Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je tu někdo, kdo tomu dal pár hodin a našel M1 s hledím? Většinou mi stačila jedna/dvě rány. S tlumičem jedna báseň. 3 nepřátelé, tři rány.
    • Morraw
      Je to tak. Už jsem pak nic jiného nepoužíval.
    • Veskoslav
      M1 jsem koupil, hledí jsem našel. Pěkná hračka, když se člověk trefí do hlavy.
      • do tela mi stacily dve rany. Coz mi bohate staci az az. Kdyz nekoho trefim, co si budu nalhavat. Mohu ho skrabnout. Muze to zastavit vesta. Mohu trefit jen maskace...
        • a jeste jsem nasel SCAR a hodne obleceni po prazdnych baracich ve skrinich.
  • Kdyz jsem se o teto hre dovedel , rikal jsem si, to bude neco noveho, velkolepeho..
    No po bete musim konstatovat, ze je to nudna blbost.

    Nejhorsi ze vseho byly asi ty vazne myslene cutsceny. Tvurce by meli poslat na dovolenou do Bohnic. *15*
  • za me je to F.A.I.L.
  • Hrál jsem (asi 15 hodin + 10 hodin z CBT), plánoval jsem koupit s kámošema, ale rozhodli jsme se, že ne.

    Je to všechno extrémně stejný - nuda. Mise jsou podobný, mapa je malá. Mám hodně obavy o dostatek obsahu. End-game content je prakticky jen PvP v DarkZóně a nekonečnej hon za equipem. Mapa bude velice nudná po čase - všechno si je extrémně podobný.

    Navíc je tam jen 122 skillů, což na MMORPG je teda bída.
    • 12 skillů, ne 122 - překlep.
      • Skily, schopnosti a nevim co jeste se dali dal upgradovat asi az na patej level. Takze si to vynasob.
      • Hehe:) 122 by nebylo tak úplně špatný:)
  • michaliuz18
    skusali ste strelit do civilistov? :D su ako duchové , vubec nereaguji na zasah :DD
    • Tohle jsem popravde nijak neregistroval a nic co by ovlivnovalo hratelnost. Ale obecne meli animace nedodelany, Stejne tak i nektere chovani npc. Ale tak beta...
      • michaliuz18
        no ale v niektorych pripadoch sa beta od finalnej verzie moc nelisi ak su vyvojari neschopny :D
        • to lze soudit az po vydani plne verze, nemyslis?
  • Bohuzel vsichni se muzou odvolavat na to, ze je to jen ,,beta,, sice ani nemesic pred vydanim, ale i tak povypinali spoustu moznosti, takze se neda uplne presne rict jak bude hra pusobit ve finalni verzi.

    Co se tyka samotne bety, tak obsahu bylo malo a byl repetetivni. Prijemne prekvapila moznost modifikovani zbrani a bohata vybava pro vasi postavu. System vylepsovani vasi zakladny taky neni uplne marny.
    Single mise jsou klasicky...zabij co na tebe nabehne, obcas neco zmackni, nebo necim zatoc. Daji se prepnout na ,,hard,, kdy se asi ocekava kooperace s ostatnimi hraci.

    PvP neni uplne marne myslena, ale chybi mi tam neco jako plneni ukolu...veskera snaha spociva zabijeni nepratelskych NPC, ktere se sem tam spawnuji. - aspon teda v bete... A obcas tam probehnou nejaka PKcka, ktera vas vetsinou zabijou. Kdyz z NPC vymlatite nejaky ten item, tak si pockate na vrtulnik. A tak porad dokola.
  • Hrál jsem to asi 3 hodiny a už od půlky mě to přestalo bavit.. nebo ono mě to vlastně ani doopravdy bavit nezačalo, jen po te polovině jsem se do toho vylozene nutil..za me strasna nuda. strilet samopalem do lidi pres crosshair je proste prilis arkadove, nemluve o modelu poskozeni lidi.. na prumernyho homelessa potrebuju 5 zasahu 7,62mm nabojem.. questy strasne monotoni.. za mě tak 30% *15*
  • Je to otevrenej svět, je z moderní doby, je to mesto, je tam nějaká nakaza, je to akční, je to RPG, je to online i offline a jsou tam hi-tech možnosti. Čili ta hra má v sobě všechno, co mám na hrách rád. Není důvod ji v budoucnu nekoupit.
    • Je tam jeste (pro mne bozi) moznost tahat unikatni zbrane z multaku do singlu.
  • V bete jsem nabehal cca 24h vetsinu v darkzone 12rank 8lvl bohuzel po case se mapa stale desne prazdnou a stal se z toho lov na npc protoze se jich proste nedostavalo.
    Co se tyce rogue je cas hrozne kratky a cely system nedotazeny. Mnohokrat se nam stalo ze koukame na skupinu lidi o kterych moc dobre vime ze jsou rogue protoze nas dvakrat vyfarmili u vrtulniku granatem bohuzel cas jim uz vyprsel a tak jsou z nich "slusni" hraci a tak tam vsichni stojime uprosted ulice a cekame az do nas zacnou strilet prvni aby jsme se nestali rogue my a oni mohli schrabnout odmenu za rogue kill. Cely system rogue na chvilku je hloupy a melo by to byt pernamentni nebo treba na 24h. Ano cas se prodluze s poctem zabiti az na 300s ale kazdej rozumnej rogue zabije jednoho dva hrace zaleze na kraj mapy na 90s uzije si odmenu za utek a jde zabit dalsi dva.
    Celkove hodnoceni hra zajimava system lootu dobry ale pvp je nedomyslena cast
    • Tak to je horší než jsem čekal.V DarkZone jsem byl asi hodinu a půl, většinou jsem narazil na normální lidi který mě i zvedli ze země, ale když to tak čtu, tak to v klidu mohli být jenom "převlečení" pi*usové. Na vyšším LVL to tam bude dost hardcore. Jo těch NPC bylo fakt dost málo. Takhle postavený Rogue systém bude dost špatnej.
      Tak nějak tuším (nezajímal jsem se o to nijak zvlášť) že singl kampaň skončí zkompletováním tý základny z bety. Pak už budou jenom eventy, encountery a darkzone a to mi přijde "pro singl" trochu málo.
      Ale dojmy z hraní v menším týmu s kámošem byly celkem dobrý. Systém krytí a střelby nám připoměl starý Vegas který jsme měli v coopu rádi.
  • Nevim kolik, ale par hodin jsem se Division venoval. A teda po produkcni strance je to na smeknuti. Vymazlenost prvniho, posledniho detailu prostredi dycha strasnym mnozstvim vyvojarskeho casu tomu venovanemu. Unikatnost lokaci tim vyprodukovana je pastvou pro oci. Denni cyklus a pocasi jedna basen. Jen hvezdy jsou v noci az podezrele dobre videt ☻

    Obsahove ale Division kulha. Pribehove banalni, obyvatele mesta opakujici se panacove bez lidskeho rozmeru. Mise lepsi nezminovat—nic nad ramec tisicekrat videneho. Prozkoumavani bavi jen pro ty kulisy. Inventarni motivace je Diablem v suknich z New Yorku. Byt "rpg" statistik prosty obleceni modniho stylu vasi postavicky je detail, co me pro smysluplnost bavi. Soubojove kryti a strileni je standardne o zvyku, ale ulohu plni. Dark Zone jsem nevidel, ps+ nepredplacim.

    PS—Jako vzdy kdyz je to mozne, jsem hral s vypnutym HUDem—protoze, rozptylovani prosty, zazitkove vizualni PROFIT.
    • Ctu po sobe a nevidim shrnujici zaver, takze—ten je pocitove kocovinou po ovinenosti rohlikem. Technicky krasne—ale k cemu to?

      PPS—Po, az na "mainstream manga" zaverecnou scenu, FAMOZNIM druhem XCOMU, kde jsem si zvykl pod nepritelem odpaloval podlahy a strilet skrze utavenene steny, se v Division projektil neda poslat ani skrze jiz vysypana okna aut, skrze ploty, kartonove krabice atd. A nepreskocitelne dvacet cisel vysoke obruby se take nevyskytuji jen sporadicky.
      • Strilet skrze skla a pletivo plotu lze, nemel jsem s tim problem. Ale to samozrejme nic nemeni na tom, ze neprostrelitelnost papundeklu a podobne je uz dost zjednoduseni v ramci ucinnosti krytu.
    • Obsahove ale Division kulha. Jak muzes tohle rict kdyz si nehral full hru ale pouze silne ocesane demo a gm oznamili ze je hra beta je silne ocesana a final verze bude vypadat uplne jinak jim slo hlave o test zakladnich prvku. Navic rikat neco o hre kdyz si hral i 50% toho dema je pekna blbost. *1*
      • Když odehraješ 10 misí a v 10 z nich musíš utíkat k budově a zabít skupinku nepřátel, co ti to řekne o hře? Mě, že nemá co jinýho nabídnout.

        A pokud je v demu naschvál 10 obsahově stejných misí, tak by měli vyměnit markeťáka.
      • Clanek o bete. Diskuze pod nim jakbysmet ☻ A i kdyby v plne verzi bylo materialu dvacetkrat tolik, tak paklize neni obsahove radove jinde nez ten v BETE, tak ja zustavam BETOU / demem ke koupi a hrani nepresvedcen.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit