-
Vždyť ona o Dayz nic neví, tak jak ho může testovat. nechápu, kdo jí nevrhoval. *11*
-
"Trhati Fioly dynamitem"
Zuzana Cinková se jednodnoho dne stane dobrou Ctihodnou matkou.Hloupé výlevy pomatených futárů necht skončí v rozptylu.Fiola je zvláštní materiál.Trochu namyšleného ego,špetka ambicí,něco málo tvůrčí invence,to vše zabaleno ve věčném ůsměvu. V jádru tvůrčí typ schopný přenést svou kolektivní vizi do uspokojivého celku.Fiola a blackhole je stejná entita,něco o sobě navzájem prozrazují.Black hole je naprůměr podpořený "proslzeným" marketingem.Blackhole je nevyřčená otázka.Blackhole je nadšení s příslibem něčeho nového. -
Fiola je trošku divný týpek, ale co si budeme povídat, to není v tomhle oboru až tak výjimečné. Jeho hry mě moc neoslovily, ale každopádně měl svoji vizi, šel si za ní a něco dokázal a evidentně s tím nehodlá přestat a za to mu patří respekt a přeji mu, aby se dařilo i nadále.
-
Fiola a Baty jsou sympaťáci, nějak nechápu ten hate
-
-
S Baty problém nemám, ale pan Fiola mi až strašně moc připomíná bývalého spolužáka, co vždy všechno věděl nejlíp, smál se vlastním vtipům a musel být středem pozornosti jakkoliv trapnej bude..
-
-
Spousta lidí nemůže ustát, když je někdo chytřejší, to je běžný jev ve společnosti. Jak řekl Wilde, mám rád nepřátele pro jejich inteligenci.
-
-
Mají úspěch a dělají, co je baví a jsou z toho šťastní. To spoustu lidí doslova S E R E. Já jim to přeju. Nidko jim nic jentak nedal.
-
-
njn, lidi viděj ten úspěch, ale už nevidí tu dřinu co stála za tim. říkal že na tom dělá 8 hodin denně 6 dní v tejdnu, teď v době kdy už je to relativně zaběhlý a všichni vědi co maj dělat, začátky musely bejt o dost krušnější
-
-
Tak zase na druhou stranu těch 8 hodin denně je trošku jiná práce než klasických 8 hodin v běžné práci, že ano? To nemluvím ani o zcela běžné práci 9 i 12 hodin denně. V tomto bych z toho zase nedělal nějakou extra dřinu. To samé vztahuju na práci šéfredaktora tohoto webu, což také nepovažuju za dřinu.
-
-
Že jo. Taky se divím, proč třeba v každé větší IT firmě najdeš odpočinkový kout, je to přeci běžná práce jako každá jiná. Tak jako u pásu si odpracuješ rukama to, co máš, tady prostě jen rukama naťukáš čitelný, snadno udržovatelný, z fleku funkční kód. Vůbec to není něco, o čem bys musel nějak dlouho přemýšlet, nedej bože složitě algoritmizovat nebo nějak improvizovat, když něco nejde tak, jak jsi zprvu zamýšlel. Taky to není něco, co by ti leželo v hlavě celý den, je přeci blbost si tahat práci domů. Ještě srazit platy na průměrnou hodnotu a budeme žít v téměř ideálním světě.
Neber si to osobně, ale srovnávat práci v IT a (převážně manuální) dvanáctihodinové směny prostě nejde. Obojí je vyčerpávající, každé jiným způsobem. Za 8 hodin denně a 6 dní v týdnu má Fiola můj respekt, byť si za něj nic nekoupí. -
No jo, to není přece žádná práce, vždyť on jen 8 hodin sedí u PC a čumí do monitoru. Nahnal bych ho do Michelinky tahat gumy, to by teprve poznal, co je to práce. Mimochodem, co znamená to "jiná práce" a "bežná práce"?
-
-
-
-
-
Jednoduche reseni pro vsechny anonymni borecky - kdyz se vam neco nelibi, nelezte tam a necumte na to...nemusite mi dekovat...
-
-
Pan Filip Kraucher je teda hodně mimo s jeho názorem na Gameworks. Až se mi nechce věřit, že toto je dospělý člověk samostatně myslící. omlouvám se, nechci nikoho urážet, ale jeho výroky naopak urážejí mou inteligenci, a to vlastním nvidia kartu. nikdy bych ale neřekl, že to co nvidia dělá s gameworks a physix je fér hra a ne prachsprostý marketingový nástroj, který si mpůže dovolit dělat z pozice dominantního postavení na trhu. Nvidia by mohla velice jednoduše vyvíet tyto nástroje a licencovat je za rozumný peníz dalším firmám jako amd jako její vedlejší produkt, proč by to ale dělala, když má sílu trhu, že? taky by mohli spolupracovat na vyvíjení těchto nástrojů společně, proč by to ale dělala, když má sílu trhu,že? Pane Filipe, žádný vývojář nebude trávít spoustu práce s impolemetování speciálních efektů, které ovlivní jen nějakých 15% potencionálních zákazníků. Prosím aby se pan Fiala nad sebou zamyslel, a ten mozek někdy použil.
-
-
AMD GPU prostě nejsou dost dobré a jediné, v čem umí konkurovat, je cena - to ale ovšem za horší produkt. Že si nVidia dělá vlastní featury pro vlastní karty je naprosto v pořádku. Proč by měla nVidia vytvářet něco pro AMD? Proč by měla konkurence spolupracovat?
Nechceš nikoho urážet, ale když má Fiola jiný názor, je to pro tebe hned nemyslící člověk? Na mě Fiola působí jako docela úspěšný člověk. Co si dokázal ty?
Tvůj příspěvek je naprosto mimo.
Mimochodem, já mám AMD GPU i nVidia GPU. S oběma kartami jsem spokojen, ačkoli výhody nVidie jsou nesporné. Určitě jsem rád, že tu je nějaká konkurence k NVidii (ve skutečnosti je hráč číslo 1 na poli GPU intel) a mrzí mě, že AMD ujíždí vlak a že dříve či později asi krachne. Chce to silnou konkurenci. Možná se nějaká objeví v Asii. Mají našlápnuto slušně a většina GPU stejně v Asii vzniká (a většina mobilních procesorů a GPU se vyvijí taky zde). -
-
Tak ty vůbec netušíš. Někde jsi si přečetl jeden článek a děláš chytrého.
-
-
Business není charita a Nvidia si zvolila cestu, která jim podle nich přinese větší zisk. Tato cesta se může ukázat jako slepá, ale o tom rozhodne trh.
-
-
njn uspech se neodpouští, dela co ho bavi, je uspesnej a ma hezkou holku...
-
-
Já chci abyste pozvali JDho *1*
-
-
A je s ním někde podcast nebo nějaké video? Mně by zajímalo, jak se chová a vyjadřuje jinak než od klávesnice...
-
-
Eurogamer měl nějaký podcast, ale nemůžu se na jejich díly u nich na stránkách dostat (asi už je smazaný). Možná tady v tom se někde vyskytuje: http://uloz.to/hledej?q=eurogamer_cz
PS: Tak nic, to byla nějaká chyba u mě. Podcasty na EG normálně fungují. -
Nikdy jsem tu nebyl
https://www.youtube.com/watch?v=xYV5NdCutO0
https://www.youtube.com/watch?v=ObftJW81L5Y
A tihle tu taky nebyli (a neznám je)
https://www.youtube.com/watch?v=zr9Mf481TdU
-
-
-
Koukám, že mi smazali komentář, a to jsem si dovolil jen napsat, že redaktoři na tom nejsou rétoricky moc na výši. :-)
-
Vavra v labuze spominal, ako mu v mladosti nesiel Monkey Island. Teraz vytvara hru so sermom a navaza sa do Schafera. Kraucher mal kedysi pomaly pocitac a teraz keca rychlo a vytvara rychle plosinovky. Tu je vidiet, ako utrpenie z konzumu vytvara dalsi konzum *1*