Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No ono jde hlavně o to, že i na stránkách studia je tato hra pojmenovaná jako 3d isometrická.. S dodatkem, že tento system přepracovali.. Takže chybu novinářovu, hledejme možná už na stránkách samotného studia..
  • Podle záběrů se mi to dost líbí :)
  • karlman.hajsky
    Nádherná hra.
  • Že by se inspirovali v Age of decadence? Každopádně to zní dobře. Sice bych si raději představil tahové boje než realtime, ale co se dá dělat.. Není každý den posvícení... Nebo sociální dávky.
  • Qwer
    https://www.youtube.com/watch?v=fAQjTheTRHc
  • Aleši Aleši..
    Nedá mi to, ale musím uvést věc na pravou míru, prostě mě draždí, když někdo píše jako profík, ale dělá profesionální chyby, opakovaně (a teď už si nejsem jistý, jestli z neznalosti, nebo schválně) - toto skutečně není izometrická hra. Izometrické zobrazení je 3D bez perspektivy, navíc se stejným natočením X/Z vůči kameře kolem osy Y. Např. fallout je pro změnu v TRIMETRICKÉM pohledu, byť je izometrickému podobný. Včera jsem to psal pod jiným tvým článkem.
    Tato hra je v klasickém 3D, jen má umístěnou kameru vysoko nad zem. To nemá s izometrií vůbec nic společného *3* *3*

    Zde jsou běžné typy zobrazení 3D v přehledné tabulce:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Isometric_graphics_in_video_games_and_pixel_art#/media/File:Graphical_projection_comparison.png
    izometrický pohled:
    http://us.123rf.com/450wm/mix3r/mix3r1508/mix3r150800127/43767919-vector-izometrick%C3%BD-pohled-na-pr%C5%AFmyslov%C3%A9-%C4%8Dtvrti.jpg
    wiki:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Isometric_graphics_in_video_games_and_pixel_art
    • Chim
      Vítej synu do mé ortodoxní církve isometrické. Jsem rád, že v tom nezůstávám sám. Je to věčný boj s nevzdělanými novináři ale nesmíme se vzdát. Naopak, musíme vytrvat a neustále upozorňovat a napravovat omyly těchto nevěřících pohanů.
    • na fakultě nás učili o "izometrických zobrazeních" trochu něco jiného. Izometrická zobrazení jsou taková, která zachovávají vzdálenost, typicky jsou to teda rotace nebo inverze. Rotace v 3D prostoru jsou nekomutativní. Tato zobrazení jsou reprezentována ortogonálními (resp. unitárními) maticemi s determinantem 1. Zajímavější je to v Minkowského časoprostoru. Grupa všech izometrií Minkowského časoprostoru se nazývá tzv. Poincarého grupa. Tyto izometrie jsou vlastně Lorentzovy transformace, tj. všechny transformace zachovávající čtyřprostorové vzdálenosti.

      V počítačové grafice se tento čistě matematický pojem zprznil. Co taky čekat od špinavých programátorů.
      • Thorleif_cz
        https://www.youtube.com/watch?v=BSyOF_bLktY
    • Možná to není správně fakticky, ale "izometrický" je ustálený výraz. Kdyby do článku napsal "trimetrický", 95% čtenářů nebude vědět, co to znamená.
      • stačilo by napsat 3D z pračího pohledu (aerial view) a bude to i pochopitelné, i správné..
      • nj, chudinky citatelia, mozno by sa naucili aj nieco nove
  • Další postapo hra? Yawn *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit