Přejít na výpis diskuzí
Prokletá obtížnost – když standardní nastavení kazí herní zážitek
3.8.2017 | Adam Homola
93 příspěvků
-
kde jsou doby Hidden&Dangerous a Operation Flashpoint Cold War Crysis.
Když nad tím tak přemýšlím, byly to hezké časy bez autohealu, bez zmateného kurzoru, co se roztáhne přes půl obrazovky, když zasáhnete, bez radaru a bez optickejch efektů, kdy Vám červený čáry ukazují, z které strany dostáváte zásahy. Moderní FPS mi přijdou debilnější a debilnější.
Žádná hra neuměla tak dobře a věrně simulovat pocit z boje, taktiku, rozkazy týmu, jako to uměl například Flashpoint Resistance a Cold War Crysis.
Mohli jste si nastavit, že Vás bude číslo 1 krýt z kopce vleže se sniperkou a vystřelí až na Váš pokyn. Číslo dva a tři Vás následovali v kleče se zajištěnými zbraněmi. Číslo 4 a 5 jste poslali do AH-1 Cobra a dali jim za povel konrolovat horizont atd. atd. atd. Desítky příkazů pro polohu střelce, postup a taktiku až do cca 12 vojáků. Co nabízí ty dnešní ptákoviny?? Follow me, cover a stay here......taktika jako prase že Ghost Recone *6* -
-
OF i Hidden byl dobrý, teď jsem si ho zrovna koupil na GoGu, ale ruku na srdce, ta AI spolubojovníků bývala kolikrát hodně jalová a člověk strávil hodně času vydáváním příkazů, kdyžto dneska AI dokáže o něco lépe fungovat sama o sobě i na pohé "follow me" jinak jak už bylo zmíněno OF žije dál pod názvem Arma, Hiddena už se asi nedočkáme . *9*
-
Já nevím.....slyšel si někdy něco o takový tý český hře...no, jak se jmenuje, není moc úspěšná....ARMA!
-
-
2 Anonym
no....slyšel a co má bejt? hrál jsem samozřejmě i ARMY........ale od dvojky mě to přestalo bavit (guerillové boje, kdy nahánim s dvěma speciálama v nějakym Tádžikistánu jedno zatoulané BTRM s třema ručníčkářema mě fakt nebavilo) a editor mě přestal bavit asi po roce
O trojce se už vůbec nebudu vyjadřovat - to je nudná guerilla na druhou. ARMA 3 je v tomhle SUBJEKTIVNÉ ještě horší.
Bavili mě tankové souboje Abramsů a T-80, Shilky proti Cobrám, rozsáhlé bitvy co do počtu nasazené obrněné techniky i pěšáků. ARMA 3 toto nenabízí.......sice se leskne jak psí kulky, ale lítáte si s Kiowou nad kýčovitym ostrůvkem a lovitě dva blby v pick-upu s DŠKM na korbě.....zíííííííííív.
Malden, Everon a Kolgujev byly lepší ostrovy.....chladnější, ponurejší - mělo to kouzlo studenoválečného konfliktu. Simulací balistiky a větru tu Armu nezachráněj, když zvolili (pro mě) debilní scénář.
V tomhle je opravdu lepší ten Ghost Recon. Proto sem záměrně napsal Operation Flashpoint Cold War Crysis a Resistance a ne ARMA 2 a 3 -
Pokračování Flashpointu... A single poslední Army teda nic moc.
-
-
-
Staci si v diable 3 zvolit hardcore a tie 2 spominane smrti by neboli, bola by len jedna :) Nehovoriac o tom, ze staci na lvl70 zvolit hned torment 13 a urcite to jednoduche nebude....
-
-
Hardcore je joke v online only hře. Modlit se, abych nepřišel o stovky hodin hraní díky lagu, je fail. To můžou hrát jen sebemrskači...
-
-
Ty na to ale koukáš jen z pohledu toho jak to celé skončí, ale víš jak se to říká i cesta je někdy cíl :)
-
-
Zajimavý je že když to vyšlo, bylo to o dost těžší, už na druhou obtížnost mě spousta bossů one hitovala a inferno bylo opravdu pekelné, pak asi tu obtížnost nějak snížili :/
-
-
Za to může myslím powercreep. Nove legendarky a buffy a pak bylo lidem Inferno málo. Tak vzniklo prvních pár tormentů a i těch nebylo vždycky 13.
Notabene když člověk běhá Greater Rifty, tak to jde i přes 13.
-
-
-
Proti Adamovi nic nemám, ale tohle je článek uplně o hovnu, holt okurkovka
-
Ja teda nevim, co autor delal, ale me jde od zacatku navolit az torment 6 obtiznost, na 70 lvl pak az torment 13, kde hra teprve zacina
-
-
Kdyz zacnes hrat od zacatku tak mas opravdu jenom Normal, Hard a Expert. Pokud ktera koliv tva postava dokonci kampan odemkne se Master (a tusim ze i Adventure mod). 60 level odemkne Tormenty.
Tohle se deje kdyz hrajes na zbrusu novem uctu. -
-
aha, ja mam postavy uz z roku 2012, kdy jeste bylo inferno, tak ani nevim, ze to chtelo nekdy nejaky omezeni pro tyhle novy obtiznosti...
-
-
v roce 2012 hlavne byla i ta zakladni obtiznost dost drsna, pokud hrac nemel nakoupeno z aukce. pak to v nekolika dalsich patchich zkrouhli. kdyby to autor hral tehdy, mluvil by jinak (hlavne pribeh trojky je asi nejslabsi z cely serie). kdyz se chci k necemu vracet, tak je to bud Grim Dawn nebo Path of Exile, D3 to rozhodne neni.
ale jinak souhlas s ostatnima - clanek absolutne o hovne. jsou lidi, co chteji pribeh a jsou lidi, co chteji vyzvu - a vetsina her jim tohle nastaveni umoznuje. pro dalsi existujou mody. takze tak nejak nechapu, proc z toho delat bouri ve sklenici vody.
-
-
-