Přejít na výpis diskuzí
Demons Age bude klasické fantasy RPG s tahovými souboji, přesto ale vypadá sympaticky
11.1.2016 | Aleš Smutný
18 příspěvků
-
Nic proti, izometrická rpg a vlastně jakákoliv rpg mám velice rád, nadruhou stranu mi přijde že už i celkově tyhle hry sou házeny do generátoru. Neříikám, vymyslet něco úplně nového dá asi zabrat ale tohle už tu přeci bylo 1000, pochybuji že tam bude něco co už nebylo viděno v předešlých 15 letech xkrát.
-
-
Mě přijde, že většina těch novějších izometrických RPG je úplně zabitá nudnými souboji. To bylo to co táhlo starší hry. Příběh byl vždycky podobně kýčovitý hlavní je správně namíchat dialogy, objevování a souboje. Dneska mám pocit, že taktické souboje úplně chybí, prostě jen všechny pošleš do útoku a za chvíli vyhraješ. Tohle projde ve možná v 3D hrách z pohledu 1. nebo 3. osoby, kde máš pocit že opravdu bojuješ, ale v izometrické hře to je děsná nuda, protože tam máš mít pocit, že ten souboj řídíš a ne jen sleduješ.
O objevování radši ani nemluvim, protože ve většině her dneska běháš za šipkou. -
-
Já třeba souboje v RPG mám rád a je to podle mě nedílnou součásti. Je to podle mě dle preference jedince. Vždycky jsem měl problém s tím, že když se třeba hralo DnD, tak někteří chtělí víc bojů a někteří chtěli slyšet hlavně příběh a rozhodování skrz příběh a ne házením kostkou. To jsou dva protichůdné pohledy a každému se líbí něco jiného.
Na můj vkus to měl hezky vyvážené BG2, kde jsem si dialogy vážně užíval a souboje též. A samozřejmě perlou k tomu byl o Planescape Torment. S humorem a dialogy neměl snad konkurenci.
-
-
proč sem píšeš jak je to špatně to už tu bylo milionkrát.dnes se vše jen kopíruje jde o tu šanci udělat něco líp.já bych si po wasteland 2 což bylo hrozný něco klidně dal.
-
-
Nový torment? :)
-
-
Ja uplne suhlasim...pred davnou dobou ked sa niekto vybral na nejaky quest v RPG to bol zazitok, zachrana sveta, kuzla, fireball, blesky, bojovnici z legiend...
Ale ked je dalsich 250 000 RPG na rovnake kopito, cloveku sa to zunuje. Vacsina sucasnych RPG kde clovek moze byt mag co hadze blesky a ohen, lucistnik co sa plyzi a ma dvojrucne dyky a warrior co ma stit, dva mece alebo obojrucak...je uz tak strasne klyse ze cloveku je z toho zle.
Pritom je tak vela krasnych HIGH FANTASY moznosti, uz len ten mag moze robit tolko inych veci ako mrskat elementy...A pritom FANTASY je len jedno z moznosti, co take RPG kde sa hra v Buducnosti? Pripadne nejaky survival post apo RPG, co nieje fallout, nieco viac blizke realite... Alebo hrat na uplne inej planete kde sa technologia krizi s magiou... tych moznosti je MRTE len studia sa boja riskovat... -
-
...co take RPG kde sa hra v Buducnosti?"
Numenera. *1*
-
-
nech sa paci, vymysli nieco nove
mas na to 24h :)
-
-
Tak tohle si zahraju moc rád. Grafika pro mě ouplně v poho a tahový souboje si vychutnám. Za mě palec nahoru :-)
-
Co bude příště, Dragons Souls?
-
název zase jak z rpg name generatoru...
-
mozno desat rokov dozadu by som povedal ze vyzera slusne, toto je hnus
-
-
Jediny graficky hnus za posledni dobu na ktery jsem narazil je Fallout 4. Interiery jsou naprosto odporne a je skoda, ze takove nenalicene screeny neunikly z Bethesdy pred vydanim. Pak bychom se krom povrchni Falloutu odcizene hry mohli bavit jeste nad smutecnimi oznamenimi, jak projekt poskodil unik dat.
-
-
Na scenar kaslu, hlavne aby to melo dobrou hratelnost.
-
"Přesto" vypadá fantasticky?! "PŘESTO"?!?!?! Pfffthfpfpfp!!!
-
Pokud budou herní mechaniky (souboje, puzzly) fakt dopilované, tak příběhové klišé odpustíme. Mám ovšem obavy, že tohle nebude případ briskního návrhu, že tuctovost bude provázet i hratelnost.
-
RPG tahovek není nikdy dost. Osobně dávám tahovému systému přednost před realtime pauzovacímu.
-
-
Já mám radši akční souboje (Ultima Underworld, Elder Scrolls, Gothic), ale i tahové souboje jdou udělat zábavně (Wizardry 7). Real-time s pauzou je takový kompromisní hybrid, který nemá přednosti ani akce ani taktiky.
-