Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tyjo.. ještě jsem nikde neviděl mmo dedikované servery :D
    • MMO bez dedikovaných serverů neexistuje *1* . Kdyby MMO používaly P2P systém, tak by jejich existence skončila hodně brzy *3*
  • ripper
    Host se do češtiny překládá jako hostitel, nikoliv host...
    • Takž když si domů pozvu hosta, je to zároveň i hostitel, i když je u mě doma? *7*
      • Ty v anglictine rikas "be my host"?
        • A ty v češtině "buď můj hostitel" když si někoho zveš domů?
          • Však na to narážel - že nikdo neříká "be my host" (což znamená "buď můj hostitel"..tedy snad kromě goa'uldů), ale "be my guest" ("bud mým hostem"/"posluž si" atd.).

            Jinak: Guest = host, Host = hostitel. Není tam vůbec nad čím diskutovat. V textu je prostě chyba, i když celkem pochopitelná, když je holt zrovna v tomhle případě stejné slovo v obou jazycích, ale s přesně opačným významem *1*
  • Jack1947
    To jsou blbosti, kdyby napsali že prostě Destiny má systém MMR a tam je aplikace dedikovaných serverů nemožná než šlapat ve vlastní kaši *7*
    • Můžeš to trochu upřesnit? Nenapadá mě, proč by mělo MMR nějak vadit dedikovaným serverům. Má to tak velká část her využívajících MMR.
      Z těch, co momentálně hraju já, můžu zmínit například Overwatch.
      V MOBA hrách (kde je MMR používáno asi nejvíc) je to také děláno tak, že jeden hráč hostuje hru a zbytek se k němu připojí a je následně závislý na výkonu jeho PC a stabilitě internetového připojení? Nejsem si toho vědom, ale MOBA nehraju, tak za to ruku do ohně nedám.

      Nebo tím MMR myslíš něco jiného, než Matchmaking Rating?
      • Teď mi došlo, co jsi asi myslel. MMR nebrání dedikovaným serverům, ale teoreticky brání server browseru - takže si nemůžeš vybrat na kterém serveru a s kým budeš hrát. Alespoň ne jakékoliv "ranked" zápasy apod., jinak by to nebyl problém a dedikované servery by hře 100% prospěly *9*

        No uvidíme, jak ten jejich "hybridní" systém bude fungovat. Buď to bude ok a nebo to hru zabije stejně jako třeba For Honor.
    • Proc je nemozna?
      • protože všeci kradnů
      • Jack1947
        Protože jsou všichni neschopní... liní vši *3*
  • Co to jsou cloudove servery?
    • Například Microsoft Azure, který využívá třeba Titanfall 2
      • A normalni servery nejsou "cloud"?
        • Nejsou. Cloud používá navíc operační systém, který řídí velké množství spolupracujících počítačů umístěných v jednom nebo více centrech. Systém dovede automaticky vytěžovat jednotlivé počítače tak, aby se na co nejmenším počtu strojů dal provozovat co největší počet dobře pracujících webů nebo aplikací.

          "Cloudové servery" obecně zní sice divně, protože cloud není název pro druh serveru, ale pro výpočetní technologií, která využívá síť serverů, ale tak většina stejně ani neví, jak tyhle věci fungují. Hlavní je, že společnost to chápe jako něco "lepšího", jak "běžný server"...
          • Jack1947
            . Aneb jak něco dělat snadno a lépe, když to jde složitě ;)
    • Mne by tez zajimalo co to je login a progres a jestli neexistuji ceske ekvivalenty
      • Samozřejmě že existují, ale to by přece nebylo tak kůl.

        Ne, popravdě se mi tohle vyjadřování taky dost hnusí. Žil jsem 5 let ve státech, anglicky umím celkem obstojně, ale takové hnusy stejně nepíšu :D

        Autor by se měl rozhodnout zda chce psát česky, nebo anglicky - ale ne to tak prasácky dávat dohromady...
        • O čom točíš preboha? Sú to bežne používané, prebraté slová, ktoré chápu malé deti..
          Chceš povedať, že by mali ludia písať napr. namiesto cheater, podvodník? Sa preber, ty národniar!
          Ak nerozumieš, google má aj slovník
          • No anglicky sice umím, ale tvůj komentář opravdu nepřelouskám, takže se omlouvám, ale nejsem schopen odpovědět.
            • Jack1947
              Nebo možná uráží stejně jako spoustu jinejch čech co ělaj jako že Slováci jsou a byli nějaká choroba *7*

              Neboj ta nešnášenlivost není cizí ani Moravě /Ostravě a jinejm méně rozvinutejm částem ;)
            • Kompost
              nerozumies po slovensky? mna uz na tych dnesnych deckach nic neprekvapuje...
  • Activision fraska a smrt blizardu v primem prenosu.
    Ale ne games cz nato nema nazor, vsecko je bozi.
    • Muzes tu myslenku smrti blizzardu nejak rozvest prosim?
      • Muj zaostalejsi bratr TheGGG by ti o tom rekl vic.
  • Tak to jsem velice zvědav jak pokračování asi vůbec nejkontroverznější PR nahypované hry dopadne. Spooooousta otázek je třeba ještě zodpovědět.
    1. Dedikované/nededikované servery, což je zodpovězeno částečně v tomto článku
    2. Jak hodlají zaříznou cheatery a jak to bude fungovat v praxi
    3. Obchodní model této hry. Kolik budu muset vypláznout za plnohodnotné Destiny 2. Za první Destiny bylo třeba platit jak za dvě hry, díky DLC obsahu, takže..pff
    4. V kolika věcech se bude držet pokroků z konce éry prvního dílu a nakolik věcí bude zresetováno na model release verze prvního dílu. Jakej bude celkovej pokrok od prvního dílu prostě.
    5. Schválně mě zajímá jak bude vypadat celkové PR a rozložení příběhu k druhému dílu, protože první byl hodně o tom tajemnu ve vesmíru a prozkoumávání světa jako takového. Myslím z funkčního hlediska. Takové PR načrtnutí úplně nového herního světa, načrtnutí jeho pravidel, mytologie atd. Zatím dvojka vypadá jako Star Wars sequel - Impérium vrací úder. Tady vrací úder Cabals.
    6. Raidy. Potvrzenej jen jeden. Jedinej raid. Plně placenná MMO hra s příběhem. A vše co dostane tak jedinej raid? Ten bude asi na final bosse a zbytek půjde do DLCček.
    7. Multiplayer klání a jeho balanc, díky zásadnímu omezení počtu hráčů a PC verze. (Tohle znám hlavně z Titanfall 2, kde dost škodí balancování na všech platformách stejně. Jedno nerfnutí nějaké zbraně kvůli tomu že je OP na PC verzi třeba dost uškodilo její konzolové verzi, kde naopak byla průměrná a díky nerfu podprůměrná)
    8. Optimalizace PC verze a její vydání, popř. crossplay (Tam rozhodně nechci, aby šli PC hráči proti konzolistům, ale Coop mise a sociální život v té hře by mohl být kombatibilní s crossplayem. Dokuď prostě hráči nejdou proti sobě.)
    Takže dobře a zkrátka - hooodně otázek o dost kontroverzní sérii a bude zajímavé sledovat co z ní vyleze.
    • 9. Až odporně nechutné repetivní točení stále stejných misí pořád dokola např.: "dnes je akce na odměnu za nalezení deseti zelených krystalů" apod - důvod proč jsem s tou hrou seknul. Pocit ze střelbybyl fajn, i ten svět nebyl marný, ale bylo to vloženo do tak stupidního kolotoče stále stejných činností, že by se to za chvíli naučila hrát i cvičená opice...
      • Jack1947
        TZv endlessgrind to sis měl zjistit předem než si do toho šel *3*
        • Já tu hru dostal, takže jsem si o jejích degenerativních požadavcích nic nezjišťoval.

          Navíc koho normálního by napadlo něco takového kupovat kdyby o tom věděl? To přece nemůže být pro nikoho zábava...
          • By jsi se divil kolik lidí to baví,ber to jako jakýkoliv jiný koníček.Hokej,Fotbal nebo podobný mrcasiny jsou taky pokaždý to samý,ale zároveň jiný a miliony lidí ti ty menší odlišnosti žerou.V Destiny když už jdeš po desáté to samé,vždy to jde udělat jinak a s kamarádama se vyblbnout.Plus tam jsou různý modifiery,tak nevím o čem tu třepeš.
            • Ano baví,holt každěho baví něco jného.S těma DLC je to pravda,ta hra je skvělá až teď když je úplná ale teď je za hubičku tam nevidím důvod proč to nezkusit a nedát hře druhou šanci :) mimochodem Destiny má úplně skvelý lore,bohužel další fail vývojářů že ho nedokážou smysluplně vyprávet a hráči si ho musí vyšťourávat ala Dark Souls.Akorát že v DS je to zábava,tady pěkná otrava..Dvojku si myslím bude mít smysl kupovat tak za rok nebo dva,ze začátku to bude stejnej oser jako jednička.
            • Popravdě se to většina lidí po tolika opakování spíš snaží udělat co nejrychleji aby to měli už za sebou.

              To je prostě taktika ala Ubisoft (kterému to paradoxně většina hráčů vyčítá) uměle natáhnout herní dobu copy/paste zbyečnýma úkolama.
              Ale dobře beru, že tím někoho baví ztrácet čas, nicméně ta kudla do zad co dostali ti co si nekoupili DLC to už mi moc fajn nepřijde. Ta hra byla v základu šíleně prázdná, bylo strašně smutný a vůbec nechápu její popularitu...
          • Jack1947
            EVidentně áno a převeliká když už bude druhý díl *5* *12*
  • Tolik peněz jim ta hra vydělala a oni je ani nejsou ochotni investovat do dedikovaných serverů. Nějaké hybridní řešení mě nezajímá, to je jako kdyby nevyhovovala mé parternce délka mého přirození a já se to rozhodl řešit "hybridním řešením" v podobě nějakého připínacího tělesa na pen*s. Uspokojilo by jí tohle řešení? No asi těžko. Nebudou dedikované servery, nebudu to větší DLC s označením Destiny 2 vůbec hrát. Nazdar!
    • Nebo by to za tebe poresil soused Jean Cloud...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit