Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím všechny,
    nedalo mi to a musím si rýpnout. Všichni dozajista viděli či hráli tu první misi vylodění. Ze zvědavosti jak to zpracují jsem si hodil gameplay na YT a ten maník to piánko prošel asi během 20s...wtf... Opravdu jsem se těšil a čekal jak to udělají epic prostě masakr, tak nějak úplně ten vstup do té hry...výsledek absolutní ODPAD.
    Vzpomínáte na MoH:AA to vylodění? Jenom asi 2 min dostat se z tý vody, ty zvuky střel? Jak se hnete o píď a znovu vás to přiková za zábranu? To pojetí tam je prostě nepřekonatelný.
    A jen pro info, je mi 30 a už prakticky hry nehraju, ale snažím se sledovat co jak je a být v obraze.

    Opravdu nevím...jestli to dnes hráčům stačí nebo jak to je, že něco takového může mít i tak vysoké hodnocení, prodeje, zisky,...
    Porovnával jsem opravdu jen to vylodění, to mě opravdu zajímalo a tato nová super novinka je absolutně marná.
    Samozřejmě připouštím, že jsem mimoň já, že tomu už dnes nerozumím, ale zas takový dědek nejsem :-D.
    Jaký na to máte názor vy ostatní? Já prostě u MoH cítil tu beznaděj, bezmoc. Tam to byl prostě úplnej masakr ta mise. A tady o x let později z toho udělají 20s immortal běh a finito....
    Mějte prima malý pátek
    • Souhlasím, vzpomínám snad na Score či Level, kde byl obrázek s vojáky v lodi při příjezdu na pláž a u toho nápis: je 90% šance že toto je poslední co uvidíte (nebo nějak podobně) a ono to skoro tak bylo, dal jsem Omahu až na šestý pokus.
      • ...k té náročnosti jen doplním aby to vyznělo jak jsem to myslel - v MoH byl hráč při tom vylodění opravdu jak ten poslední červ na hromádce, ten pocit, že kdykoliv padnu atd. tam jednoduše byl. V tom novém běží, běží sem tam to schytá, ale stejně jako by byla lajna, že pokud se opravdu nezastaví na místě, tak doběhne za každou cenu.

        Ale opět, dnes je to bráno na ,,nesmrtelnost,, , pocit bosse, jediného hrdiny,...
      • Ano, ano, přesně tak. Ok, beru, že mi bylo nějakých 15 let, ale ta hra byla perfektní. Tu Omahu jsem taky dával několikrát, zkoušel jsem si hrát na hrdinu a běhat jak právě ten maník v tom novém a byla to otázka asi 2-3 vteřin a papá a pěkně znovu.

        Jak říkám pro mě osobně nezapomenutelný herní zážitek a opravdu jsem se těšil když oznámili v této nové hře návrat k WW2 a bylo jasné, že tam bude vylodění. Říkal jsem si, ty bláho to bude něco, když vidím co dnes všechno jde udělat v těch hrách, atd.. Hned jsem si vybavil MoH:AA a právě mě napadlo, že to dají do dnešního kabátu, tu mechaniku (systém) zachovají a že to tedy bude naprostý masakr co hráče zpraží hned ze startu atd.. A nic, zhola nic. 20s běh o ničem, dobře ne o ničem, grafika se mi jako laikovi líbila, ale nějaká náročnost? Čistá 0.
        Opravdu veliká škoda, ale třeba se jednou někdo chytne za nos a vrátí tomu tu starou ,,mechaniku,, nebo jak se tomu říká a jen tomu dají ten dnešní skvělý kabát. Osobně si myslím, že by to pro ně měla být skutečná motivace snažit se udělat takový epický moment...pak ovšem udržet to tempo i do dalších misí. Ale jak už tu zaznělo, dnes je trend jaký je, lidé za to platí, hodnocení k 90%, tak proč vlastně něco měnit kvůli pár ,,dědkům,,.
    • Ona se ta pláž ve hrách většinou hodně zkracuje, aby to bylo akčnější a hlavně se to nějak rozumně vešlo do záběru.
      • Ok, klíďo to můžou mít jako jeden z důvodů. Ale za sebe bych to zatratil. Myslím, že taková mise si zaslouží vypiplání a trochu víc péče.
        Ovšem klasika, sto lidí sto chutí a pohledů.

        Mně jen hned napadl MoH a musel jsem si to pustit pro srovnání. Ve mně prostě ten zvláštní pocit z tý mise je i po těch letech.
        • Neříkám, že je to dobře, taky bych radši viděl pláž s trochou péče, ono celkově ta hra působí dost špatně zejména po tom, když si pro srovnání člověk pustí nějaký z vývojářských deníčků, jak se bijí v prsa, jak vše bude 100% historicky věrné a kolik času věnovali výzkumu a nakonec keci v kleci. Mám to stejně jako ty, také jsem ze zvědavosti koukal jen na YT na cca 1,5h kampaně, poslední CoD co jsem hrál byla 2. Stačí se podívat na zvuky zbraní, většina se dá odpustit, ale zejména charakteristický zvuk MG42 je víc než hodně jiný a souvisí s kadencí. Protože byla vyšší než u všech do té doby používaných kulometů, tak se dávka slila v jeden zvuk, kdežto u jiných kulometů šlo rozeznat jednotlivé výstřely v dávce. (https://www.youtube.com/watch?v=35R2WENXMl8) Asi jako kdybys u závodní hry přiřadil formuli zvuk trabantu.
          • To už jsem u pár her taky sledoval ty deníčky a povídání s vývojáři... Udělalo to na mě vždy dojem asi takový jako když máme setkání s nejvyšším ba i středním vedením a tam se povídají všechny možné pohádky jen ne realita. Jako hráče už by mě na něco takovýho opravdu neutáhli to už ne. :-)
            Samozřejmě i kdyby povídali bůh ví co o realističnosti byť jen zvuků, tak jim ledacos u hry tohoto formátu člověk odpustí, nebo alespoň já jo, ale je extrémně špatně, jak už tu několikrát zaznělo, když z toho dělají nějaké pazvuky či silnější špuntovky, ,,fulsbroky,, (nevím jak se to přesně píše) :-D a další podobné parády.

            Dost věřím tomu, že jak nejsem hráč, tak prostě nemůžu ty hry nějak relevantně soudit, ale na druhou stranu nejsou či mě žádná hra neoslovila tak abych si ji, dnes již jen na noťas, koupil a ve chvilkách hrál. A to říkám jako člověk co nepatří mezi nějaký náročný lidi, nevím jak to popsat, prostě aby tam mezi hrou a mnou bylo něco co mě přiměje hrát, fakt nevím jak to napsat - asi ten ,,feel,, nebo tak něco.
            Je mi jasný, že tyhle hry hraje zástup i starších lidí jak já a třeba to pro ně jsou bomby, ale já bych se na ty pozlátka akorát vyprdnul.
            Nebo jsem v hlavě už takovej páprda co na ty dnešní hry prostě není, nebo hraní obecně.
            Ještě mě napadlo, Heroes III. nebo ty Complete tak to se stane, že třeba 1x za dva roky to spustím a vykysnu u toho x desítek hodin. Ale nový hry prostě vůbec nic.
    • Nejsi žádný mimoň. Ani věk s tím nemá nic společného. Možná jen to, že už si totéž hrál na sto způsobů a nestačí, že to dobře vypadá.
      Tato hra není žádná výjimka. Je to přesně hra, jaké se v posledních letech dělají. Parádní grafika, zvuky, design. Na druhé straně ubohý scénář, stupidní úlohy a dementních AI. Možná je to celé zaměřené na teenagery, ale nechápu pak ty hodnocení herních magazínů a webů. Že jim také takové hry, jejichž jediný cíl, že se máš cítit jako největší boss, stačí. Nejhorší je, že v recenzích tyto nedostatky nekritizují. Hlavně se asi moc nenamáhat, protože o to v hrách nejde.
      Naštvalo mě to na Destiny, ale dnes jsem viděl první gameplay video z kampaně nového Battlefront-u 2 a je to ještě horší. Otřesná AI nepřátelských vojáků, kteří téměř nic nedělají, jen tam stojí jako terče. Vzpomněl jsem si, jak jeden z mála recenzantů na margo těchto her řekl, že zachvíli tam bude jen "press Y to win the fight".
      • Já právě popravdě to vylodění zažil asi jen v MoH, pak jsem hrál Vietcong, asi nějká první CoD, ale hlavně jsem frčel na Age of Empires, complet hry Comand and Conquer. Tedy spíše jen ty strategie a teda úplně jsem hučel na Diablu II. :-D

        Nejspíše máš pravdu, prostě to tak nyní je. Jen mi to praštilo do očí, to já samozřejmě nikomu nechci brát třeba jeho nejoblíbenější hru nebo ji nějak zatracovat. Jen takový názor od mladýho člověka co taky někdy hrál.
        Jinak ty recenze apod., tomu, dle mého, nejde dnes věřit. Myslím, že buď si ty weby chtějí udělat plus a nebo to třeba bude i regulérně zaplacený, ale těžko soudit, nedělám v tom. Je to jednoduše business.
        Ale jako jo, souhlas, je to na oko hezký, pocit bosse, atd. a to je na trhu žádoucí a frčí to.
        • Když máš bokem obchod s hrama, tak budeš chtít pozitivní recenze, přijde mi to malinko jako střet zájmu...
    • jindra.veliky
      souhlas, kdyz si vzpomenu na vylodeni v Call of Duty 2 (to sice nebyla omaha beach), tak tahle normandie byla zpracovana pekne trapne.
      • Zkouknul jsem CoD 2, ano to mi ještě prošlo rukama a ne jednou :-). To bylo taky jiné kafe...
      • A přitom je to ohromná škoda. Dnes ty možnosti grafiky, zobrazení, ...
        Z toho mohli udělat úplnej epic na který by se vzpomínalo jak na ten MoH.

        Jako říkám, je to názor laika, ale prostě jsem se na to těšil jak to udělají. Ten MoH jsem hrál několikrát opakovaně tenkrát a zvlášť to vylodění bylo vskutku luxusní.
        Škoda no, třeba si s tím někdo někdy opět znovu vyhraje. Tohle působilo jak naprosto odfláknutá práce v tom srovnání tedy.
  • Dobrá Recenze! Lukáš mi by měl dostat více prostoru i připsaní článku a recenzí.
  • Jack1947
    Po super Infinity Warfare ještě lepší kampan a já bych dal 8/10, to je parádní kampan od dob cod1 *5*

    Dopařeno Steam mi ukázal 10hodin to je trochu hodně ne ? asi proto že jsem hrál na hardened procházel jednu misi hodinu, zbytek jsem dohrál na tu nejvyšší obtížnost lol. Musím říct pecka od začátku do konce ani nevadily tolik ty qte.
  • Singl celkem ok, ale za tu břečku v podobě multiplayeru si to víc jak 5/10 nezaslouží. Ale holt je to AAA hra a těm se to špatné hodnocení nedává. Číst recenzi raději ani nebudu...
  • Oživovat to nejlepší se nikdy nevyplácí, leda to udělat v novém kabátě jako remastered version, ale dle statistik to také nemá moc cenu.
    Jenže ono se něco musí dělat, aby se vydělávaly prachy a aby tvůrci měli co žrát. Tahle pravda prostě bolí úplně nejvíc. Tenhle realismus dřív nebo později dožene úplně všechny, bohužel. Příští verze bude o čem, WW1 nebo invaze emzáků v roce 2400? Zombíci už jsou taky dávno out.

    Při zpětném pohledu na sportovní výtvory EA v posledních 15 letech je mi jasné, proč nikdy nejsou schopny udělat opravdu luxusní FIFU nebo NHL apod se vším všudy...a oni právě moc dobře vědí proč. Tyhle jejich drobné posuny k lepšímu mají prostě svůj existenční pragmatický důvod...
    • Souhlas. Jsou u lizu, tak ho tam nakouřej. Většina lidí na jejich místě by nejspíše udělala to samé. Mají společnost(i) a zančky (akcionáři, bossové atd), které produkují multimilionové i multimilardové zisky. Myslím, že jen málo lidí by odolalo a nepokoušelo se z toho vymáčknout něco navíc. Jestli je to etické nebo férové, to už je jiná otázka.
  • Nehrál jsem předchozí díly, jelikož mě moderní válka moc nebere, ale na WW2 jsem se těšil a byl zvědav, jaký zážitek dostanu, po tak dlouhém odklonu. Kdyby se v těch vývojářských deníčkách tak nebili do prsou, že dělají velký research a vše bude přesné(což opět ani náhodou není), tak bych si hru užil a asi bych až na slabší délku hry nic moc proti neměl. Co mi asi nejvíc vadilo, byly všudypřítomné QTE, které vytrhávají hráče z autenticity jak jen to je možné. Škoda, že už hudbu do hry nedělal mistr Giacchino, ne že by OST v WW2 bylo úplně špatné, ale spíš to byla taková odrhávačka podobných skladeb, nic moc originálního a v zásadě se pořád prolínala ústřední melodie. Hratelnost byla vcelku dobrá a svižná, líbilo se mi také, že vrátili lékárničky, které jsou takovým nostalgickým dýchnutím. ps.: první COD, které jsem v mládí hrál, jsem dojel celé na veterána, pač jsem tehdy neuměl EN a byla to solidní výzva, hlavně Pavlovův dům byl hardcore. Jsem zvědav, co Sledghammer udělají dalšího.
  • Upřímně jsem rád, že hra bude mít jako vždycky pořádný úspěch. Je paráda vidět, jak herním důchodcům praská cévka kvůli jedný pitomý hře. *14*
    • Zatímco tvůj trrroling je pořádný neúspěch.
    • Jako vždycky? A co to předchozí COD co se dalo koupit za 400 po prvnim měsíci? :D
  • oVer9000
    Je čas si připravit popcorn, tady to bude zábavný.
  • Takže pitomost tak jak se čekalo.
  • "Sorry jako," ale nechápu kdo pořád vynáší do oblak tuto primitivní až sra*koidní hru jakým je právě CoD WWII. To, že Gamespot (nicméně je úsměvné, že hráči dávají max 6) dostal prachy za jejich recenzi 9/10 na CoD neznamená, že games taky něco dostanou (no i když je to tady samá neobjektivní chvála, možná už mají nahrabáno od Activision). Pro Anglicky mluvící a normálně uvažující hráče doporučuji podívat se na youtube uživatele "Worth a Buy." Ten při stavení zdi v CoD multiplayeru dostal solidní záchvat smíchu :D
    • jamar28
      A máš nějaký alespoň sebemenší důkaz, že games.cz dostává prachy za neobjektivní chválu v recenzích? Nebo to jsou jen takové hospodské kecy? *4*
      • Ono zalezi co si pod tim uplatkem predstavis. Ale pokud by jsi jim dal spatne hodnoceni tak muzes zapomenout na early verzi, popr. na E3 a podobne se stebou nebude nikdo bavit.
      • Dokážeš pochopit psaný text? Očividně ne. A proto myslím, že CoD bude pro tvůj intelekt tak akorát - je to PEGI 12, ne? *4*
        • jamar28
          Pardon, zjevně ne, nejdřív jsem se dočetl pravý opak toho, co jsi napsal. Ještě jednou se omlouvám. *1*
    • oVer9000
      Podívej se na ten Gamesplay, kde o tom Lukáš mluví... možná si pak uvědomíš jakou hovadinu jsi zrovna napsal...
      • Ostatně i Steam statistiky hovoří za vše :

        37,763 42,999 Call of Duty: WWII - Multiplayer
        Online Peak

        Trochu slabý odvar na takovou "krutěhustopřísnou" pařbu, která všude trhá rekordy v prodejích a recenzích, ne? :D
        • To je tim, že PC komunita na CoD už dávno zanevřela, ale konzolisti sní sebehorší botu i s tkaničkama.
          • Je to tím že PC hráči jsou 15 až 20 procent prodeje her, konzolisti tvoří asi 70 procent výdělku pro vydavatele. Se potom nemůžete divit, že jsou špatné optimalizace na pc. Kdo by se s tím zabýval, když je z vás málo peněz. Zrovna nedávno tyto data zveřejnil třeba Ubisoft.
            • Jenže na PC se to prodává míň, protože celá hratelnost je šitá na míru konzolovýmu trhu. Proto mě na konzolích baví jen hry, nad kterejma typickej CoD/Halo konzolista ohrnuje nos.
          • O, aby sis nestrikl do textilu, elitari... :D To je tim, ze PC komunita krade a to se pak v dnesni dobe MP hra na cracku celkem blbe... :D
            • A nebo to bude spíše tím, že socky nejsou schopni narvat 50+ litrů do pořádné pc sestavy a raději se uskromní s trapnou konzolí za 10 tisíc. Chachachachachacha! Proto je to logicky pro plebs třídu přijatelnější než PC na kterém se dá dělat daleko více věcí ;-) Ale tak užij si to s křápem za 10tku. Dokonce i ty hry jsou na ty kšunty levnější a ten Aim helper, no to je pecka. Awesome skill!
      • Nesleduji tyto český blbosti. Takže je mi nějaký Gamesplay úplně šumák. Názor si udělám kdykoliv a kdekoliv jinde, ať už vlastní z bety (který mi bohatě stačil na to, abych zjistil, že je to odpad).
        • oVer9000
          Já ale nemluvim o tvym názoru na gamesplay nebo jestli sleduješ "český blbosti", ale o obvinění z úplatků.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit