Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Otázka je, zda v multiplayeru jsou nejake herní mody, kde se dá vypnout kolimátor, skin na zbraně a tak? Protože jinak to nemá cenu, kupovat hru jen kvůli 7 hodinovému singlu za 1600 korun.
    • Ristoro
      Počkat, tam jsou kolimátory? Tak to je masakr :DD.
    • Takový mod tam není.
  • Kampaň se náhodou povedla.Mohla bejt teda delší.Když si vzpomenu na CoD 2,ve které byly desítky misí,tak je tohle k smíchu.Nicméně i tak se hra povedla a atmosfére druhé světové války byla perfektní.
  • cumpi3
    já CoD nehraju, ale ten hejt nechápu. Není to hra pro Vás? Nehrajte...nadávat CoD za to, že je to CoD je prostě divné...jako bych chodil pod cílené hardcore hry a nadával, že to není CoD styl a že to je moooc hardcore *1* *3*
    • To vás těď učí ve škole? Že se negativní kritika nemá říkat a na vše musíme hledat jen to pozitivní?
      • tohle říkaj v TV propagandě o migrantech :))))
      • lenze niekedy je ta kritika trapna a dokola sa opakujuca.
        Frazy typu, tupe kosenie nackov, checkpointy pri ktorych sa spusti skript, Hollywoodska filmova akcia atd.
        Ako neviem. Worms bude vzdy worms, Farcry bude vzdy Farcry, Battlefield sa tiez zasadne nemeni atd. Proste kazda ta hra si vytvorila svoju znacku, svoj osobitny styl. Call of Duty ma svoj filmovo herny styl, a moj nazor je taky ze WW2 sa naozaj podarilo. Velmi svizny spad to ma, dynamicky sa striedaju herne pasaze, filmove sekvencie a herne zvraty tak aby to nebol len stereotyp.

        Vlastne dokola sa tu omiela len ze to nieje autenticke. Myslim ze take detaily niesu podstatne ze tam nieje na kazdom rohu hakovy kriz. Neviem, mne to zo zabavy neubralo ze Nemci mali ruske zbrane. Netusim preco to tak je, ale budiz. Je mi to jedno.
        Multiplayer ? Hraval som Medal of Honor, tiez tam behali zeny. Koho to trapi preboha ???? Kto chce pcovat na CoD ze je to vlastne dalsie CoD a nie Arma tak si vzdy dovod najde
        • Proto jsem také psal, co bylo v CoD 1 a 2 a tady zmršili. Tohle má k autentické WW2 hodně daleko, ale kdyby zkusili alternativní historii, kde hrajete za ramba, který dokáže běham s kulometem v jedné ruce, tak by se to asi dalo zkousnout. Evidentně jsi cílovka, která netuší nic o WW2 a je ti to jak píšeš jedno, tak potom nechápu, proč se navážíš do těch, kteří alespoň trochu tuší a poukazují na to, co je špatně. Kdyby to takhle bylo už v 1 tak ok, ale i ten kuloment se tam ovládal uvěřitelněji než tady. Vše jsou to detaily, které ale spolehlivě rozbijí zážitek. Nikdo nic nepsal o Arma, ale zkus si pustit půvdní CoD, ideálně s datadiskem a uvdiíš ten rozdíl.
          • premna su to uplne hluposti, cod 1 som hral najviac. Riesit take detaily na arkadovej hre ????? Naopak mozem napisat ze tu ti realisticky hodi do ruky Lekarnicku s obväzmi namiesto toho ze len po nej nerealisticky prebehnes alebo dokonca sa ti hp doplnuju automaticky.

            chapes co riesis za hluposti ???? male detaily pri typicky arkadovej hre. Lenze co je ovela lepsie ako cod1, cod2 je ten filmovo herny zazitok a plynule prechody medzi animáciami a hrou, proste cely ten filmovo herny zazitok je ovela zabavnejsi. A o tom je predsa COD
          • "do těch, kteří alespoň trochu tuší"

            Ty zřejmě netušíš, že se tu bavíme o hře, která ano, ti překvapivě dává možnost držet, pohybovat se a pálit z kulometu v rukách, no úplná kakastrofa. https://www.youtube.com/watch?v=B57dW3A-DT0 Ale taky ti dává možnost ten kulomet vzít a rozestavit si jej podle svého po bojišti jak je libo. První a druhý díl CoD mimo datadisk nabízel jen kulomety nejlépe bez nábojových pásů přišpendlených staticky na pytlu s pískem. Ano, uvěřitelnější a zmršený rozdíl....
            • Trochu to zjednodušuješ. Pálit ze stoje samozřejmě lze, i když asi nic moc netrefíš. Tento postoj z videa je i v oficiálním manuálu, ale vě hře je něco úplně jiného a to střelba ze stoje skrz mířidla, to si ani v těch nejdivočejších snech nedokážu představit, jak by vypadalo. Psal jsem o kulometech z CoD1 datadisku, tak to musíš stočit na stacionární z 1 a 2, které se v té době takhle dělali všude...
            • ako som pisal. Typek riesi gulomet, proste to chce riesit, chce pcovat, chce si nieco najst aby mohol pcovat na CoD ze to je vlastne CoD.
              to je jedno ze predtým sa doplnali automaticky hp ako keby si hral nejaky crysis s nanosuitom :D Proste dnes treba pcovat na CoD ww2 tak si rychlo nieco najdeme.
    • cumpi3
      Deti, misto minusu radsi reknete, co na tom neni pravdy?
  • Jack1947
    Kampan se tenokrát opět povedla... co možná je jedna z nejatmosféričtějších za poslední COD dobu vůbec *5*
  • Lukáša mám rád ale obhajovanie CoD je neospravedlnitelne hlavne od tak skúseného redaktora
    • Proč, argumenty uvedl dobré. Jednička byla výjimečná hra a jestli tohle na ní navazuje, tak to je krok dobrým směrem. Za plnou cenu bych si CoD nekupoval, ale kampaň si někdy rád zahraji, až to bude ve slevě časem...
  • vraker
    tak tahle hra se nám ukázala jako největší herní průjem všech dob !!!!!!! fuj hnus !!!!!!!!!!!!!!
    • Sr_Lobo
      Uz dlouho sem nevidel tak cool typka s tak erudovanym a objektivnim nazorem!
      Moc ti dekuju! Hnet to pudu odinstalovat!
      Pro tve odborne oko kritika doporucuju jeste Walking dead Survival Instinct a Rambo the Video game.
      Kazdpoadne sem hrozne moc rad, ze jeste dneska se najde nejaky nebojacny chlapik co nehledi na nasledky a dovede se postavit rozkrocmo doprostred ulice a zakricet siremu svetu do tvare "CALL OF DUTY JE SRACKA!!!"
      Díky neznamy hrdino!
    • cumpi3
      To moc her neznáš *3* Doporučuji Mortyr 2, Liquidator, Conspiracy: Weapons of mass destruction *3*
  • cod ww2 - no tak ohledne autenticnosti sice naprd, ale hratelne je to zabavny dost. :) a to je pro me hlavni věc u hry. třeba star Citizen je autenticne uplna katastrofa též. ze jo? :D takze tem co u hry vadi nesmysly at si pustej radsi nejakej dokument a nepisou nesmysly na forech o neexistujících vecech (cti: digit. data na hdd) c ya in da mp. :D
  • Viděl jsem LP kamapně a už od intra to byla tragédie. Respektive pěkný interaktivní film jak z Holywoodu. Tzn. historického poradce vůbec nikdo neposlouchal, když už v intru jedou PzIV F2 na rozbombardovanou Paříž. A klišé typu táhnutí zraněného kamaráda nesmyslně sem a tam a mezitím střílíte nácky, kteří na vás nabíhají stylem zombie jak na běžícím pásu a vy v tu chvíli máte jen pistoli a nekonečný zásobník... MG42 ze kterého lze střílet bez opory ze stoje skrz mířidla a podle zvuku to je nějaká dětská hračka s mizernou kadencí. O přebíjení kulometu ve stoje jednoruč už ani nemluvě.
    • ZvacA
      No, tragédie... jako každý historický videoherní projekt tomu lze vyčíst cokoliv a i tohle CoD bude terčem pro fajnšmekrovský šulínkoviny a rešerše, na což jsem osobně zvědavej, ale jestli zrovna ono třeba v kontextu jinak celkově abstraktního vyzněnění intra řešit jaká verze panzeru si to valí na Paříž, to je pro jeho účel už bezpředmětný. Třebaže všimnout si a pro zajímavost vědět není určitě na škodu. Problematika jak se používají kulomety a zbraně vůbec ve hrách snad už nikoho ani nemůže překvapovat, to už je třeba brát jako prostě za herní mechanismus, než mermoci chybu, ale souhlasím s tím, že tohle ozvučení 42 netáhá správně za uši.

      Ale dají se dle mého vyzdvihnout i pozitivní věci. Za mě je to třeba konečně zpracování scenérie pláže a její obrany. Konečně útrum mírně ahistorickému precedensi Ryana a hernímu Allied Assault a konečně se dají rozeznávat autentičtější Widerstandsnests, takže poradce asi jen přece trochu poslouchán byl.
      • No nevím, už něco pamatuji, ale nejprve byla vidět snaha a zejména u zbraní o realističtější a autentičtější zpracování, když se ohlédnu zpátky tak CoD1 působilo v té době jako zjevení a v té době nejrealističtější zpracování WW2 FPS. Konec konců i ten kuloment v datadisku přidali, ale střílet s ním šlo jen s oporou. A teď je rok 2017 a všechno co bylo alespoň trochu autentické a věrné, tak zahodili. Proč? Garand se také v půce klipu nepřebíjel protože to nebylo jednoduché a ani se to vojákům nedoporučovalo dělat, tady se nabíjí bez problémů kdykoliv. CoD1 i 2 vypadájí oproti tomuhle jako simulátor. Chápu, že se jim do intra nechtělo dělat tank, který by v roce 1944 asi nevyužili, ale tak ho tam nemuseli dávat ona vůbec celá scéna tam vůbec neměla být, protože i ta Paříž roku 1940 nevypadala jako ruiny po několika letech spojeneckých náletů. To by němci nestihli a ani neměli důvod to dělat. To je jako dát do Mafie ze 30. let moderní auto a tvářit se jak je to super autentické. Také nechápu proč při každém náletu musí mít J87 sirény, které tam sice měla, ale jen z kraje války Nějaké chyby jsem ochotný přehlédnout, ale tady toho odflákli zatraceně hodně a hrajou jen na efekt, který se ale ve výsledku ztrácí, pokud člověk alespoň trochu tuší jak by to mělo vypadat a ještě zejména v kontrastu s 1 a 2, kde tolik nesmyslů nebylo.
        • ZvacA
          Jako v každé jiné historické hře. Vyčítáš však vesměs prkotiny. Pro potřeby hry není podstatné, jestli se přebíjení doporučovalo nebo ne, umožňuje ve výsledku Garand vyjmutí schránky s náboji? Umožňuje přece, ve hře je tedy tato funkce k mání vlastně správně. Tu koneckonců už představovaly hry před deseti lety jako třeba Brothers in arms a přinesly v tomto změnu oproti jistou dobu nesprávně pochopeném vystřílení všech nábojů, které ukazoval Medal of honor nebo první díly CoD. CoD 1 a 2 jsou si s WW2 vlastně hodně podobné, nejen co do míry autentičnosti a symboliky hlavně u jednotlivých bojišť a momentů, ale i co se týče jejich historických nedodělků a přehmatů, včetně výstroje a výzbroje. Označit je však i ve své době za nejrealističjší zpracováné ww2 fps, které neměly plno nesmyslů, to je přetažený za vlasy.
          • Tak mi ukaž jinou fps, která před rokem 2003 zpracovala ww2 lépe. Napád mne snad jen Hidden&Dangerous, ale tam jsi byl za napřátelskou linií v malém týmu, takže se to moc srovnávat nedá. Ta funkce tam správně není, trvalo by to několiknásobně delší čas a animace by byla jiná. Prkotiny, jak se to vezme. Kazí to výsledný dojem, kazí. Navíc to silně zkreslí dojem, těm kteří se o WW2 nezajímají a spoustu těch nesmyslů převezmou jako fakt. Už stačí ta výzbroj. Než jsem začal lepit tanky a sestavovat armády pro stolní wargamy, tak jsem měl dost zkreslenou představu, jak je organizovaná a vyzbrojená pěchota.
            • Medal of Honor je předchůdce CoD, dělali to víceméně stejní lidé jen pod jiným studiem. Začl jsem lepit loni :) Není moc času.
            • ZvacA
              Jak se nám tu nenápadně chvástáš.... : D Každopádně, před rokem 2003 v masivnějším směru? Asi žádná, třebaže Medal of honor byl považován za nepřekonatelný i dobu potom. Necelých pár let na to, již pouhé první verze modifikací Red orchestry nebo Forgotten hope pro Bf i s BiA zaúřadovaly ve jménu realismu více. Jestli si však začal lepit až po CoD 1 a 2, chápu ty zkreslené představy, tudíž asi ano, s realističností těchto dílů to není nejrůžovější.

              S přebíráním faktů, jak je prezentují hry je to jako se vším, ale obecně to považuji za jistý nesmysl, i když jak třeba dokazují filmy nebo i hry jimi inspirované (zmiňovaný Ryan), může zanechat zdání, že takto to být mohlo. Já však věřím, že je to právě proto, že se zde vede snaha o konfrontaci ne úplně marného, ale taky ne zcela ideálního zpracování dané hry s reálnými fakty může stát naopak impulsem pro větší poznání dané problematiky, třeba s dovolením jako u tebe, než si začal plácat tanky pro wargamy a začal své vědomosti a poznatky o zbraních srovnávat s těmi virtuálními...
        • Jo a když jsem viděl kolimátory na zbraních... nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet. Člověk který se o braně zajímá tohle prostě odpustit nemůže.
          • Tak dlouho jsem na to nevydržel koukat, viděl jsem jen začátek kampaně a i tam bylo zajímavé, jak pestrou měla posádka výzbroj. Tam bych nechtěl vidět chudáky z logistiky, kteří pro to zajišťují servis a munici. Byla tam snad komplet ruská, německá WW1 i WW2 výzbroj. Už chyběla jen kořistní česká, polská a francouzská a dary od italů a japonců a bylo by to komplet a vše u posádky jednoho bunkru.
            • Jack1947
              Waffe28 taky neznám ale to jsem neznal ani German Walther toggle action shotgun ( ve hře se to jmenuje jen Toggle action) třeba překvapilo že původně Mp18 tam je jako normální ruční kulomet když jinak ho v 30 letech měli hlavně stíhače. Toggle action shotgun ale nevím jestli ve skutečnosti měli zápalnou munici to mi příjde jako blbost i když kdoví.
            • MP28 byla brána jako zbraň druhé kategorie a sloužila zejména policejním složkám. Je možné, že se někde ocitla v boji, ale rozhodně ne masově. Primárně byly jednotky vybavený MP38 a MP40 a těch bylo dost, takže řadová pěchota rozhodně nemusela k policii nebo do muzea pro MP28
            • jo jo ppška v normandii mě taky dostaly :D neříkám že někde nemohli mít ukořistěné z Ruska, ale přímo v první linii a v takovém počtu.. :D
              • ZvacA

                Reakce na příspěvek:

                Jestli zrovna použity na plážích, to zřejmě nemá oporu, ale lze se dočíst, že navzdory počtu i západní fronta zná ruskou výzbroj, potvrzují to i nálezy na bojištích. Špaginy a jiné se do Wehrmachtu přece jen dodávaly a třeba přestože výstrojí a výzbrojí přefasovaní na německou, váhu by si zasloužily třeba i východní prapory, které v Normandii taky působily, takže úplná kravina to být nemusí. Kolega qwe také mluví třeba o mp28, která připomíná mp18, s tou se ale ve druhé světové taky třeba blbnulo.

                Ale je to zajímavý impuls k dalšímu probádání.
    • Přesně tak, pokud by k tomuhle a např. k bf1 přidali název alternativní, tak neřeknu ani slovo, hlavně zpracování zpětného rázu zbraní a jejich zvuků je v CoD katastrofa. Další generace už ani nebudou vědět jak 1. a 2. světová vypadala.
      • ZvacA
        V některých případech WW2 opravdu zbytečně školácky selhává, ale najdou se i výjimky. Já se třeba vícero díky tomuto dílu začal zajímat o bitvu o Cáchy a navzdory tomu, že hra těžko bude zrcadlem doby a této události, stejně jako předešlé historické díly není v některých momentech a místech anonymní. Naopak, nakonec překvapuje svou jistou měrou autentičnosti a tím, že ne vše v designu misí musí být čirý výmysl tvůrců.
  • ..."a tím jsou propletené sametové hlasy Lukáše a Vaška"... #NOHOMO

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit