Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě 6/10, zklamání. Hlavně kvůli nedostatku obsahu.
  • Mám zakoupeno, ti kdo zde tvrdí, že cena je přemrštěná...dá se koupit kupon od NVidie...třeba mě hra vyšla na 500,- teď jsem koupil Season pass. Dojedu hru na singl bez party a poté až opadne první vlna, zkusím najít český klan a pak celou hru dojed v partě na vyšší obtížnost... Už teď mám nahráno 15 hodin...přesně 50% příbehu, tudíž na 30 hodin to dá....Jsem pracující a je to pro mě oddechovka. Za tu cenu dobrá hra....
    • nahráno 15 hodin...přesně 50% příbehu, tudíž na 30 hodin to dá

      kde jsou ty casy kdy sem byl taky takle najivni
    • Díky za tip, po tom kuponu se zkusím podívat.
  • eStar
    https://www.youtube.com/watch?v=MTBcuZTPIEk
    • kdo chce psa biti, hul si vzdy najde.
    • Díky za recenzi, ale zrovna Angry Joe bytostně nesnáším. Ten chlap na všem hledá jen to špatné, do videí jen řve a nebo nadává...přínos nula...
      • To je jako špatně, že vypíchne negativní věci, které skutečně kazí hru? Práce kritika je hledat i to špatné, ale zrovna AJ dokáže ocenit i dobré herní prvky, zaklínačovi dal maximální hodnocení, ale taky poukázal na dost technických problémů. Radši přísný recenzent, než někdo, kdo se nadchne pro každou blbost a sází samá vysoká hodnocení, netvrdím, že to je zrovna případ Honzy Olejníka, ale třeba takový eurogamer, to je jiná káva....
      • eStar
        Pro tebe to třeba přínos nemá, pro mě ano a pro někoho dalšího to může mít přínos také. Já se rád dozvím o tom co má hra za chyby než(pokud) si jí koupím.
        • O tom žádná, jen myslím, že aby byla recenze alespoň trochu objektivní, chce to mít náhled z obou stran. Čtenáři říci chyby i klady...Joe se hodně zaobírá zápory a lidem hru zhnusí...toť vše :)
          • eStar
            A asi k tomu má dobrý důvod. Nesnaž se nám tu namluvit že Joe na všechno jen nadává, Nedávno dělal recenzi na xcom 2 a ta se nesla ve velmi pozitivním duchu s výsledkem 8/10 - awesome. Každý s ním nemusí vždy souhlasit. Ale v případě Division po tom co jsem tu hru sám vyzkoušel mi přijdou jeho argumenty validní.
            • Beru zpět a omlouvám se, teď jsem koukal na recenze Joe....byl jsem ovlivněn hlavně jeho yt nejhorších her za rok atd. Recenze má vážně na úrovni, takže ještě jednou se omlouvám za svůj chybný názor a za odsouzení recenzenta po "pár" videích....
              Ohledně Divisinu...já jsem se hrou spokojen (asi to je i tím, že ještě nejsem level 30) .
            • Je to zase jenom hate od cloveka kterej pravdepodobne zadna jeho videa nevidel.
              Je to takovej texaskej buran co se na kazdem streamu ozere, ale recenze ma prekvapive kvalitni a objektivni.
              Vsechno co tvrdi tak hned na pozadi podlozi videem ze hry
              Zivi ho komunita takze nemusi lezt do zadku vydavatelum a vasnive mluvi o nedostatcich ktere ostatni recenzenti zamlci Zapalene mluvi i o kladech takze to rozhodne neni jenom nejakej rant.
              Jako jeden z mala si kupuje pc verze a nema problem odlozit recenzi zatimco ostatni vyprodukuji cokoliv hlavne aby to bylo venku v den vydani.

              Witcher od nej dostal max hodnoceni ale presto vypichl spoustu nedostatku kterych sem si ja bud nevsiml nebo je ignoroval. Pokud hru strha tak je to na zaklade podlozenych argumentu a nezapomene zminit ani klady (pokud nejake jsou) ............ ma proste dobre recenze.
  • ChyrenCZ
    Já jsem z hry zatím nadšený. Užívám si každej úkol, každej obraz, každou scénu. Nehraju moc střílečky. Ale tahle mi zaujala hlavně tím, jak dokáže odměňovat, dávkovat radost z úsilí, které je pro mně docela nesnadné. Souhlasím s recenzí. Je to z pohledu hráče, který má lecos za sebou. Ale já do The Division vlezl jako někdo, kdo se chtěl odreagovat z MGS V. Pokud střídám tyhle dvě hry, zlepšuju se. V MGS V. mi trochu chybí zvuky zbraní. Nejsou podle mýho příliš reálné ve vztahu k okolí. A intenzitou hlasitosti. Divize mi to vrací. A i když vím, že spousta hráčů to zhltla jako malinu, nevděčně, nenažraně ... i když vím, že se tím budu prokousávat, plním každou vedlejší misi co najdu, zkouším každej doplněk, co najdu atd. atd. Já jsem spokojenej. A co se bude dít po levelu 30 ví Bůh. *1*
  • Kozy
    Fakt jsem nečekal, že mě to bude takhle bavit, od oznámení jsem viděl asi jenom jedno video tak jsem do toho šel naslepo. Je to zábava jak v partě, tak i sólo. New York je krásně zpracovanej a ty detaily mě až překvapily, je na tom vidět obrovskej kus práce. Nejlepší jsou ovšem nářky lidí na fórech, co do toho vrazily hned první týden 40 a víc hodin a teď brečej že nemaj co dělat *1*
    Je jasný že hru čeká ještě hromada balancování, podopření PvP v DZ atd, ale to už k mmo hrám patří.

    Jinak příští týden byl měl být první update, a jeden hráč objevil glitchem, lokaci kam se v budoucnu podíváme (Incurions?) a tou je USS Intrepid.

    Vcelku by mě zajímalo kolik mínuskářů tu hru vůbec hrálo.
  • Od kdy je dlouhá hra dobrá hra? Pokud tě hra bude bavit intenzivně 30 hodin, tak to může být lepší než natahovačka na 100 hodin. Division se nezastávám, nehrál jsem ani neplánuji, ale soudit kvalitu her podle toho, jestli v tom utopíš 100 a více hodin, je trošku mimo.
    • u hry ktera sama sebe oznacuje jako mmo, to rozhodne mimo neni
  • Mě se hra moc líbí, je zábavná a chytlavá, člověk si říká, že si to pustí jen na půl hodky a za chvilku koukne na hodiny a tři hoďky pryč. Ale mrzí mě, že ten NewYork na měpůsobí tak plasticky, nemyslím vzhled, ale to chování těch lidí (NPC, cizinci a nepřátelé) v něm. Pokud by se město chovalo jako v GTA serii bylo by to mnohme lepší, takhle prostě potkám cizince, maximálně mu dám jídlo a pití, pak už asi stokrát jsem viděl stejné situace jako že se chce cizinec dostat do zamčeného auta, nebo přetahování o kabelku, zkrátka ty situace chování lidí ve městě jsou stále stejné. Dále pak mě mrzí, že to není více survival. Ano je tam sice jídlo a pití, ale vůbec ne proto, že by měla postava hlad či žízeň.
    U mě si však hra osmičku zaslouží už pro její zpracování a velmi chytlavou Dark Zonu.
  • Až na to, že The Division není RPG...
    • Veskoslav
      A co to je?
    • Všechny hry od Ubisoftu jsou RPG to ses ještě nenaučil? *1*
  • gesto
    Division je dobrá hra a 8 si zaslouží, hra má potenciál, možná že po vydání dalších dlc bude ještě lepší, optimalizace,grafika,atmosféra a rpg prvky jsou fakt dobře udělané, v Division Ubisoft ukazuje že je pořád mistrem v oboru ať si každý říká co chce, čekat na jiné "velké'' studia než vydají jednu hru za 3 roky ? teď mám rozehrané AC syndicate, FC primal a Division...
    A ohledně DLC ? hraní her není levný koníček a pořádný hráč by to už dávno měl vědět
    • Mozno u pracujucich je to ine - hier je tolko, ze ich nestiham(e) hrat, cize si pokojne Division so vsetkymi DLC kupim na Steame v zlave za 5-10 eur
  • No jasně, nová hra od Ubisoftu a hned je tu stádo haterů, co hrají hlubokomyslné hopsačky se 30 pixely. Uvědomte si laskavě, že udělat tak velkou hru není stejně snadné, jako splácat kdejakou 2D skákačku. To už chce nějaký ten kumšt a organizaci. Jenže nadávat na Ubisoft je dnes holt v módě a úspěch se neodpouští. Kdejaká zamindrákovaná nula se hned cítí líp, když si může zanadávat na "ten zlý Ubisoft", který toho pro herní svět neudělal zrovna málo.
    • Veny
      Taky za takovou práci dostávají královsky zaplaceno.
      Jinak zajímalo by mě, proč, kdy to chce nějaký ten kumšt a organizaci, nejsou schopní udělat něco tak banálního jako dobrá optimalizace, či dobrý PC port, hm? A to není jen jednou.
      Ubisoft má za sebou víc trapasů, než jakékoliv jiné vydavatelství (no, možná až na EA).
      • Veskoslav
        Tak to moc vydavatelů neznáš:) A zrovna Division má jeden z nejlepších startů, co se týče AAA produkce a například taková Bethesda by si o tom mohla povyprávět.
        • Přesně tak, a s tou optimalizací, je za poslední dobu v Division jedna z těch opravdu hodně dobrých. Mám stoletý stroj a hraju to na Vysoké detaily a svižně 40-50 FPS a hra vypadá luxusně po grafické stránce, tak nevím jak si tu někdo může stěžovat na optimalizaci. To možná jen ten kdo tu hru nevlastní a závidí, tak napíše takový blábol.
          • Veny
            Nemluvim o Division. To je optimalizovaný parádně a nároky jsou více než adekvátní vzhledem k tomu, jak hra vypadá.
            Totéž se ale nedá říct o spousta předchozích her- Unity, FC 4 (který nešlo bez emulátoru rozjet na dvoujádru CPU), HoMaM 7, Syndicate má taky šílené nároky...
    • protože vime ze jde udelat AAA hra bez DLC s obsahem na 100+ hodin, ty pixelova hopsacko. A ne srajda na 30 hodin za plnou palku kde se pak dva roky ceka nez se někdo uraci vytlacit 5 DLC za 19.99 a tim to prodlouzi na tech 100 hodin, ovšem za dvojnásobnou cenu.
      • A tobě přijde cena 1000kc ta hru jako "pálka"? Nebuď socka.
      • Veskoslav
        Jo která hra má 100+ bez DLC? Ani Zaklínač 3, MGS V atd. A prosím,, neargumentuj, že máš v Dark Soul 10 000 hodin....
        • Veny
          Fallout (libovolný)... plus každá další open world, či COOP (Killing Floor 2- mam 150 hodin a levelově jsem tak v 70% hry, PayDay 1+2 totéž). MGS V s přehledem taky, pokud děláš side questy (ale to je open world). V Borderlands mam tisíce hodin (ve všech třech dílech dohromady) a do teď jsem nenamaxoval jedinou postavu.
          Division 100+ klidně mít může, ale jen díky COOP části (pokud někdo překousne tu repetetivnost a fakt, že max level máš za 15-40h).
          • Veskoslav
            Dal jsi hodně mizerné příklady. Jak I. a II. Falloutu mám okolo 80 hodin, 3. díl a Vegas mám dokonce pouze 30 hodin a 4. díl mám 40 hodin. A ano, počítám dohrání. Ale ty počítáš to okolo a to je defacto to samé jako u Division, takže počítáš naprosto rozdílně ve stejných případech. Takže Fallout nemá 100+ ani kdyby ses modlil, člověk jej dojede za 70 hodin max, když se ještě bude zdržovat. A Borderlands taktéž. Ty jsi vzal dvojí metr, Division dle tvé logiky také můžeš mít 5000 hodin, ale pokud se ve všech těch hrách zaměříme pouze na příběh, tak ani jedna nepřesáhne 100 hodin i kdyby ses snažil sebevíc to zdržovat a chodit po mapě pozpátku.

            Killing Floor a PayDay jsou klasické MP hry, to už jsi zcela mimo. S takovou můžu říct, že Dota je na 2000+ hodin a Diablo 3 taktéž. Prostě jakákoliv hra dle tvé logiky je 100+. Ale příběhově žádná taková neexistuje, protože pokud spočítáš questy v původních Falloutech, tak prostě časově po odmyšlení chození, hledání a robení úkolů ala zabij ve městě XX toho a toho a pak dones 10 cihár černouškovi na ohnivou vodu, tak se vždy dostaneš pod 100 hodin. Protože dle tvé logiky má Division cca 100 hodin jenom na úkoly (56 hodin mi trvalo 2/3 mapy+celý příběh), když to toho započítám i sběr informací, to jsou taky úkol, že?:) Takže ne, žádná současná hra nemá 100+ klasický příběh. A MMORPG jako SW ToR nepočítám.
            • Still:
              Proč to dříve šlo a dnes ne?
            • Still
              Kazisvět: Super nápad, srovnávat dnešní hry s těmi z minulého tisíciletí *1*
            • Chceš příklad dlouhé hry? Might and Magic VI. Hra na 2 CD, kterou pod 100 hodin napoprvé dohrát nelze. Shodou okolností vlastní práva na tuhle hru také Ubisoft.
            • Veskoslav
              Víš, že level 30 máš jenom postavu a pak máš ještě level v Dark Zone a tam si neškrtneš bez vyššího levelu a výbavy;)

              Jak to můžeš probůh srovnávat s KL2, to je naprosto normální MP hra, stejně tak PayDay. Žádný příběh, nic. Nebo to chceš srovnávat i s Counter Strike? Defacto to samé jako Killing Floor. A pro předměty chodíš do DZ, ne na mise, tam maximálně chalange a ty jsou tak brutální, že stejně bez výbavy z DZ a plánů si tam neškrtneš. Nejlepší věci totiž získáváš craftingem a ten nezískáš bez technologií Divize, Phoenix měny a ty nejde získat jinde než v DZ.
            • Veny
              Ne, srovnávam srovnatelné. Fallout 4 - po 100 hodinách mam level 89 (z 300+ max) a většinu vedlejších questů udělaných. Borderlands - opět, nedolevelovaný postavy.
              Division? Level cap 30 pokud se nepletu. Co po čtyřiceti hodinách? Hrát s namaxovanou postavou? Proč?

              Úroveň singleplayeru v Division tu hru dělá srovnatelnou s KF 2 a PD 2 - division prostě je MMO hra.
              Dost mi to připomíná warframe, kde mam taky pár stovek odehráno.

              Ale jo, každej si asi od hry čeká něco jinýho. Já si rád expim, grindim, odemykam. Někdo zase rád hraje s kámošema mise znova a znova... why not.
            • Veskoslav
              Division je jako Diablo, mimoto Fallout 4 je docela mizérie po dohrání a moc tam nejde co dělat kromě lovení supermonster a nalezení dalších lokací. Ale vedlejší úkoly jsou typické nudné grindovačky, protože pokud nejedeš během hraní hlavního příběhu ty mise, tak se dostaneš v hlavní lince na 12 maximálně 15 hodin:)
            • Rozdil je v tom co v tech hrach muzes delat a kolik mají obsahu, zatím co vim tak v Divisionu je po 30-50 hodinách nuda k nepreziti, na rozdil třeba od falloutu 4 kde po 100 hodinách mas porad co delat a nachazis nove lokace, ukoly a věci. Za mesic si na division ani nevzpomenes..uvidíš sam..
        • Xenoblade Chronicles X, ale tam to je spis 200+ hodin.
          V dark souls jsme mel kolem 90 hodin, a tu hru nijak zvlast rad nemam:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit