Přejít na výpis diskuzí
Blizzard slaví 7 milionů hráčů Overwatche a nemilosrdně potírá cheatery
3.6.2016 | Aleš Smutný
58 příspěvků
-
CHapu ze deti maji radi stylizaci do cartoon nebo barvicek. bohuzel starsi rocniky si z vetsiny nezahrajou. Krasnej priklad je wildstar. super mmo jenz je podobne disney biber stile. a i ja jsem prestal hrat. daleko lepe se citim napriklad v The elder Scroll online a podobne. ale dalo se to cekat. 1.6 vysperkovanej counter strike hit pointy, kazda bedna mela svuj duvod dostal polinko jmenem source. nasledne GO napravilo alespon co se dalo ovsem skiny atd atd to do cska nepatri. tu serii proste znicili. Je to velka skoda go melo vcelku hodne slusne hit pointy a grafika me zaujala. prostredi chtelo vychytat ale to je vzdy u nove mapy upozornuje nato vesmes komunita. ted pro to ani nemam pojmenovani. skoda byla to fajn serie i fajn hra hold nic netrva vecne:/
-
Jelikoz tohle forum je doj*bany uplne totalne tak se stim je*at nebudu a napsi tu reakci takhle ...
2Kek: D*bil jako ty samo nemuze tusit, ze existuje nejaka legislativa a ta je jakymkoli smlouvam nadrizena. A napriklad pokud nekdo ndkomu neco proda, a pak mu znemozni to pouzivat (je uplne jedno proc) tak je to poruseni zakona - v cely EU. -
Libi se mi jak se pokrytci vztekaji nad cheaterama, ale u pay2win her si chrochtaji jak je to dobre, ze platici hrac dostava vyhody a neplatic muze hrat zadarmo. *5*
-
-
Ne všichni ... Mě také štvou cheateři, zabíjí to celou hru a pay2win hrám se vyhýbám jako čert kříži, protože nechci tenhle trend podporovat ...
-
-
Cheateri by se měli preventivně popravovat.
-
Vzhledem k tomu jak funguje WoW pochybuji že to Blizzu vydrží, tam na to totálně kašlou a na každém kroku automaty a hacky... *9*
-
Když se chce tak to najednou jde. A ve wowku na to kadí a je to tam samý cheater, ale to jim je jedno protože jim generují mesiční poplatky a není to kompetitivní hra a to že kazí zážitek ostatním už jaksi nevadí. Holt dvojí meter a pokrytectví.
-
Ahoj mám otázku, nehrozí tu, že by obyčejný nevinný hráč dostal ban, protože získal kus hardware po nějakém cheateru, začal bydlet v bytě po nějakém cheateru nebo se zalogoval z veřejného počítače, kde se předtím zalogoval cheater? Co vy na to?
-
-
Kámoše zabanovali jen proto, že použil sluchátka jednoho z nejlepších cheaterů, radši si dávej pozor.
-
mají to promakaný holt, pry nestačí ani zmenit pohlaví a udelat plastiku...
-
-
Takhle se to má a jestli je skutečně pravda že - " I když si zakoupí jinou hru , maj jinej účet, mají smůluů tak jedině dobře jednou čítr pořád čítr. Takhle by se měli chovat k cheaterům všude a ne jen v Blizzu *5* , to je to samé jako trollové a tixičtí hráči v Mobách nikdo o ně nestojí a měli by mít smůlu ( dobře za přehnanou tixicitu hned) Taky je možné že Overwatch bude nejméně tocická hra vůbec protože bude vládnout strach z banu. Supr práce. *4*
Nj, holt se to odvijí od kapitálu a velká firma jako Blizzard má peněz na rozdávání a tím pádem dostatek lidí aby si to dokázala už v prvním týdnu vydání ošéfovat. -
-
Nebo akorát donutí kòdery vyvíjet lepší kòdy, které nepůjdou tak lehce zjistit *5*
-
-
Každý program obsahuje chyby bez ohledu na to kolik za něj zaplatíš. Rozdíl je hlavně v rychlosti opravování chyb a dále hlvaně v marketingu (jak se podá boj proti podvodníkům, abys měl pocit, že vývojáři něco dělají) a podíl podvodníků (jaká je pravděpodobnost, že na nějakého opravdu narazíš).
-
Na to bych tolik nesázel ale i to je možné.
-
-
Pokud to přejde do eSportu a bude se hrát o 200k $+ tak věř že na 120%. V CS:GO to jde pěkně vidět, i když se to bere jako paranoia. I když možná jsem fakt paranoidní *1* Ale jak dokázat profesionálovi, že to dělá sám od sebe a né pomocí micro-movement cheatu.
-
-
CS:GO je plný hacků, to bych zrovna jako příklad radši nedával. Navíc systém nahlašování je tam totálně neúčinný (hlášení funguje, jen to odhalování jim brutálně trvá a maj minimální úspěšnost) a tak si tam docela dost hráčů všemožně vypomáhá.
-
-
test
-
CS:Go je známé tím že se na Champu jeli pomalu až běžně cheaty. Nicméně Valve je v tomhle prý dost nekompromisní.
-
Jako je fakt že u hry za 5€ bude daleko víc cheaterů než za 40€, ale pokud pude o velké prachy pak určitě se to někdo bude snažit nějak zneužít.
-
-
-
-
-
-
Hra mě láká, ale moc nerozumim srovnávání s MOBA atd. bude to možná tím, že moba hry nehraju. Je moba dota a lol? jsou ne? Ale tohle mi přijde úplně jiný. A termín hrdinové je v dnešní době taky hodně používanej. Tahle hra vypadá jako Team Fortress 2 s více postavama a ultimate schopnostma. Nikdy sem neslyšel termín hrdina v TF2 :D. Nazval bych to klasicky online FPS.
-
-
To je hlavně problém názvosloví. Někdo prostě slovům Multiplayer Online Battle Arena vnukl myšlenku RTS MOBA a začal používat jen MOBA jako pojem pro zmíněnou strategii. Místo aby se MOBA používal jako název pro všechny multiplayer arény po internetu, tak to dnes znamená jen jejich RTS verze. Holt kratší název = lepší, ale že zmizly podstatné informace už nikdo neřeší.
Přitom FPS MOBA je právě něco, co pro Overwatch sedí dokonale, jako pro ostatní UTčka, Quaky, CSka atd.. Resp. doslovně hrát hru na té samé mapě dokola a dokola (popř. na více = arény). Toť můj názor.
// no vlastně dnes ještě více lidí má vnuknuto v hlavě že MOBA = DotA, doslova moba je dotou :> -
-
co je to za hru RTS MOBA? jako dota? lolko apod? co je na tom RTS??? ze to vzniklo v RTS editoru? *1*
-
-
Jo, to bude jedním z důvodů. Jako to je nejlepší přiřazení, mezi RPG a RTS.
-
-
Nebo vás bob jen trollý a vy mu to zase žerete.
-
-
Po tom co napsal a myslel by tím trolling by to byl spíš pěkný chuj *1*
-
-
-
-
Navic hry jako dota maji krome rts i rpg prvky.
Ruzne hry michaji ruzne prvky jako treba:
1. Levelovani a vybavovani postavy
2. Pouzivani vetsiho ci mensiho poctu abilit
3. Strategicky pohled seshora na bojiste jako v rts, nebo pohled prvni/treti osoby
4. ruzne objectives, treba dobyti zakladny soupere atd
5. Zasazeni (fantasy ,kouzla, boj nablizko nebo jen klasicke strileni)
No a hry tyhle a dalsi prvky muzou ruzne michat, takze je to tezke zaskatulkovat. -
-
JO tohle sem tam chtěl taky vepsat.pak by z toho byla FPS RPG SCI-FI FANTASY ... MOBA. Což by nikdo nepsal *15* Kdo dřív příjde, nahrne dost lidí, ten si určuje pojmy no *7* Objektivy bych nechal už přímo ve hře jako mody, ale pokud by byla jen jedna CTF MOBA pak asi i v názvu. Spíš by to měli lidi brát jako MOBA hru, a zbavit se toho stereotypu, že MOBA = DotA-like hra.
Nebo by se musel rozšířit nový pojem, třeba Multiplayer Online Arena Shooter. -
-
Tak multiplayer online arena shootery už prakticky existují a dávno - Unreal Tournament, Quake. *1* Nicméně nevidím problém, proč by se nemohl kombinovat žánr MOBA a FPS, když v historii tu byly mixy třeba FPS a RPG (Deus Ex) nebo strategie a FPS (Battlezone, Magic Carpet).
-
Ono taky je asi dulezite i slovko arena, co by naznacovalo spis mensi herni plochu, kdyz uz se v tom chceme vrtat. Treba battlefield asi nebude moba
-
-
Jo, taky pravda... hmm kašlat na to, je to střílečka *1*
-
-
-
-
-
Slovo MOBA bych do toho vůbec nemíchal. Je to prostě kompetitivní arénová střílečka se zatížením na postavy a jejich schopnosti. Není tam žádný průběžný levlení, ani nic podobného. Prostě hrdinové a jejich schopnosti na cooldown, včetně ultimátky. Hlavně je to o týmové hře a o tom plnit úkol. Nemáš tam scoreboard pro každého hráče a kupodivu je tam dost málo toxických hráčů.
-
-
tak hlavne otazne je jak zadefinovat moba žánr. mezi hráči se obecne moba ustalilo jako nadavka (pejorativní označení) pro slaboduché hry, takže by to imo na overwatch i sedelo...
-
-
-
Nebudu se vyjadrovat k hratelnosti, jen se mi nelíbí to infantilní lore okolo a zlehčování násilí, pomocí ruzných rádobyvtipných hlášek.
Pripomenme si že jde o pvp část puvodne pripravovaného mmorpg Titan od blizzardu. Defakto neco jako battlegroundy z wowka, akorát osekané na kost. Já v battlegroundech mám nahráno spousty hodin a považuju se za veterána, takže tohle bych si asi dával s prehledem. -
-
Počkej ale battleground ve wow vypadá absolutně jinak, takže nerozumim tvému srovnání. Osekaný? tohle je úplně jinej žánr.
-
-
Vetší nebo menší arenka, pohled z první nebo tretí osoby, více či mene abilit, sci fi nebo fantasy. Ale je to porad ten samej žánr. V čem vidíš rozdíl oproti wowku?
-
-
Vice malickosti dela velky rozdil.
-
V míření.
-
-
Ale v základu stojí jedna strana proti druhé a bojuje. Takže je to jen sprostý remake *1*
-
-