-
a ja tyhle brecky vsem tem preplatitelum preju, nic jinyho si nezaslouzi
-
-
I když za to padlo dobré jméno ??
-
-
prave proto, uz v puvodni trilogii byla kvalita kolisava
napriklad naprosto zbytecna 2
kdo pristoupi na tuhle hru trilogii a vykuchanych casti do dlc, si nic jinyho nezaslouzi -
-
To je trochu přehnané tvrzení.
-
-
naopak, moc mirny
pokud nekomu nestacilo varovani v podobe 2, kde krome konce bylo vsechno naprd
a 3, kde byl naopak konec o nicem
a predplatili si dalsi prevarenou vodu... -
-
No kdyby to měli lidi co skutečně trochu uměj neřeknu ale tohle je hrůza, chudák ME1 se obrací v hrobě.
-
-
-
-
-
-
podle textu (i gamesplaye) se to zda jako (nad) prumerna hra se spousty chyb jako z predchozich dilu. takze, proc ze to nedostalo hodnoceni 5/6? jasne, asi by to bylo pro takovou hru (a firmu) moc malo...
-
-
protoze je zvykem hodnotit prumerne hry 7/8...nadprumerne 8/9 a dobre 9/10
-
-
Sami řekli/napsali že špatné hry nerecenzují takže špatná hra v měřítkách AAA na Games je 5/10 a to tu nedostalo dlouho nic. Průměr začiná na 6-7 tady na games yep *4*
-
-
-
Zdá se mi to nebo byl starý ME víc dospělý? Tohle je prostě teenage něco jak swtor. Ještě jak jsou všichni trans a mají praštěné účesy... nechápu
-
Mno pokud to je pravda tak teda potěš. Už Dragon age inquisition byl pro mě v rámci příběhu jedno velké zklamání. Ano grafika výborná ale příběh dost chabý, nudný a nezajímavý. Nechci tu znít jako kňučkin ale od této značky jsem si zvykl na silné a epické příběhy plné zvratů, napětí a hlavně nesmírnou chutí příběh odkrývat, ovlivňovat a vžít se do něj.
Za dragon age jedničku jsem z toho příběhu měl totální hráčský orgasmus. Bohužel Trojka už byla jen ruina slávy jedničky. Jestli je Mass effect stejný tak nevidím rozdíl mezi tím pařit nudně příběhovou hru nebo Overwatch kde příběh není třeba a užiju si to víc. Nechci aby to znělo zle, ale je to právě ten příběh který mě na hrách baví a proč si je kupuji. -
Mass Defect
-
http://www.polygon.com/2017/3/21/15004956/zelda-mass-effect-horizon-zero-dawn-trans-characters
To jsou teda problémy... *1* -
-
Tyvole, to je taky křehká květinka. Bůů, bůů, strašně bolí, když mi lidi řikaj mym původnim jménem. Pak si z takovejch lidí nemáme dělat srandu, když nám sami dávaj munici svojí přecitlivělostí. Mně lidi například oslovujou "ty kundo" a taky se z toho nerozbrečim.
-
-
Pokud to děláš úmyslně, tak tím tomu člověku dáváš najevo, že nerespektuješ jeho identitu. Ať už si o tom myslíš co chceš, srovnávat to s tím, že se mezi kámošema oslovujete "ty kundo" je mimo.
-
-
Nikoliv, mně je v zásadě fuk, jestli je někdo teplej, tranďák, nebo se identifikuje jako los v říji. To respektuju, neni to moje věc a ten konkrétní člověk s tim stejně nemůže nic moc dělat, ani kdyby nakrásně chtěl. Co ale respektovat nedokážu jsou tyhle ubrečenci. Jinými slovy, když do někoho reju, neni důvodem jeho orientace, barva, nebo náboženství. To jsou pouze prostředky, který využívam. Je to citlivý místo. Skutečnej důvod ale je, že si o tom člověku zkrátka myslim, že je hňup.
-
-
Ok, chápu, taky možnost.
Akorát je to podpásovka a pokud k tomu opravdu nemáš vážněj důvod, tak imo nevím, jestli je taková zobecněná zmrdovitost lepší.
-
-
-
-
Dobře jim tak, nejen, že plevelej hru politickou agitací, ale ještě to dělají špatně - tak, že skutečnému transsexuálovi se to nelíbí. Mnohem lepší, jak to tady čtu, je v tom Zelda nebo Horizon, kde se něco podobného halasně neřeší.
-
Nekoupil jsem si kvůli tomu už datadisk k Baldur's Gate: EE a koukam, že bych si měl začít dělat databázi perverzních her, kterým se obloukem vyhnout. Vzhledem k tomu, že v seriálech a filmech už normalizujou kanibalismus (The Santa Clarita Diet, Raw), máme se připravit na další Dragon Age s "hodnýma" pedofilama?
Btw dostal jsem 3 denní ban za vtip o feministkách. High five hive mind. -
-
+1, ale s tím pedem si trochu přestřelil. Pedofil =/= násilník. Ale nevadí, i v médiích běžně píšou o pedofilech mystifikující bláboly, kterým se každý sexuolog musí smát, takže to tě asi omlouvá.
-
-
Asi mě spíš omlouvá, že nic takový nikde netvrdim, ne? Podstatou je, že tyhle lidi potřebujou terapii a výzkum, ne glorifikaci a nálepku kulturního obohacení a kdo ví s čím dalším jsou schopný ty hlavy pomatený přijít.
Nevyžaduju od filmů a her aby byly, apolitický a bez sdělení, ale preferuju plochou zábavu s nadhledem před propagandou zvrácenosti, relativizací morálky, hodnot apod. Pokud se k těmhle věcem koncovej spotřebitel nevyjádří a to předevšim tim, že od něj nevidí ani vindru, situace se může jedině zhoršit. -
-
Vzhledem k tomu, že si použil sarkasmu "hodný" pedofil, tak si asi myslíš, že je automaticky zlej. Ale to jen tak logicky uvažuju, do hlavy ti nevidim.
-
-
-
-
-
Nikdo kdo to myslí se žánrem scifi vážně snad nemá zájem hrát převlečený Power rangers za Mass effect, co si zaletěli na výlet do jiné galaxie.
-
-
Jak se pozná, zda to se žánrem sci-fi myslím vážně? Já čtu sci-fi již 26 let (první sci-fi kniha byli Astronauti od Lema) a nedokážu určit, zda to myslím vážně, nebo ne.
-
-
Pokud bude český překlad, počkám si raději rok, dva. Plnou cenu nedám EA, kteří nám vztyčili prostředníček. Penízky které tak ušetřím raději věnuji fanouškům, kteří se případně budou podílet na překladu, abych je podpořila, protože si zaslouží ocenění, dělají to pro hráče a ne jako EA, kterým na spokojenosti hráčů vůbec nezáleží. DAI jsem hrála v angličtině, dalo mi to obrovskou práci s překládáním, ale hra mi za to stála, měla skvělý scénář a postavy, které mě bavily. Ale podle ohlasů MEA mi za tak velkou námahu nestojí.
-
-
"Plnou cenu nedám" - věř nebo ne, ale tohle může být dost zásadní kámen úrazu. Nákup z jiné, něž oficiální distribuce, je docela významná deformace trhu. Výhodné slevy na serverech typu Allkeyshop posílají do oběhu klíče určené pro Mongolsko, Pobřeží slonoviny a podobně. Takže český hráč toužící po lokalizovaných hrách hraje hru, která není pro Česko určená a ve zdejších prodejích se nepočítá, a podřezává si tak sám pod sebou větev. Což samozřejmě vydavatele nezajímá, ti vidí čísla oficiální, o 80% nižší, než skutečný stav, a tom jim nestojí za námahu investovat hodiny (nebo i desítky hodin) práce do podpory fanouškovských projektů.
(další věc je, že "styčný důstojník" EA pro nás je momentálně tlustá p*ča zpuchlá, co by musela něco dělat, a to by ji zdržovalo od golfu a to by teda sorry jako fakt nešlo) -
-
Jsou to idioti které ani hry nezajímaj ( bohužel ale pak tu scénu nepřímo ovlivněj viz MEA)
Opět škoda ale, protože ubrečenečků je hodně jsem rád že překlad není. ( je mi líto že někdo mladší má problém s angličtinou ale smůla) Doby ofiko překladu už jsou dávno za zenitem.
-
-
To dava fakt smysl. Uzila si si DAI protoze mel perfektni scenar, a MEA kterej je kritizovanej ze je stejnej jak DAI ti za namahu nestoji? *15*
A EA neni charita, CZ je proste malej trh a preklad se nezaplati.
Az si toho buou lidi vic kupovat, tak budou prekladat. -
-
evidentně nevíš nic o psaní scénáře, o psaní postav, ani o tom jak psát dobré dialogy. A až poznáš rozdíl mezi strukturou hry a scénářem, tak pak se můžeme bavit *3*
-
-
No, zrovna postavy v DAI mají jen krůček k postavám z Andromedy. Pán s knírkem mě straší ještě teď... A o kvalitě dialogů by se také dalo pochybovat. https://www.youtube.com/watch?v=Z2q_IAGw5hA Když si to hrála v angličtině a anglicky moc neumíš, tak trochu pochybuji, že si dokázala poznat pravou nekvalitu dialogů.
-
-
Tak samozřejmě, to jak je to stylisticky napsané jsem nepoznala a postava Sery byla pro mě téměř nepřeložitelná, ten její slang jsem nedávala. Ale prostě společníci v DAI se mi líbili, byli dobře vykreslení a jednali zcela logicky podle svých motivací a charakteru. S kvalitou postav se dal srovnávat snad jen ME, ale DAI ho překonal v tomto směru. A přiznám se, že jsem si oblíbila i Doriana (kterému spousta lidí nemohla přijít na jméno kvůli orientaci), přišel mi zajímavý. Hra měla některé naprosto úžasné momenty, při kterých jsem se nasmála a to i přes to, že překládání byl fakt vopruz, protože se nedaly stopnout titulky, musela jsem to řešit nahráním hry a pak jsem si to zastavovala a překládala v přehávači videí, prostě tento způsob hraní se zábavou nemá nic společného, ale přesto se mi hra líbila. Na MEA jsem se těšila, jak malé děcko a to, co z toho udělali, nějak nemůžu ztrávit.
-
Jo ale ještě tam neměli tak strašné animace ksichtu, chůzi gorile po lobotomii *7*
-
-
-
-
Neni jednodussi se za ten rok, cva naucit nejaky ten svetovy jazyk? Nejen kvuli hram.
-
-
Já se náhodou AJ učím, obávám se, že mi to bude trvat dalších 5 - 7 let, takže NE, není to jednodušší.
-
neni
-
To za tebe ale nemuzou udelat druzi
-
-
preklad hry nemá nič spoločné s tým, ako firma pristupuje k fanúšikom. je to čisto otázka ceny. a bohužiaľ CZ&SK je malý trh. preklad tak obrej hry sa nezaplatí. problém s prístupom vydavateľa bude, ak bude fan prekladu hádzať polená pod nohy, resp. ho úplne utne. i keď aj k takému postupu si viem predstaviť dôvody. hold, hry sú biznis ako každý iný a ak chceme veľké hry, musíme sa s tým zmieriť.
-
-
Tak tak, CZ/Sk minoritní trh pro giganta jako je EA prostě bud koupí nebo nechají být počkají na fan překlad. Jenže v ME:Andromeda je to bez tak úplnej šumák protože - většina dialogů postrádá úplně hlavu a patu - jsou hloupé a nedávají beztak smysl. Mohli by i ubrat volby které ve finále nemají stejnak žádný význam.Co se dalo pokazit to se pokazilo...
-
-
tak minoritný trh asi budeme. oni potrebujú predaje v státisícoch, aby pohli tabuľkami a na o sa 15 miliónov obyvateľov proste nevzoprie ani pri značke akou je ME (aspoň myslím, možno sa mýlim)
o kvalite dialógov neviem, od kúpi som sa nechal odradiť a vlastne ti odpovedám nižšie :) -
A ty jsi to osobne hral, nebo tu jen tlumocis nazor nekoho jinyho?
-
-
Z toho co jsem vidělo si umím udělat obrázek a ty ? ( dobře at máš klid tlumočím ostatní "hejtry" ) třeba tam někde je dobrá hra kdoví jen není dobrá pro každého.
-
-
Tak se snažím zklidnit situaci. ( mezi námi je to bídné i na ne Mass effect hru ale pššt)
-
Chtěl bych vidět dobrou hru pro KAŽDÉHO :)
-
-
-
-
Pokud vím, tak EA zrovna neudělalo žádné kroky k tomu, aby ulehčilo práci překladatelům. Viz překlad DAI ( na který se mimochodem už velmi těším, protože při hraní v AJ jsem si hru bohužel nemohla moc užít). A příklad polského studia CD - Projekt a překlad obřího Zaklínače mluví jasným jazykem k českým hráčům. Pokud mě hra aspoň trochu oslovuje, koupím si ji za plnou cenu, pokud je v českém jazyce. Bohužel RPG her překládaných do češtiny v den prodeje je žalostně málo.
-
-
nj, niečo som počul, ale priznám sa, že dianie okolo prekladu DA:I veľmi nesledujem. viem, že tam boli nejaké technické problémy s tým, ako dostať texty z hry, ale nič viac a aj toto je info z čias tesne po vydaní. ak je pravda, že vydavateľ preklad úmyselne brzdí, tak mi to nejak nedáva logiku. fan preklad nič nestojí a je tu výrazná šanca na zvýšenie predajov. na druhej strane, záleží ako je text kódovaný do hry. dať niekomu prístup k súborom hry nemusí byť vydavateľovi po chuti.
CD projekt môže byť príkladom pre značnú časť herného sveta vo viacerých smeroch, o tom žiadna, ale bojím sa, že tu porovnávame neporovnateľné. pre CDPR sme relevantný trh, predsalen sú voči EA a bioware trochu inde + zaklínač bol primárne cielený na európu (i keď trojka dosiahla úspech masový).
sama to poslednou vetou potvrdzuješ - náš trh proste nestačí na pokrytie nákladov na preklad ani u menších RPG/hier (viď sony alebo rockstar. čeština je skôr výnimka, ako pravidlo). a keď sa pozrieme do minulosti, tak drvivá väčšina prekladov bola a)fanúšikovská b) sponzorovaná domácim trho/firmou (ak sa nemýlim aj CDPR začínali tak, že robili preklady a predaje pre náš región). v skratke = sú to prachy -
-
Osobně si myslím, že to není jen o tom, že pro CD Projekt jsme relevantní trh. Je to o přístupu z dlouhodobého hlediska. Slyšela jsem, že tržby jsou vyšší protože Zaklínač. Ale pokud se zachováš k hráčům pěkně při vydání jedné hry, tak při vydání další se ti to zúročí i s úroky. Počkej až vyjde CyberPunk, bude to v ČR naprostý trhák, protože CD Projekt, a pak porovnej prodeje s nějakou hrou od EA. A pak si na mě vzpomeň.
-
-
určite súhlasím. poliaci vždy vedeli robiť kšeft a CDPR to len potvrdzujú. zacielili správne na dieru v trhu, postavili si v poľsku/CZ&SK pevnú základňu a šikovne expandovali cez zaklínača a gog. oplatilo sa, začínajú prerážať vo svete. To ale Bioware ani EA nepotrebujú. majú svoju základňu inde a lokalizovať hru pre potencionálnych 100-150 000 predaných kópií nemá cenu.
stretávame sa s tým aj "doma". česká dex dostala lokalizáciu až pár mesiacov po vydaní, teraz posledne slovenský Vikings nemajú lokalizáciu. proste predaje sa čakajú inde, nie na domácom trhu.
EA sa dá vyčítať všeličo, ale zrovna absencia lokalizácií je nefér.
P.S.: fascinuje ma ubisoft, ktorý poctivo lokalizuje. s premenlivou kvalitou, ale lokalizuje.jasné, ubi hry nedosahujú ani zlomku rozsahu DA:I, či ME:A, ale i tak...
-
-
-
-
-
Ono je to bohužel tak, že EA s pražskou pobočkou se přestěhovala do Polska potom, co u nás investovala dost peněz na propagaci her i lokalizace, bohužel příjmy neodpovídaly tomu co by si představovali, tak po nějaké době odešly za lepší prací, tak to bohužel je.
-
-
Prostě to dopadlo očekávatelně špatně, zápory převážily veškeré klady a ze hry se stal nedodělek který nemá (bohužel) s ME sérií pra nic společného. Prostě blbost na kterou se zapomene a nezaslouží si mít a nést nášivku Mass effect. Kdoví, třeba už tyhle nový diletanti žádnej Mass effect už neudělaj když to tak pohnojily.
Pomalu začiná bejt doba kdy se začneme bát jakou další značku nám podělaj, jako vážně... Vždyt je to tak sakramentsky snadné... prostě stačí vzít pár imbecilů dát jim nějakou známou herní modlu a nechat je to dokurvit dle libosti ! až se mi z toho chce blít *11* *12* Herní svět se v prdell zase obrátil. -
-
Zajímavé, jak jsou všichni po recenzi chytří, jakoby spolkli všechnu moudrost, aniž by tu hru vůbec hráli, vynášejí odborné názory jak je všechno špatně.
Stačí si přečíst celou recenzi a jsem generál a vyhlašuju to všem do světa. -
-
Tady ale přece vůbec nejde o to, jestli se hra líbí mně nebo konkrétně tobě. Tady jde o všeobecný konsensus co do hodnocení hry a značky jako takové.
Všeobecný konsensus u každého z předchozích tří dílů byl, že to byly skvělé hry; v případě Mass Effectu 2 se dokonce jednalo o jednu z nejlepších her svého žánru vůbec (viz recenze, akceptace hráčů, agregátní hodnocení apod.). Přirozeně se našli i hráči, kterým se ten či onen konkrétní díl nelíbil či jim ten či onen herní prvek přišel diskutabilní, ale to je přirozené a normální.
A Andromeda? Hodnocení velmi rozpačitá či ve stylu: „docela to jde, ale…“, již před vydáním si zní polovina Internetu dělá srandu, hráči jsou na ni apriori naštvaní de facto ještě před tím, než ji pořádně hráli – viz hodnocení na Metacriticu atd. Jako fakt ne. Tohle si Mass Effect opravdu nezasloužil. Pokus se rozhodli udělat a vydat další díl, měl si udržet standard dílů předchozích a měl se vyvarovat všech výše uvedených problémů. Všeobecný konsensus u Andromedy měl být: „Je to pecka!“
Můžeš namítnout, že důležité je pouze to, jak se hra líbí mně a ne ostatním. Do jisté míry asi ano, ale mně sekundárně rozhodně zajímá i to, jaké je renomé mnou oblíbené hry i mezi ostatními hráči. Nemám problém s tím, pokud se někomu nelíbí Mass Effect proto, že se mu nelíbí sci-fi, ale mrzí mě a mám problém v situaci, když se někomu nelíbí proto, že obsahuje buď chyby nebo se jedná – ve vztahu k sérii – o kvalitativní pokles. -
-
Přesně tak, tohle je prostě první oprávneně opodstatněný a reálný hejt, hlavně směřovaný na vyvojáře.
Kdyby to byla aspon dobrá hra ale ona ani to není.
Kéž by animace byli ten největší problém ale bohužel nejsou, nějaký ten celkem povedený boj to nezachrání. To není promeškaná příležitost to je imbeciilita aignorance.
-
-
Tihle hateři nestojí ani za reakci, za týden si najdou jiný terč a bude klid.
-
-
to nie je tak celkom pravda. u mnohých (a ja sa medzi nich rátam) je to skôr horké rozčarovanie z toho, čo očakávali od značky mass effect a bioware a čo nakoniec hra podľa recenzií a gameplayov ponúka. finálne to môže byť slušná hra, ale to proste pre mass effect nestačí. priemerná hra sa dá odpustiť ghost reconu, čo je viac-menej tuctová značka, ale nie ME. podľa mňa práve meno robí hre najväčšiu škodu. ak by to bola nová značka, hra by bola porovnávaná s ME, ale bola by prijatá vľúdnejšie, nakoľko očakávania by boli menšie.
už som to písal nižšie, ak to nie je absolútny kandidát na hru roku, pre značku mass effect je to fiasko. a andromeda nevyzerá na hru roku mimo fanúšikovské jadro série. -
-
To je presne ono, vetsina tu od ME:A patrne ocekavala, nevim proc, hru roku. A tak jsou ted nastvany. Ale pri tom je to porad nadprumerna hra z univerza ME... Osobne bych ji (respektuve jen trial) ohodnotil temi 7 body, jak dostala ve zdejsi recenzi a to je pro me porad fajn.
-
-
No jak ti to rict slusne Jacku. Ty jsi tady na games povazovanej rekneme hodne slusne za nizkou latku. Tak je proste vtipny kdyz si nizka latka stezuje na nizkou latku ostatnich.
-
Proč bych si nenapsal, nebo myslíš že plytkej příběh a nezajímavý nudný, hnusný charaktery mě nějak víc zajímaj ??
-
Zrovna ty Jacku pis neco o narocich *15*
-
čisto za seba: kandidáta na hru roku som čakal lebo:
a) bioware vie pracovať aj s tuctovým príbehom a podať ho skvelo
b) bioware má povesť skvelého štúdia, ktoré proste hry roku tvorí (i keď prešľapy sa množia, ale to má každý).
c) mass effect je proste veľká značka a zaujímavé univerzum, kde sa dá vymyslieť kvalitný príbeh
d) mass effect je značka, kde sa predpokladá 120% odovzdanosť vývoju hry. niečo ako uncharted, alebo last of us u sony. proste tú hru nepokazíš, lebo je to vlajková loď.
finálne teda andromeda môže a asi aj je skvelá hra, ale stále na mňa pôsobí tuctovo. proste len ďalší sandbox, akých tu máme plno. a to mne momentálne nestojí za tú cenu času a peňazí. -
Když ti to stačí proč ne, holt někdo má vyšší nároky jiný ( ty) nižší...
-
-
Ona to je i chyba hráčů a jejich neinformovanosti ale víceméně to je jedno po prvních pár ukazkách to vypadalo blbě no a trailer už jen výsledný dojem podtrhl a více podpořil. Prostě se navždy zapíše do herních kronik černým písmem. Doufejme že nebudou ostatní následovat takhle blbě... trochu se poučí.
-
-
Možná, to nemění nic na tom že už tohle trochu s tou nízkou latkou přehnali. Přeci jenom každý má své meze. ME může být pouze vynikajicí a ne tohle. Jen se směj, když ti to pomůže.
-
no, ja som bol informovaný až dosť. práve preto hru nekupujem a som rozčarovaný. v skratke - od firmy ako je bioware, od giganta ako EA proste čakám, že si hru ošéfujú poriadne o to viac, ak ide o značku ako mass effect. ale ako prichádzali informácie, videá obrázky, stále viac som sa obával a teraz reakcie recenzentov a gameplaye ma úplne zlomili. vedel som, že to nebude epic ako pôvodná trilógia, ale stále som dúfal v ničo nadpriemerné po všetkých stránkach, čo vo výsledku odskočí o krok vpred pred ostatných. v ME:A vidím generický sandbox akých je tu mrte a nič ma neláka hru kúpiť. kupovať kvôli značke to nebudem. u wildlands ma zlomil kamarát s coop hrou a peniaze neľutujem, užívame si hru dostatočne. tu nevidím dôvod ku kúpe.
-
Jo jasně já jsem trotl protože můžu něco napsat ke hře( když už jsme u toho filmu) až po dohrání shlédnutí... na CSFD opravdu nejsem ale občas si přečtu některé názory na film kterej třeba vidět chci nebo dostanu tip.
Napsal jsem troll ne trotl a s otazníkem tak zase klíd. -
Ty jsi trotl co tu hodnotí hry na základě neznalosti a názorů ostatních, kteří stejně jako ty tu hru "hráli" maximálně tak v traileru a svých snech viz. "Kdyby to byla aspon dobrá hra ale ona ani to není."
Ani bych se nedivil kdybys byl na CSFD a "recenzoval" filmy podobným způsobem tj. mrknu na trailer a ohodnotím ho. -
Aha, takže další expert (troll??)
Radši nic. -
MYslím, že za takové jako jsi ty bychom měli být vděční.Hru jsi nehrál, přesto ti stačí si přečíst recenzi,podívat se na trailer a pár fotek a hned si schopen ostatním psát jaká je to dobrá/špatná hra.
Víc takových jako ty *1*
-
-
-
-
-