Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mám už nějaký pátek a naprostá spokojenost :) Hra byla každým buildem lepší a lepší a ušla neskutečný kus cesty. Už se těším, co vymyslí dalšího u GD
  • Hnisavec
    toto je presne hlavná chyba KS a early access....kým hra vyjde človek o nu i stratí záujem...Grim Dawn som kúpil pred rokmi...teraz už ani neviem prihlasovacie údaje k tomu steam účtu, kde ho mám ani ma to neláka hrať, lebo sa teším a vyčlenujem si čas na Dark Souls3.....takisto i Kingdom Come z brutálneho nadšenia po xy odkladoch ako si mi už je jedno či vobec vyjde a aké bude....
    • Asharak
      Přesně :D Star Citizen, KC:D... nahrané tak 2 hodiny *1*
    • Vsak uz si zaplatil tak jim to muze byt jedno *1*
      Nejlepsi je ea vubec neresit, pak to muze jenom pozitivne prekvapit.
  • Asi takhle...určitě každý pokus o vymyšlení něčeho nového v nové diablovce není na škodu a není to vůbec lehký úkol. GD jsem v early accesu nezkoušel, ale určitě mě zajímá jak bude hlavně fungovat multiplayer. Je někdo ještě kdo hraje "diablovky" v singlu pokud mu nejde o příběh? Ona absence sdílení expů, peněz, dokončování questů a selekce dropů dokáže hru dost znepříjemnit pokud hrajete s nějakým notorickým looterem viz. Torchlight II. TQ mě dost bavil a upřímě jsme hledali za něj na LANky náhradu (na po 5. se mi nechce začínat) *1*
    • XP jsou sdílené, pokud nejste daleko od sebe. Úkoly se odevzdávají zároveň pro všechny hráče v relaci (pokud je mají splněné) bez ohledu na to, jak daleko jsou. Většina nových úkolů se také bere pro všechny lidi v relaci, bohužel, nektěré quety (jako bounty) musí brát každý sám. Peníze se rozdělují mezi všechny lidi v relaci. Loot je možné nastavit buď na personal, nebo společný (před vytvořením hry v nastavení MP).
      • Děkuji za vysvětlení. Jak říkám, určitě hru vyzkouším.
  • Ja bych si dal Titan Quest 2. Recka mytologie je ve hrach trestuhodne nevyuzivana.
  • zas takova pecka to neni jak jsem cekal:( TQ bylo o mnoho lepsi hlavne na tu dobu....este bude nejakou chvili trvat nez se vybalancuje itemizace, protoze ted to funguje fakt spatne....presne jako na zacatku diablo 3 nez dorazil smart loot....v podstate clovek hraje jeden char na kterym nafarmi itemy pro uplne jinej char *1* takze pak zacina jinej na kerej teda jako nejaky ty veci ma ale drop je opet z velke casti statama pro jinej char atd...v TQ to bylo dost podobne...bohuzel bych v dnesni dobe cekal trosku inovativnejsi pristup...nekomu to ale asi bude vyhovovat....nehlede na to ze itemy se porad opakuji....a to je nejvetsi fail...jinak skilly a ruzny dovednosti podle meho fungujou dost dobre...krom petu kteri maji jakoby generovat aggro ale klasicky to vubec nepocitite mobky valej primo do vas a nic jinyho je nezajima coz je zase skoda....a mimochodem nektery dungeony jsou nahodne generovane v tom smyslu ze se pouze random objevuji ale asi pokazdy stejne formovany.... to mi osobne nijak nevadi...spatny je ze kdyz ten dungeon potkate na 48 lvlu a vlezete tam a je tam boss 58lvl keryho proste nesundate tak to si rikam co borci 6 let delaj ze jim unikde takovahle zakladni vec...hra je to prumerna urcite sympatickej pokus ale aby to bylo opravdu hratelny, promakany a funkcni....bude to trvat dalsich x let ostryho provozu
    • Vývojářům nic neuteklo, to vám uteklo že ten dungeon s bossem na vysokém levelu je tam kvůli bounty úkolům... Stejně jako nikdy neudělají, naštěstí, smart loot jako v D3. Člověk hraje za jednu postavu na max levelu kterou má všperkovanou během pár hodin a pak mu furt dokola padá to stejné jen s rozdílem pár bodíků...z 1na80lvl to teď trvá 30 minut a setový komplet seženete za pár hodin solo hraní....na dva tři dny ta sezona ale čas zabere, to ne že ne! - jen je to tak casual až se to občas stydím hrát....ještě že tam je ten HC, jinak to totiž nemá smysl vůbec!
      • smart loot v D3 mi prijde az moc prehnany, ale v GD to je skoro opacny extrem. Nejspis to maji nejak umyslne nastavene, aby clovek musel expit bodiky k jednotlivym frakcim nebo prolezat, ci primo exploitovat obchodniky.
  • "Steampunková diablovka" - čeština je vskutku bohatý jazyk.
    • parobuřičská pekelničina?
      • čertovina :D lusk
  • Ta hra me moc nenadchla, neni spatna, ale cekal jsem vic. Uz jen to, ze lokace nejsou generovane, ani dungeony...je velke minus.
    • a v čem je výhoda náhodně generovaných dungeonů? Já v tom vidím spíš nevýhodu. Návrháři byli líní pořádně navrhnout poctivé podzemí a lokace, tak je nechají generovat nějakému programu, který to nikdy neudělá kvalitně. D2 bylo generované, TQ nebyl, obě to byly skvělé hry
      • del0
        "D2 bylo generované, TQ nebyl, obě to byly skvělé hry..."

        Akorát s "menším" detailem. TQ sem dohrál jednou a D2 sem hrál tisíce hodin. Kdyby D2 nebylo generované, tak bych (a asi i většina lidí) u toho tak dlouho nevydržel. U hry typu Diablo, kde farmíš dokola nějaké lokace nebo bossy tě už nějaká "poctivost navržení lokací" po pár dnech vůbec nezajímá. Naopak jde o to, aby ty mapy byly pořád jiný a člověk měl pocit, že to hraje poprvý. Navíc Diablo 2 mělo pěkný design prostředí - na to, že bylo generované (osobně ho považuju za nejlíp udělanou 2D isometrickou hru - hlavně co se týče animací), takže tvůj příklad je tady trochu mimo.
      • jo to mas sice pravdu, ale ty v GD vypadaji kvalitou jako by byly nahodne generovane :) ale pritom nejsou :D
        • Myslim ze zela nechapete co je "generovany" dungeon.
    • za mě plus - aspoň to člověk nemusí hrát dvacetkrát
  • na tohle se docela těším. Po všech náročných hrách z poslední doby (Dark Souls, Underrail, Pillars of Eternity) mám chuť na nějakou oddechovku - jen příjít, dvě hodiny rubat monstra, vypnout, nemuset řešit příběh, nic.
  • hmm, kdo ví, jestli se začne říkat grimdawnovka :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit