Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokial este aj autori recenzii nedokazu vynalozit dostatok casu a energie na poriadne zahranie/dohranie hry, tak asi na tom nieco je. Dobre hry Vas od zaciatku vtiahnu a nepustia dokial ich nedohrate do konca.
    Z vlastnych statistik a cca 1000+ hier co som hral mozno tak jedna zo 100+ pozitivne prekvapila po dlhsej dobe. Povedane inak: uvodne 1-3h presne odhadnu o com hra je a ci ma bude bavit. A pecky ako BG1,2, ID1,2, Diablo1,2, Planescape atd., tie mi boli jasne do 3 minut.

    A argumenty typu "daj tomu cas" atd.., sorry zivot netrva vecne, ja nemam cas na stracanie a neni to moj problem ze autori hry ju nedokazu spravit zaujimavu hned od zaciatku.

    Ak jedna hra spotrebuje povedzme 4-10h aby vobec zacala byt zaujimava, pri 10 hrach ste stratili 40-100h zivota, pri 100 hrach 400-1000h zivota a pri 1000 hrach 4000-10000h zivota. Ak vezmeme slabsi priemer povedzme 6000 stratenych hodin, to je 250 dni. Takmer jeden rok zivota takovy aktivny hrac strati hranim niecoho co nebavy *len preto* aby sa dostal k tomu lepsiemu. Rok je v priemere 1.5, v lepsom pripade 1% Vasho *celkoveho* zivota. A to je dost.
    • Pokud nedokáže vynaložit dostatek času a energie, tak to nemá recenzovat. Jednoduché jak facka.
      • Nemyslim si ze recenzent(ktorykolvek) zacina hranie hry s odporom. Urcite hraju ked maju cas a nerobia to nasilu. Problem je ked im velmi rychlo dojde ze hra je sh1t. Recenzent je tiez hrac, ak je jeho reakcia negativna, sanca je ze pre vacsinu ostatnych bude rovnaka. To zodpoveda score ktore hra dostane lebo to je urcene pre vacsinu ludi(ktori tiez hru rovnako zavrhnu aj keby nevideli recenziu), nie par typkov co sa hrou prekusli.
        • Podle tvojí nesmyslné logiky není vlastně důvod dělat recenze a jen podle subjektivního PRVNÍHO dojmu jednoho člověka, aniž bych si tu hru pořádně osahal, plácnout nějaké skóre, které bude jakože objektivně shrnovat hru. Hmm. Za prvé je to šílenost, za druhé naprosto neprofesionální, za třetí to nenaplňuje smysl recenze.
          • Ja netvrdim aby recenzent narychlo omrkol hru a o 10min napisal recenziu. Ale kompletne dohranie tiez neni nutne. Takych 30%-50% by malo stacit na porovnanie ci hra vobec stoji za to dohrat. Pretoze ak cela tretina, alebo dokonca polovica hry nestoji za nic, tak je to spatne a nema zmysel ju obhajovat koli zvysku. To je ako kupovat audio CD koli 1-3 skladbam. Hrac nekupuje polovicnu hru. Ja urcite nemam chut stracat cas z niecim co ma *mozno* zacne bavit na konci.

            Dalsia vec ktoru si nezvazil je ze niektore nedostatky sa ukazu okamzite a byvaju permanentne. Napr., ak ma nejaka hra zle ovladanie alebo kameru, tak ju takmer urcite bude mat zlu od zaciatku do koncy hry. Rozne nedostatky a bugy byvaju konstantne, cakat napr. ze sa kamera alebo ovladanie zlepsi nedava zmysel. Mnohe take bugy nemaju viazanost na casovu os hry ale na jej design. Na oznamkovanie takychto chyb recenzent nepotrebuje dohrat celu hru.
      • a kdo to bude recenzovat? lol
        • Někdo, kdo dokáže vynaložit dostatek času a energie? lol
          • takže třeba nikdo, lol
    • ty jsi hrál 1000+ her? A ty tu chceš něco poučovat o ztrácení života?
      Já znám spousty her, které se rozjely až po nepříliš povedeném úvodu. Třeba Drakensang (celá první lokace, asi 6 hodin byla celkem nudná), nebo i KOTOR (Endar Spire byla nuda) atd. Typické je to pro RPG hry, kde chvilku trvá, než člověk proběhne různé tutoriály a pár úvodních fetch questů, než se rozjede příběh, který tě vtáhne.
      • někdo má ten dar poznat hru z prvních pár minut.
        • nebudeme kecat u většiny her to poznáte už jen z videa na youtube minimálně pokud víte co vás baví :p
  • Balrum jsem dohrál a tahle recenze je hodně špatný vtip. Autor to evidentně hrál 2 hodiny, načež mu natrhly p*del dvě krysy, tak to rage-quitnul a napsal tuhle zcestnou recenzi, která se rýpe v blbostech. Ten pohyb je divný, protože se postava hýbe po neviditelných čtvercích, s tím souhlasím. Zbytek je povídání o tom, jak se tu někomu asi klepou ruce a neumí používat myš. Jinak nevím, kde recenzent vidí problém ve farmaření a stavění obydlí - vždyť to funguje úplně bez problémů. Indikátor hladu a žízně tam samozřejmě je. Šípy se vyrábí z jediného materiálu a navíc je to tam jasně napsané, takže jaképak "orientování v další hromadě přísad a receptů"?

    Místo pochvaly soubojového systému, kdy souboje jsou těžké a člověk se v pozdějších fázích musí hodně ohánět a používat mozek, se tu rozebírá jeden bug s jelenama a jeden exploit s pastí, kterej se dá použít na 2, slovy DVOU místech v celé hře. Vážně? Mohl bych pokračovat, ale bylo by to na dlouho. Ještě zmíním tu třešničku na závěr, kdy recenzent vychvaluje "povedené vyprávění netradičního příběhu obyčejného hrdiny" - tak to jsem se opravdu za břicho popadal, protože příběh je jasně nejslabší část hry a kdyby tu někdo odehrál alespoň polovinu hry, tak by tuhle větu nikdy nenapsal (nechci spoilovat příběh).

    Prosím NEPIŠTE recenze když máte odehráno 1/100 hry a třesou se vám ruce. Musím se jít nadejchat ven na vzduch, protože mě tahle recenze fakt namíchla. Udělali jí 2 borci a podle mě odvedli skvělou práci - takhle komplexní hru jsem asi ještě nehrál. Je jasné, že to bude mít pár chybek, ale většina z nich se dá odladit (a možná už jsou odladěné, já to hrál před 3-4 měsícema a nevím jakou verzi hry hrál recenzent). Pokud máte rádi Eschalon nebo Gothic, rozhodně bych hře dal šanci.
    • sto lidí , sto chutí. Já jsem hru po hodině smazal, protože mě nebavila. Kdybych k tomu měl napsat recenzi, napsal bych přesně "hra je únavná, zdlouhavá, bez nápadu, jiskry.. Jsem k vůli tomu snad neschopnej blbec?Ne.

      Vám se třeba může líbit, ale co já s tím? Mě se prostě nelíbila.
      Recenze je do jisté míry o dost subjektivních pocitech autora. Takže si klidně napište amaterskou recenzi ale navážet se do recenzenta ?lol
      • pokud si chce recenzent hrát na profesionála, tak nemůže recenzovat hry po hodině hraní. Balrum jsem nehrál, ale hrál jsem UnderRail a tam to byl ten samý případ. Podle recenze bylo očividné, že autor tu hru sotva hrál. Zkritizoval pár naprosto povrchních prvků z prvních hodin hraní, a bylo vidět, že vůbec nepronikl do hlouby a celkově netuší, o čem ta hra vůbec byla. To je neprofesionální přístup, který si může dovolit tlachal v diskuzi, ale ne autor herního webu.
        • a kolik bys pro takové jako hry chtěl? Naprosto hnusné hry jak po technické, tak výtvarné stránce, 20 let starý gameplay, který nikam neposunuli. Nulové A.I, nulové animace. Kolik bys pro ty hry jako chtěl, tohle by se mělo hodnotit v rozmezí od 1 do 7, protože víc taková hra prostě zaslouženě získat nemůže.
          • Paulcz
            Právě jsi popsal Skyrim, který tu měl 10/10 :)
            • Máš to nějaké popletené. Zastarává fyzika a animace, ne gameplay. Ale na to časem přijdeš...
            • to je samozřejmě blbost, ať máte názor na Skyrim jakýkoliv, ta hra má aspoň elementární fyziku, A.I, animace a další věci, které této hře naprosto chybí.
            • Zaslouženě, Skyrim byl super, nejlepší díl Elder Scrolls
          • ať si to klidně hodnotí 5 body, ale ať to má nějakou úroveň, tj. autor přesně zdůvodní, proč dává 5 bodů, a ne že bude z textu patrné, že to vůbec nehrál. Ta zmíněná recenze totiž není vůbec o hře samotné, ale jakési autorovy filosofické plky o tom, zda tyto staré hry ještě patří do dnešní doby. Pokud tyto hry nejsou jen styl, tak nechápu, proč je recenzuje.
            • Kinet1c
              rovnake to bolo aj s project solus, takze mna uz taketo recenzie neprekvapuju
            • na recenzi to tedy má dostat nějaký nostalgik, který se užírá minulosti a ignoruje chyby těchto zastarých, herních mechanismů? Nenech se vysmát *15*
            • Důvodu proč hra má takové hodnocení je tam dost. Filozofické plky? Na místě. Že to nedostal jiný autor? Tohle je hra pro hodně specifické hráče i autory.
  • Stejně špatný pseudotahový systém má série Eschalon. Balrum je vlastně klon Eschalonu se vším všudy. A proto mi nestojí ani za koupi, ani za stáhnutí. *1*
    • První dva díly Eschalon Book mě skvěle bavily. No a čekám až bude trojka trochu levnější a koupím taky. Měl jsem tedy asi koupit i Balrum, když měl Steam letní akce. Na tahovém systému soubojů mi u téhle hry nic špatného nepřipadalo.
      • ripper
        První 2 Eschalony byly skvělý, trojka mě hodně zklamala. Každopádně Balrum má trochu jinej tahovej systém, mimo boj tam probíhá reálný čas, v Eschalonu bez pohybu stojí vždy. Je pravda, že Balrum je těžce inspirovanej Eschalon, autoři to na rovinu uváděli i v Kickstarteru.
      • Hrál jsem zatím jen první Eschalon a taky mě to hodně bavilo. Skvělý rpg.
  • Jack1947
    Už to začiá bejt trapný - > Docela zajímavej obrázek a potom zase taková hra *7*
  • To ovládání pohybu dělal nějaký vyšinutý jedinec. Proč to udělal tak blbě a nepřesně ví pouze on sám a jeho druhá osobnost...
  • schumicrast
    Každá hra, ve který je slovo RUM stojí za koupi!
    • pro určitý lidi i rozkaz "bal!" má svoje konotace
      • tak to každopádně! :-) jen není dobré balit a pít rum zároveň - né vždy to sedne
  • KrPa
    Tak zrovna tady v této hře chybí multák. Pak by se snad zvedlo i hodnoceni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit