Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už docela nechutný hype na to, že jde o průměrné mmo.
  • Online hry nehraji, ale The Division mě baví. Aktuálně lvl 10 a dz lvl 15. Je fakt, že jsem asi natrefil na dobrý tým, ale královsky jsem se včera bavil, když jsme ve 3 lidech do rána prolézali Dark Zone a 2 hodiny se snažili společně udělat jednoho bosse. Pokud hrajete, přijdejte si mě do přátel (nick Aichel_CZ) a můžeme dát co-op večer.
    • tak kdyby mmo nebavilo uz behem levelovani, to by byla tragedie... vetsinou lidi prozrou az v end game, ze ten grind za to nestal
  • Zdravím, chci se zeptat, zda je combat system od "DEMO" (beta) verze opraven. Mám na mysli, zda potřebuje enemák 2 headshoty z Mosinu, aby se už nezveld.
    Díky
    • Budes se divit ale jo a klidne i vic. Predstav si, je to hra a hraje se v ni s RPG prvky a HP.
      Autori upustili od systemu COD a podobnych a vydali se jinou cestou, prekvapive dobre fungujici.
      Chapu ze se jen snazis rypnout jako je to nerealne, ze ty davas v COD prez pul mapy headshot z Mosinu a nepritel realne umira.
      Proc si treba hraci WOT nestezuji ze ma tank HP? A ze naprosto nerealne si musim koupit lepsi delo abych mu vzal vic HP? Jednoduse proto, ze je to hra.
      Takze to pokud to chces hrat, musis podle jejich pravidel, nebo proste hledej jinde, co te bavi.

      *7*
      • jak nick napovida proste looser *7*
        • bez si ona*ovat nad headshotama do fora COD
    • Opraven. Ted uz staci 3 headshoty.
      • tady nekdo nepochopil tento system.. je to jako borderlands.. :D :D
        • V Borderlands headshoty jsou.
          • Aj tu mas vacsi dmg do hlavy nez do tela. Ked mas dobry lvl a dobru snipu tiez das na jednu ranu do hlavy. Hral to niekto vobec z tych ludi co tvrdi ze HS tam niesu ?
            • opravdu tu chces pouzivat jako argument ze jdou dat headshoty jen low levelum? Division dava dohromady opravdu vytecnou skupinu hracu :D
          • Tilwaen
            Jsou, ale taky jimi nesundáš nepřítele na svém levelu na jednu ránu.
        • Takže vtipná over the top parodie? *4*
  • jak pisou v komentarich u videa na streamu, proc ukazuje zabery z E3 kdy byla grafika jinde nez ve finalni verzi? nezavadi tim tak trochu?
    • Veskoslav
      Ty záběry, co tam jsou, tak jsou prakticky shodné s tím, jak hra vypadá teď. Jo kdyby vzali ten trailer z roku 2013 a ten prezentovali, tak by to byla jiná.
  • co myslí tím že se vytratila míra svobody z hitmana?
  • BoB.2
    Čekám pořád na recenzi.
    • Repetitivní nuda 6/10
  • Koupil jsem, nelituji. Vlastne uz od bety jsem vedel co cekat a super. Po dlouhe dobe hra, ktera mne necha hrat jak se mi zlibi. Kdyz mne omrzi obcas normalni gameplay, nej je obcas zabrousit do ctvrti, kde jsou nepratele o level vys a snazim se premyslet a taktizovat, jak bych je mohl dat. Dokonce jsem si unlocknul safehouses v jinych silnejsich levelech tak, ze jsem chodil ulickama, kanalama, metrem (to se mi zatim libilo nejvic s tovarnou na napalm), po strechach a nepratelum se vyhybal, prozkoumaval baraky, nasel super zbrane v ruzne poschovavanych bednach. Kdyz jsem mel naladu, plnil jsem mise v lehcich levelech, AIcku staci jedna rana do hlavy nebo dve do tela.
    Zatim nej byl boss v pribehove misi, ktery mne pronasledoval zpet pres pul mise. Konecne hra, kde se za mnou nezavrou pokazde tupe dvere.
    Hudba je takova jakou jsem cekal. Stejnej clovek, ktery delal hudbu ke Ground Control 2, vetsinou prijemne zasnenej elektronickej ambient.Libi se mi hodne.
    Za sebe mohu rict, jsem v pulce hry, vsechny bocni mise plnim, nahrano asi 20 hodin, dal bych tomu minimalne zatim 9/10.
    • Mozem len suhlasit. Ked clovek hra misie na tazkej obtiaznosti tak je to niekedy fakt vyzva. Potom od lvl 30 ide hrat niektore na obtiaznosti Vyzva a to uz je fakt nieco. Sam som nedal ani toho na zaciatku misie a to som mal uz aj nejake legendarne vybavenie :D Pribeh mam sice uz hotovy ale hrat sa to da stale. Bud denne misie alebo DZ. A uz teraz mam na mape zobrazenu misiu ktora ma prist free v najblizsej aktualizaci. Takze uvidime ako to pojde dalej s pridavanym obsahom ale zatial u mna spokojnost :)
      • No. Hraji to na ps4 a ze zacatku mi to prislo hodne easy. Ale to jsem zacal nejprve bocni mise, pak jsem nasel nekde na strese snajprovku.
        Nevim jestli to byl prvni boss, plamenometcik se trema lahvema po stranach, ktere kdyz trefis tak ho killnes, ale u nej jsem trikrat chcipl nez jsem se rozhodl, ze mu utecu zpet a najdu si vyhodnejsi pozici. Nakonec sel za mnou az nekam k tem tunelum s mrtvolama.Coz mne mile prekvapilo.

        Stejne tak u ostatnich misi jsem po prvnim chcipnuti nejprve obhlidnul okoli, kde bych mel vyhodu. A vetsinou nez nekam seskocim, tak zapnu pulz. Treba se mi stalo, ze jsem dal bosse z dalky z leseni. Az jsem vsechny vystrilel, teprv jsem seskocil dolu na prostranstvi.

        Mise hraji na medium. Na mape se daji zmenit i na hard, ale to jsem nedal ani zacatek :-D

        Taky mi prislo super, ze si muzu jiz dohranou pribehovou misi znovu aktivovat a hrat ji.

        Kdyz plnim bocni mise, vetsinou staci jedna rana do hlavy, nebo u automatickych pusek s vetsim rozptylem pul zasobniku. Aspon se naleveluji pred pribehovou misi. V druhe pulce mesta uz byli sniperi a pasti.
    • btw: hraji jen singl. Zatim na levelu 14
      • Ps: konecne hra, kde dostanu neco za plneni achievementu (ubisoft club / veci do hry). Do ted jsem nikdy nemel touhu neco takovyho plnit.
  • Veskoslav
    Největší nevýhodu vidím ve velikosti slotů v úkrytu. Běhat co 20 minut ze Zóny je docela otravné:)
    • netreba brat kazdy odpad :D
    • Přesně alespoň 100 míst aby tam člověk nelital každou hodinu
      • Veskoslav
        Hodinu? To bych byl rád jednou za hodinu:-D
  • archie777
    Podlehl jsem hypu a koupil to na PS4 protiúčtem u JRC. Vizuálně je to
    (i přes downgrade místy až křiklavej) jedna z nejhezčích her co jsem hrál, ne li nejhezčí. Herně mě to ale vůbec nebere. Ne snad, že by střílení bylo špatný, akce má celkem spád, vývoj postavy a loot jsou fajn. Hrozně mě ale nudí ta typická Ubisoftí mezihra, u který si člověk příjde jako dítě za zvláštní školy. Samej vykřičník na mapě, otazník, šipka. Zkrátka polovinu herní doby člověk běhá jak pes za kostí, z místa na místo, z otazníku na vykřičník. Tomu exploringu prostě chybí jakýkoliv tajemno a svoboda. Je to prostě single/coop repetivní 3rd person diablovka, která ale postrádá tu ladnou a rychlou hratelnost nudnou pro zábavnej grind. Je to ale dojem po pár hodinách. Tak nějak (asi marně) doufám, že ve hře uvidím to, co všechny ty zahraniční servery s hodnocením 9.5/10. *5*
    • UI se da vypnout a hre to velmi prospeje. Stejny pripad jako Black Flag. Az jednoho prekvapi, ze je to jeste stale hratelne, kdyz padesat elementu UI zmizi. Zavazim u nohy Black Flag byla jednoznacne naroubovanost seriovy assassinovitosti. Division jsem poridil levne z bazaru—vim, ze kupuju perfektni NY a ze nemam PS+ a ze me nebavi strilecky—tak uvidime. A mozna se kotva konat nebude ☻ A vubec se svymi triceti hodinami me laka Divize vic nez Fallout 4, Zaklinac 3 nebo Dark Souls 3 dohromady. Zkratka moje obcasna exkurze do sveta "AAA" bude smerovana sem.
      • Ui jsem si vypnul taky.
  • Kozy
    U The Division máte datum vydání 8.února.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit