Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • opravte si v recenzi: útočit se dá ze šesti směrů
  • Vidím, že už jsou tu v diskuzích všelijaké nejasnosti a hašteření. Hopněte tu na oficiální Discord -https://discord.gg/015Ecllky6rS17Qk5
    a buď se zeptejte přímo developerů a nebo pošlete zprávu mně, pokud neholdujete angličtině!
  • V MB, byl neskutečně parádní zážitek z boje, první jsem bojoval se třetí osoby, pak jsem pokročil na boj z vlastních očí, což je daleko těžší, protože nemáš přehled co se děje za tebou a pak mi trvalo skoro púl roku než jsem zvládl boj se sedla.
  • Ja bych radsi kdyby se vic zamerili na boj. Treba jako u tohohle simulatoru: https://www.youtube.com/watch?v=5OuKjxAvD6w
  • Skoda ze M&B combat uz je takova nuda. Kdyby ho alespon nejak vylepsili. *7*
    • Pozoruj pozorně )) https://www.youtube.com/watch?v=R1lBF-N9qwQ
  • Opravil bych v článku jen zmíňku o útocích a obraně ze 4 směrů.... V této hře lze útočit z libovolného směru, tedy zbraň lze natočit do jakéhokoliv úhlu v rozmezí 360° a pak seknout nebo se bránit. *1*
    • ales.smutny
      Tedy, podle tohohle videa je to fakt ze čtyř :) http://ofkingsandmen.net/index.php/2016/02/19/dev-blog-5-combat/
      • Dost starý video. 360 taky není up to date, nakonec se rozhodli pro 9 směrů.
        Oficiální Discord - https://discord.gg/015Ecllky6rS17Qk5
  • too good to be true.. u takových projektů vždycky nechápu, jak to můžou optimalizovat.. tolik detailů najednou.. bitvy 200 lidí.. napadá mě planetside a guild wars2.. jenže ty nemají terraforming, a už vůbec ne výstavbu ne nepodobnou life is feudal. jsem zvědavej *3*
    • Skoro veškrý věci týkající se fyziky etc. je řešeno serverside , takže klientovi stačí dobrá grafika.
      Pro víc informací přiďte pokecat na oficiální Discord https://discord.gg/015Ecllky6rS17Qk5
    • 200 hráčů bylo na některých serverech napoleonic wars. Sice to bylo na hraně enginu a občas to spadlo, ale hratelnost byla super.
    • Je to možné a reálne. Najväčším problémom sú bitky, ale aj tie sa dajú dostatočne optimalizovať. Sú hry a niektoré sú ešte pripravované, kde je využívaný engin ako sa pri takýchto tituloch patrí, engin ktorý vyvráti všetky pochybnosti že takéto niečo je nemožné...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit