlo o jednotlivé mise. Hráč na konci mise evakuoval všechny své jednotky transportérem do hlavní základny, a na další misi je jím opět přivezl. Dík :)
        • jakubc
          v duně jsi za ovládání sousedních regionů dostával pravidelně posily v podobě jednotek, což se opravdu hodilo, ale protože se v bitvě skoro vždy vytěžilo všechno koření, tak opakované boje o tentýž region (což nebylo nic výjimečného) znamenaly utrpení
  • Dragons Dogma - předrakováno

    Evidentně mají vývojáři RPG v posledních 5 letech mozek velikosti zaječích varlat. Buďto je v RPG záporákem drak nebo nadpřirozená potvora jako zlý bůh nebo duch. Chtělo by to osvěžit a ne pořád vyvařovat stejnou polívku. V roce 2016 už to působí trapně, byť je tenhle konzolový port staršího data..
    • Vogon
      Až na to že Grigori není záporák, je to spíše oběť, ale i kdyby to byl záporák, tak je na draka velmi sympatický(hlavně ten sexy hlas). A pokud by to byl finální boss, tak by to byl jeden z nejelšpích finálních boss fightů, už jen kvůli naprosté epičnosti. DD má jednoho z nejlepších záporáků co jsem kdy viděl, ale bohužel se objeví až doslova v posledních pěti minutách, což má ale na druhou stranu velmi velký šok. Navíc v NG+ je ten záporák teprve to pravé ořechové a využívá "videohernosti".
  • Nejlepší hry roku 2015 podle EDGE: 1. Bloodborne, 2. Metal Gear Solid V, 3. Splatoon, 4. Her Story, 5. Kerbal Space Program.

    Co si budeme říkat, jeden z těch rozumnějších GOTY. Navíc Edge má prestiž a tak mně připadá, že je spíše zajímá originalita a gameplay...
  • Vogon

    TotalBiscuit - Dragon's Dogma PC port report

    Port Report od TotalBiscuita- https://www.youtube.com/watch?v=t-fZyDad4io

    Jinak ještě dporučuji video od Jamese Portnowa(vývojář, vysokoškolský učitel) a Matta Leese(bývalý novinář).

    James - https://www.youtube.com/watch?v=wtIX3RaP86Q
    Matt- https://www.youtube.com/watch?v=o2UrLNP3ruw
    • Díky za odkazy, velice dobré zhodnocení od obou. Nemyslím si, že je to nejlepší hra ever, jak říká Matt, ale mám ji na třetím místě za Demon a Dark Souls za poslední dekádu v RPG.
      • Vogon
        Určitě, každý kdo tu hru hrál a má jí rád si uvědomuje, že má hodně chyb, ale to v čem vyniká, dělá naprosto úžasně.
    • Prumerna hra s odpornou grafikou a tunou bugu. Na konzolich modla, na PC prumer :-)
      • presne, doporučuju se vyhnout obloukem
        • A to sem se na to pritom tesil. Cetl sem na hru jenom chvalu ovsem co z toho vylezlo to je fakt spatny. FreeToPlay MMO nabidnou lepsi zabavu nez tohle.
          • Johnny
            chválu??? Dyt to bylo extrémě nudný!! Miluju RPG a moje žena také, ale tohle byla fakt tragedie. pul hodiny někam deš, tam něco zabiješ, a pul hodiny zpět. a pořad dokola......
            • grind a backtracking, tzv. packovaci hardcore *6*
          • Kluci co jste zklamaní předem či podle videa na YT (jako mě je to jedno), ale po pravdě ta hra fakt ve skutečnosti na PC vypadá lépe než na videích, hraje se dobře, RPG prvky výborné. Je to hratelné, zábavné. Atmosféra v noci dokonalá. Takže tentokrát opravu mi přijde že gameplay videa jsou o dost jinde než skutečnost. Fakt...
    • Animácie v tej hre vyzerajú hrozne. Imo animácie sú najdôležitejšie aby hra pôsobila dobrým dojmom.
  • Fakta o The Witcher 3: Na hře pracovalo 1500 lidí, 1500 postav naleznete ve hře (mají celkem 16 tisíc animací), scénář má 820 tisíc řádků, herní svět 136 km čtverečních a pro hru vzniklo 2000 kreseb.

    820 000 words = 820 tisíc řádků scénáře. GG. Herní "novinařina" je dnes jen překládání cizích zpráv, a i tak to přeložíte blbě.
    • braveman
      Omlouvám se za chybu a díky za upozornění.
      Připravoval jsem ještě podobnou zprávu (týkající se scénáře Firewatch) a při psaní se mi to potom takto blbě spojilo *7*
  • MidnighT91

    hudba

    Dokážete poradit jak hledat podobnou hudbu https://www.youtube.com/watch?v=CFo358XLyYY
    Existuje pro to nějakej žánr, nevím jak to napsat aby mi youtube našlo podobnou hudbu, daří se mi najít jen samej metal...
    • Vogon
      Hudbu(nevím jestli všechnu) k Zaklínačovi 3 skládala skupina Percival, takže bych začal tam.
    • Zkusil bych třeba ambient/folk/traditional/medieval/ballad/celtic a nějak to míchat, jinak z kapel možná něco od Faun, Wardruna, Elane, Trobar de Morte, něco tohohle typu....
      • MidnighT91
        Díky moc Scarecrow.
    • kennyB
      Taky bych řekl, že zřejmě baladovka. A pro tohle??? https://www.youtube.com/watch?v=665n8FtWPGc&list=FLD9Q5-PQW__8nNz0RqYGbsQ&index=2
    • Folk, balada?
  • Fakta o The Witcher 3: Na hře pracovalo 1500 lidí, 1500 postav naleznete ve hře (mají celkem 16 tisíc animací), scénář má 820 tisíc řádků, herní svět 136 km čtverečních a pro hru vzniklo 2000 kreseb.

    Witcher, že má 136 km čtverečních? Ha ha ha. Akorát čarování s čísly. Pokud by to měřily podle kroků Geralta tak Velen plus Novigrad má kolem 16 km čtverečních.
    • Lukyz
      Přesné rozměry neznám, ale určitě je to víc jak 16 km2.
      • Fakta o The Witcher 3: Na hře pracovalo 1500 lidí, 1500 postav naleznete ve hře (mají celkem 16 tisíc animací), scénář má 820 tisíc řádků, herní svět 136 km čtverečních a pro hru vzniklo 2000 kreseb.

        Trochu zbytečnej komentář, nejspíš to bude víc když tam jsou ještě další čtyři lokace... Ale pokud jsi nad Novigradem a lookneš si ten vojenskej tábor na druhý straně, což je nejdelší přímá vzdálenost na mapě, je to něco přes 4 tis jednotek které mají u té mapky v rohu. Jedna jednotka odpovídá (podle kroku Geralta) cca jednomu metru. Uhlopříčka čtverce 4x4 je 5,66. Takže podle tohodle měřítka je to nejspíš ještě míň než 16km. Otázka je podle čeho to měří...
  • Fakta o The Witcher 3: Na hře pracovalo 1500 lidí, 1500 postav naleznete ve hře (mají celkem 16 tisíc animací), scénář má 820 tisíc řádků, herní svět 136 km čtverečních a pro hru vzniklo 2000 kreseb.

    ........a stejně to je průměrná hra. *1*
    • Přehled nominovaných titulů na 19. ročník cen D.I.C.E. Awards.

      Když někdo nečetl knížky...
      Potom je to průměrné, neznáš pozadí většiny příběhů, ztrácíš se, pomalu nevíš co je nilfgaard...
      • SalemCZ
        počkej on neví ani kdo je Ciry, možná hrál zaklínače,ale spíš 1, nebo 2
    • Eso_Rimmer
      *1* *1* *1* ..............ne
  • Corvus

    JD opět jede BOMBY

    Psychopat a arogant jménem Doskočil nebo-li slovutný herní novinář a výkvět české herní scény, který zvedá návštěvnost a čtenost kam přijde, opět jede pecky. V dnešních novinkách prezentuje mega tabulku, hezky si to vybarvil, kde ukazuje JAK VŠICHNI kolem eurosr*če stojí za jedno velký hnědý. Výsměch všem webům (ALE POZOR, už od 3 hodin ráno, kdy nahazují novinky!!!): http://www.eurogamer.cz/articles/2016-01-14-dobre-rano-s-eurogamerem-tvrtek-14-ledna

    Holt macho jako řemen, hardkór gangsta bič! *12* Máto včetně jmen novinářů, kteří jsou líní novinky nahazovat a také časů! Takže se, holenkové, z ničeho nevykroutíte!!! *1*
    • PreidaQ
      Ačkoliv fakt nepobírám tu neustálou JayDeeho potřebu uraženě se navážet do ostatních, tak mu stejně musím přiznat, že o jeho pracovní morálce si třeba tady na Gamesech můžou nechat jenom zdát.
      • Sedět cely den u netu a kopírovat novinky na svuj web je nějaká pracovní morálka? EG nemá skoro žádný tvůrčí obsah, recenze opsane a videa postávané z portugalského EG. S Games nebo Hrej se vubec nemůže rovnat a jediné co má jsou ty jeho tabulky, které ani nemůžeš ověřit, protože na EG se zobrazuje poté den a ne čas.
        • * pouze
    • Inquisitor
      No aspoň je s nim sranda, s Jendou Doskočilovic. On tu návštěvnost tady vybudoval, tak je jasný, že už bude jenom klesat. Ale je zajímaví, že se s tou návštěvností chlubí, když je tak špatná :)
    • tak rychlost mu nemuzete ubírat :-), ale je pravda, že na games poslední dobou moc novinek neni
      • No jo jenže rychlost nerovná se kvalita a proto ztrácí nějáké jeho srovnávání smysl.
    • Co je Mirror EG na Z?
      • zing
    • Tilwaen
      Já si myslím, že je mistr ještě moc skromný. Co se komu nelíbí? Vždyť se ani nechlubí všemi svými úspěchy. Máte vůbec představu, jak moc si na tom musel máknout?

      (zdroj)
    • Takže JD chce říct, že celé EG je v podstatě konkurence malému novinkovému sloupku tady na Games? Protože něco jako recenze a témata by člověk těžko na EG pohledal. Nemluvě o jeho článcích obsahující jeden obrázek a německý text v komentářích.
    • Lukyz
      JD je takovej Babica herní scény, sice se to nedá číst, ale má to jako první *1*
      Ne vážně, JD je nemocný člověk a tomu bychom se smát opravdu neměli...
      • Corvus
        Hela, byl tu JD a dal nám mínus! *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit