Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Division jsem v betě hrál, přišlo mi to velmi osekané. Rozvoj základny tak trošku na zkoušku, je ale dobré že schopnosti které hráč má závis na rozvoji základny(např lečení, položení bomby). K craftingu, který tam byl zamčený se člověk vůbec nedostal. Nešťastně zvolené klávesy mezerník a ctrl. Mise mi přišli pořád stejné nic extra, většinou to bylo zabij pár chlápků, nebo nahoď jističe a zabij pár chlápků, nebo přesuň něco těžkého takže můžeš střílet jen pistolí(zabij pár chlápků a dones). Pak tam byla mise najdi někoho, kde si rekonstruoval události v minulosti aby jsi někoho našel(což mi přišlo nejvíc otravné popravdě jsem ani nevěděl co mačkám ale misi jsem splnil *7* ).
    Neprostřelitelné cedule byli trošku divné. NPC jen na okrasu. Nevím jestli bych v takové zimě byl 24 hodin a ulici. Líbilo se mi i zpracování navádění k určitému místu kam jsi chtěl jít.

    Dark zóny mi přišli dost prázdný par míst, kde se spamují enemy a pak ostatní hráči pobíhající mezi nimi a místem na vrtulník. Rogue byli otravní např granát na místo, kde tři lidi dávají věci do vrtulníku. Opravdu velmi snadné se stát rogue hráčem pomocí friendly fire nebo granátu.
    Rogue hunt přes půl mapy *7* . Truhly závisící na lvl a klíči. Nebo běžíš a před tebou se spawne z ničeho nic 5 NPC *16* .Jako solo hráč se dark zony dali uhrát bylo to na hraně ale dalo se to.
    • Still
      "Division jsem v betě hrál, přišlo mi to velmi osekané."
      Po téhle dávce demence jsem to přestal číst
      • Proc demence? Ta beta skutecne byla zamerne dost osekana. Questu jen par, zamceny crafting, omezeny vyber skilly, zamcene perky a tak dale.
      • Veny
        Zní to blbě ale tahle "Beta" už je v podstatě finální produkt, přičemž open beta byl jen zátěžový test. Hra vychází 8.3., tzn. za dva týdny. Co myslíš že do hry oproti betě přibyde? Maximálně opraví pár bugů, ale to bude tak vše.
        • No jistě, protože dát do open bety úplně celou hru s veškerým obsahem je ten nejlepší marketingový krok co můžeš udělat...
  • Asi nejsmutnější je, že když si zahraju GTA 5 online, mám lepší hru v teamu, lepší mise a k tomu tunu obsahu navíc. Tohle je bohužel několik kroků zpátky. Ubisoft topí sám sebe v opelichaném klišé.
  • Kinet1c
    Takze OB som hral a no, ked som sa ocitol tam kde som sa ocitol v tom campe a vuhhuu a wow a bla bla bla, pottom som zamieril do mesta, stale wow a vuhuhu a potom som dostal nejake tie ulohy, uz bolo len wow a co sa SP tyka to ma celkovo pobavilo aj ked musim povedat to co tu aj viacery povedali, skratka v bete bolo ukazane toho malo, tzn ty civilisti a pod. nejaky ty vykradaci a zabijaci (malo). Potom som navstivil po skonceni missii v sp casti aj mp cast hry, tzn Dark Zone a zo zaciatku aha, ved je to to iste, akurat, nikde ziadny civilista a hlavne nikde nepriatel, nikde loot, najdem nejaku tu bednu tak sa neda otvorit, lebo nemam bud kluc alebo nemam lvl. Snazim sa snazim, najdem nieco, lepsie ako zelene veci nechcu padat. Potom vidim rogue hraca, strielam zabijam, hura, potom dalsi dvaja rogue v malej skupine, zautocili a jedneho som dostal druhy dostal mna. Potom niektory zacali vyuzivat PO.rany system rogue na to aby napr. v behli do rany a boom okamzite rogue, aj napriek snahe sa tomu vyhnut, uplne to nejde. Potom nejaky hlupaci sa zhodli, ze pojdeme zabijat ludi, len tak, hovorim, si ok, nic sa nedeje, idem dalej, nudim sa, idem dalej strielam, zabijem, zabiju ma, nudim sa a odinstaloval som predcasne. Hral som to niekolko hodin a musim povedat, ze s casti sa my to paci a s casti je to strasna s.acka, ako hra ma urcite potencial, ale ked toto malo nalakat mna aby som vyhodil 60eur, mozno menej, ked sa kupuje cez nejake stranky. Uvidim, co bude po 8 marci a ci sa my oplati kupit, urcite to nepredobjednam, lebo s toho co som videl to nestoji za tie peniaze. Keby to bola poriadna OB, kde si to mozem poriadne vyskusat, tzn plnohodnotne prostredie a vlastne aj NPC a vsetko okolo, lebo toto my prislo fakt vyrazne okresane a sorry, toto nie je cisto SP hra, kde si vyskusa clovek 30min splnej hry a povie si hm paci sa my kupujem. Toto je s casti aj MP hra a ked v MP je to tiez okliestene a nejaky ten gang je tu ci tam a pol hodinu sa trepes jak magor z jednoho spawnu na druhy a zistis, ze ich niekto posrielal a pod. Bolo stoho citit skor DEMO ako OB a to ma odradilo. Ako hovorim, ked 8 marca uvidim masivnu zmenu k lepsiemu, nevaham s kupou, dovtedy som si kupil Grim Dawn a nemozem povedat, ze by som aj len trosku lutoval. Kto este stale vaha nad tymto titulom, nevahajte, ked mate radi H&S aka D1-2 ci TQ a tak toto je pekny mix a tych 25eur sa oplati. (no jo kus reklamy na Grim Dawn, je fakt dobra ta hra)
    • odstavec vytvoris stiskem Enter
  • Lukyz
    Mě beta kupodivu dost bavila a ačkoli se většinou MP vyhýbám, tak pobíhání po DarkZone mě i přes svoje chyby dost chytlo a jelikož ji dostanu ke kartě, nemusím se ani nijak dlouhosáhle rozmýšlet, zda to koupit nebo ne popř. litovat peněz.

    Navíc jsem rád, že se aspoň snaží přijít s novou IP, jelikož co provedli s posledními Rainbow Six a Splinter Cell mě nikterak nenadchlo, spíš naopak *9*
  • Je to otevrenej svět, je z moderní doby, je to mesto, je tam nějaká nakaza, je to akční, je to RPG, je to online i offline a jsou tam hi-tech možnosti. Čili ta hra má v sobě všechno, co mám na hrách rád. Není důvod ji v budoucnu nekoupit.
    • Je tam jeste (pro mne bozi) moznost tahat unikatni zbrane z multaku do singlu.
  • Já si betu bohužel nezahrál a ani nezahraju, protože momentálně u sebe nemám PS4, ale když si počkám na celou hru, kterou bych si klidně z videí co jsem zatím viděl, koupil, protože to vypadá na můj šálek kávy, tak bych řekl, že ničeho litovat nebudu, neboť to vypadá opravdu kvalitně, zábavně a na Ubisoft i dost propracovaně.
  • Je tu někdo, kdo tomu dal pár hodin a našel M1 s hledím? Většinou mi stačila jedna/dvě rány. S tlumičem jedna báseň. 3 nepřátelé, tři rány.
    • Morraw
      Je to tak. Už jsem pak nic jiného nepoužíval.
    • Veskoslav
      M1 jsem koupil, hledí jsem našel. Pěkná hračka, když se člověk trefí do hlavy.
      • do tela mi stacily dve rany. Coz mi bohate staci az az. Kdyz nekoho trefim, co si budu nalhavat. Mohu ho skrabnout. Muze to zastavit vesta. Mohu trefit jen maskace...
        • a jeste jsem nasel SCAR a hodne obleceni po prazdnych baracich ve skrinich.
  • Jak Fallout 4. Nikdo to poradne nehral, vyvojari maji za sebou jen dobre tituly (massive), ale plati jim to Ubi, tak proc ne, no :-D Demo vypada jako demo a ne plna hra... nekupovat!!!
  • Veskoslav
    Mě nakonec zlomila beta a to, že mám nasbírané body, takže hru mám předobjednanou. Ten svět je vážně detailně a skvěle zpracovaný. První hodinu jsem trávil pouze tím, že jsem střílel okna, pneumatiky atd. Jenom abych vyzkoušel, co jde a co nejde. Tím jsem například zjistil, že přední sklo u auta zejména autobusy a náklaďáky sice lze roztřílet, ale pouze díry po kulkách, ale boční sklo jde vystřílet kus okna. Auta nejdou zcela vyhodit do vzduchu pomocí obyčejné střelby jako v GTA nebo Watch Dogs. Největší kazem na dokonalém světě jsou nesmrtelní civilisté. I když jako agent, co jdete chránit lidi, tak nepůjdete zabíjet lidi. Ale to je myslím vedlejší. Líbí se mi zpracování inventáře atd. Systém zbraní dobře podtrhuje atmosféru hraček, co mají agenti k dispozici. Zamrzí mírný pád grafické úrovni oproti E3, ale žádná velký skok a šok jako například u Watch Dogs. Tady jde vidět, že studio fakt makalo a pc verze skutečně vypadá jako oddělená hra na vývoj (doporučuji kanál na Youtube Candyland).

    A herně? No mám kamarády, co plánují hrát. Single si projedu sám, tam očekávám klasický klišé scifi legraci o epidemii zabalenou v New Yorku. Co na té hře oceňuji jsou právě ty detaily, bojím se naopak stereotypu. New York je nádherně zpracovaný, osobně si myslím, že Division se směle postaví vedle Zaklínače či MGS a místy je i předčí. Takový vstup do Dark Zone je tak depresivní, že polovina těch katastrofických filmů by se mohla učit o tom, jak zpracovat karanténní zónu.

    A největší problém, co mě osobně doháněl k šílenství? Hráči, co čekali na vrtulník a pak to tam přiběhl vystřílet nějaký rambo:) Nakonec se to vyřešilo, že vždy dva hlídali a dva dávali kontaminované věci na vyzvednutí a hlídalo se okolí. Na Division jsem se těšil, pak přišla řada nešťastných příchod z per redaktorů a videa, kdy to vypadalo na pr*ser Watch Dogs 2. Beta mě zase potěšila i když vím, že ukázala minimum. Ale z toho minima šlo vidět, že New York v grafickém kabátku se hodně podobá tomu, co se prezentovalo. Od Ubisoftu jsem se spálil u Unity a zařekl jsem se, že hry od něj jenom ve slevách. U Division udělám výjimku. A když to nakonec dopadne špatně, tak prostě Ubisoft půjde do sekce jedině sleva za 5 euro:) ZA sebe bych doporučil, ale hráči sami měli možnost si udělat obrázek a vím, že názory se hodně liší. Proto doporučuji u těch, co nehráli, počkat na reakce hráčů a recenzentů. Podplatit všechny nejde.
    • proc bys vyhazoval do vzduchu auta? potom by sis stezoval, ze se nemas za co kryt...
      • Veskoslav
        Nevyhodím svůj kryt, ale jejich kryt:) Navíc stačí jít do zóny nebo do centra a auta se "obnoví" a prostředí je jako nové.
        • cim mene se toho "obnovi", tim to mene bije do oci. Nemyslis? Z meho pohledu by to dost kazilo atmosferu. Auto navic po par zasazich normalne nevybuchuje.
          • Veskoslav
            To se mi právě líbí na Division. Ale granátem pod auto by to mohlo jít:) Ale pokud bude možnost módování, tak je otázkou času než to někdo udělá.
            • Tak neverim, ze by byli v budoucnosti k tomu nastroje. Vetsina inhouse modernejsich enginu ma dost komplikovane nastroje a je to novy engine, takze si nemyslim, ze by byli stabilni. Pripravit to pro verejnost by bylo dost casove narocny, nemluve o dokumentaci a tutorialech, ktere by museli pripravit.
            • Ta možnost nebude.
  • sugyn
    Jsem zkusil betu a nerozumim proc ta hra je MMO, to ji neskutecne nesedi. Lepsi by to byl singeplayer s moznosti coop. Ve meste celkem neni co delat, interakce minimalni. Sem tam nejaky civilista ktery potrebuje med kit, problemem je ze toho civilistu potkate za 30 minut, za hodinu a taky zitra, mimojine ze neni jediny kdo chce/potrebuje med kit. Date jemu med kit, Vam se prictou XP a civilista nekam se rozejde, aby se mohl za 20 minut znovu respawnovat. Po ceste na misi jsem zabil dva lapky co prosacovali mrtvolu, kolem postavali lide a jen tak na to koukali, reakce zadna. Po ceste zpet jsem je zabil znovu, opet reakce okoli na bodu mrazu(asi to bude tim ze snezilo).

    Design map je nepochopitelny, dost mne pripomina Dayz, nahodime hromadu bordelu doprostred silnice a budeme se tvarit ze je to tak v poradku. U Dayz to pochopim, oni tam sami nevedi co vlastne chteji, ale u velky spolecnosti ktera nevyrabi v garazi ptaci budky, nybrz velkorozpoctove hry spolu se zkusenym tymem? Napovazenou. Mimochodem vyvojari z Ubisoftu nevedi ze auto neni moc efektivni prostredek pro kryti. Je usmevne krcit se za autem od ktereho se kulky odrazeji jako od Supermana. Bohuzel, takhle to nefunguje.

    Co mne osobne nejvic rozhodilo sandal tak to byl user interface. Neco tak tezkopadneho a chaotickeho jsem dlouho nezazil. Mapu radeji nechci komentovat, doufam ze v plne hre bude lip provedena. Ovladani je jinak nez je clovek zvykly, nekdo si rekl ze bude sranda namapovat podtvrzeni interakce na mezernik a sledovat reakce lidi co se u toho vztekaji.

    Z celeho projektu mam dojem, ze vznikalo neco dobreho a zajimaveho, ale nekde nahore rekli ze Ubisoft potrebuje zrovna ted MMO.
    • Jo, to mě vždycky dostává, jak se schovávají za autem, nebo dokonce za lehkou zídkou nebo i stolem. Běžný případ i ve filmech, kde třeba i střílí v uzavřených místnostech úplně v pohodě bez následku. V reálu by ti 2 dny pískalo v uších...
    • 7.62 prostreli 3 cihlove zdi. Fungovat to tak ve hre, moc hratelne by to nebylo....
      • Tak samozřejmě by stačilo implementovat různý typy balistických vest, od určitý úrovně (tuším třída III) už ochrání i proti 7.62x51...
        • Pokud te nepletu, tak základní TB3 bere z pistolí maximálně Lugera a z revolverů .38 speciál, což je v podstatě to samý. Představa, že ti nějaká vesta udrží střelu z kosy je jednak úsměvná a druhak naprosto nesmyslná. To se děje pouze ve filmech.
          K tomu autu-při výcvicích pořád dokola opakujeme : auto je mizerný úkryt, a ještě horší kryt. To ale každýmu normálnímu člověku taky rychle dojde, jen filmařům asi nikdy.
          • del0
            *7* Doporučuju se míň usmívat a víc si o tom nastudovat, než začneš dělat moudrého. Třídy podle efektivity - I, IIA, II, IIIA, III, IV.

            Lugera a .38 special udrží i třída IIA.
            Třída II ráži .357 magnum a třída IIIA ráži .44 magnum.
            Třída III chrání už proti puškovým rážím 7.62x51.

            Třída vesty IV dokonce ochrání proti .30-06 Springfield s ocelovým jádrem (AP). Samozřejmě záleží na počtu zásahů a na materiálu. Keramika chrání líp, ale nevrdrží tolik zásahů, je většinou těžší. Ocel je lehčí, víc vydrží, ale kulka při nárazu masivně fragmentuje...
    • Veskoslav
      Ono to není MMO, ostatní hráče potkáš jenom v Dark Zone. Jinak si to klidně můžeš hrát jako SP hru v normální části města nebo v tom co-op módu.

      Jinak co se týče chování postav, byl jsem svědkem v Praze, jak dva snědí spoluobčané mlátili nějakého kluka. Všichni procházeli a dívali se. A to nebyl ve městě smrtící virus a ulice nečistili pořádkové služby pomocí plamenometů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit