Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hudba jakoby z Mass effectu vypadla!! :D
  • Pokud chcete byt soucasti největsi ceske frakce pridejte se knam...

    Civitas Dei je apolitický, sekulární a absolutně nezávislý Řád složený z CZ/SK hráčů s vnitřním uspořádáním podobným svobodným zednářům. Nejsme vázáni na žádné náboženství, power ani superpower. Tvoříme si svá pravidla a svůj svět uvnitř vlastního systému. Hráčům poskytujeme volnost v jejich volbě stylu hraní, nezáleží nám na tom, jestli podporujete jednu ze superpowers nebo se účastníte power play. Jediný požadavek je, aby tyto aktivity negativně neovlivňovaly činnost naší skupiny.


    Spravujeme vlastní minor faction Civitas Dei, která sídlí v systému Phanes a ovládá několik dalších okolních systémů a několik desítek stanic. Uvítáme zejména ty hráče, kteří se chtějí podílet na rozvoji této frakce. Jedná se o předvoj nástupu sofistikovanějších komunitních nástrojů jako jsou klany, guildy, atp. Máme vlastní frakci, která ovládá celé systémy, vlastní stanice v těchto systémech, rozdává mise skrz bulletin board, spadají pod ní security NPC a jiné NPC, vyplácí bounties v daných systémech atp.

    https://inara.cz/wing/493/
    • SixThe9th
      Hmm, to je velmi zajimave, netusil jsem, ze lze oficialne vlastnit stanice a ovladat cele soustavy.
      • Stanici nevlastníš, pokud jí tedy nevlastní frakce kterou Frontier nevytvořil přímo pro Vás. Jinak samozřejmě ale můžeš začít podporovoat jakoukoliv frakci na stanici a když se snažíš, můžeš destabilizovat poměry sil v soustavě, vyvolat občanskou válku a převrat a dostat třeba stanice pod kontrolu té tvé frakce. Když jí podporuješ dál, můžeš začít svým jednáním destabilizovat i okolní systémy do kterých pak tvoje frakce expanduje. Jde to různými způsoby. Jak násilně, tak i relativně klidně, kdy konáš na pozadí jako šedá eminence a likviduješ politické zázemí nepřátelské frakce.
        • Ano,vlastnis...Frontier ji vytvoril primo pro nas,stejne jako pro spousty dalsich hracskych frakci,ktere se zabyvaji presne tim,co jsi dale popsal :)
      • To je ironie nebo to ve hře opravdu jde dělat?
        • Co ti na to rict? Prijde ti to jako vtip? Hra toho obsahuje opravdu hodne a nektere zcestne komentare tady,ze je prazdna,nudna,od lidi,kteri to hrali treba 50 hodin a prijde jim to hodne...no nebudu radeji moc rozepisovat co si o tom myslim,nebot by si to mohl vzit nekdo osobne.Snad jen,ze to neni nic pro bezne konzumni hrace,pro ktere je na ovladani a pochopeni cokoliv prevysujici pocet tlacitek na konzolovem joypadu nadlidsky vykon,takze pokud tu nekdo patri do teto kategorie,muze to rovnou vypustit a vratit se k fotbalu...Hra je neuveritelne propracovana uz ted a jeste ji ceka spoustu let vyvoje.Hracske frakce a ovlivnovani ekonomiky,politiky a hlavniho pribehu je to hlavni,co vytvari obsah hry,takze ne,neni to ironie...
          • Tady si jeste dovolim poslat odkaz na YouTube videa naseho člena Civitas Dei.
            Jsou tam i ceske titulky, staci prepnout.
            Venuje se prichodu Thargoidů.

            https://youtu.be/1mq_BweJEz4
      • No jestli muzu jeste pridam nas text s informacema ktery jsme dali pred koncem roku na naš FB. ;)
        https://www.facebook.com/groups/elitecz/
        -------------

        S blížícím se letopočtem 3304 je tu i naše jubileum. Civitas Dei je s Vámi již dva roky! Dva roky plné vědeckých objevů, svedených bitev a úspěšného obchodu. Dva roky semknutého přátelství, usilovné spolupráce a urputné dřiny s jediným cílem - budování vlastního kousku vesmíru ve světě Elite Dangerous, budování lepší společnosti.

        Za tyto dva roky jsme dosáhli vrcholů, kterých se jiní nedotknou za celý svůj život plný promrhaných příležitostí a spousta dobrodružství je ještě před námi. Díky snažení našich téměř 600 pilotů jsme expandovali do celkem 20 hvězdných systémů, z nichž 16 kontrolujeme. Ovládáme 40 orbitálních a pozemních stanic. Již rok jsme nedílnou součástí Colonia Expansion Initiative (CEI) v oblasti Kolonie vzdálené 22 000 světelných let, kam jsme expandovali jako třetí nejúspěšnější hráčská frakce z celé iniciativy a kde také usilovně konáme své poslání. Ovládáme zde několik systémů, podílíme se na rozvíjení regionu a udržování stability. Jsme šestou největší hráčskou frakcí ve vesmíru a největší frakcí založenou na jedné národnosti hráčů. U nás si rozumíme všichni!

        Zájemcům o rozšíření našich řad nabízíme bojové tréninky, v nichž zdokonalí své schopnosti, které zúročí při střetu s nepřátelskými silami, rady v obchodu i průzkumu galaxie. Tvoříme instruktážní videa. Pravidelně překládáme zprávy z Galnetu. Neustále rozšiřujeme naši studnici vědění, interní databázi týkající se nejen Strážců a Thargoidů, ale i dalších tajů hry a vesmíru v ní. Díky našemu propracovanému hierarchickému systému dokážeme i z úplných nováčků postupně vycvičit experty ve svém oboru. Pořádáme různé společenské akce a oddychové aktivity.
  • ...velké změny týkající se mechaniky zločinu a trestu.

    To sem teda zvědavej, furt tam dlužim na pokutách za parkování něco přes 36 mil. CR. *1*
  • V takových hrách si musíte vytváře vlastní příběh Vy. Na to nepotřebujuete slepě sledovat šipku kam máte létat a co máte dělat. Tyhle hry holt nejsou pro všechny. Co mi však chybí je prostě chůze a opravy lodí, přesměrování energie přes nějaký centrální počítač kde bych mohl vybrat jaký modul odpojit, připojit, nebo odříznout od elektřiny, zásoby kyslíku atp. Něco trochu víc komplexnějšího a složitějšího. Tak snad někdy ..
    • Přesměrování energie tam přece je, štíty-motory-zbraně, je to dost zjednodušené, a za mě je to dobře. Jednotlivé moduly se dají odpojit, a při překročení kapacity generátoru se odpojují podle nastavené priority. Chůze...ehm, asi nikdy :-(...

      GGG komentuješ něco, co jsi v životě neviděl, gratuluju, jsi blb

      BigUP týpkovi dole za fuelrats o7
    • Přesměrování energie tam přece je, štíty-motory-zbraně, je to dost zjednodušené, a za mě je to dobře. Jednotlivé moduly se dají odpojit, a při překročení kapacity generátoru se odpojují podle nastavené priority. Chůze...ehm, asi nikdy :-(...

      GGG komentuješ něco, co jsi v životě neviděl, gratuluju, jsi blb

      BigUP týpkovi dole za fuelrats o7
      • Ovládat to je jednoduché, nastavit to už složitější. Běžně se to nastavuje tak, že při vysunutých hardpointech se díky prioritě vypnout podsystémy který nepotřebuješ, například fuelscoop, FSD (i když tam je to ošemetný, dlouho startuje) atd a ušetřenou energii přelieš do zbraní. Např. to že pipky v sys zvyšují resistenci štítů jsem dlouho nevěděl. :)
    • To si se asi špatně díval *3*

      Směrování energie do jednotlivých systémů (zbraně/motory/štíty) je docela stěžejní část hry a občas pěkná honička. A je tam i management napájení jednotlivých modulů, kde se mění priority napájení, případně úplné vypnutí nepotřebných modulů.
      A na zásoby kyslíku taky může dojít, když ti někdo prostřelí díru do lodi. To je pak docela psina, když máš třeba 10 minut na to se dostat někam do hangáru, zvlášť, když máš přes celý čelní okno díru a neukazuje se navigace.
      • Pánové tak to šlo asi mimo mě nebo já to neviděl. Tak to díky moc za poznatky. Hned se na to podívám jakmile se k tomu dostanu. Vypnout úplně motory na 0 se ale vůbec nedá, že? To jsem zkoumal a na nic jsem nepřišel. Každopádně ještě jednou dík
        • Da, muzes vypnout klidne uplne vse vcetne thrusters a jen "bezvladne" viset v prostoru. V prstencich, kdy ti pak i zacina namrzat vyhled to ma klidne az meditacni ucinky. ;)
          Jestli ti jde jinak o to snizit rychlost na 0 v supercruise, tak to nelze - udrzuje se nejaka minimalni rychlost a pokud vypnes FSD, ze supercruise to to logicky vyhodi.
  • Pro nekoho nuda ale existujou lidi co je bavi sekani travy ve Farming Simulatoru, nebo jezdeni v Train Simulatoru, co je defakto jen jezdeni po kolejich, Truck Simulatoru atd. Tohle mi prijde jako vetsi zabava ale proste neni to pro kazdeho.
    Mozna by to chtelo vylepsit remesla, napr. tezeni nebo pridat nove remesla, jako napr. vyzkum atd., mozna pridat vetsi lode a pod. Napr. ze byste se mohli specializovat jako vedec a dostali byste misi za odmenu letet nekam a udelat vyzkum, co by mohla byt nejaka pokrocilejsi minihra, sbirani vzorku a pod. Nebo by se mohli inspirovat skutecnosti a vasim ukolem by byl pruzkum planety, fotografie atd.
  • Za těch několik měsíců u FuelRats, máme tolik historek a příběhů, že by to trumflo i WOWko
  • Souhlasim s Justinem, mam naletano asi padesat hodin a opravdu je hra uz nudna. Technicky je to moc krasne, stoji za to si hru aspon chvili zahrat. Podobne presvedcivy pocit z rozlehlosti/nekonecnosti vesmiru clovek hned tak nezazije. Bohuzel ruku v ruce s tim jde prakticky nulova hratelnost. Mise jsou repetitivni, zdlouhave a predevsim zbytecne. Skoda ze ve hre neni nejaka byt uplne jednoducha dejova linka, ktera by hrace provedla zajimavymi situacemi. Takhle kdyz ma clovek smulu a na zacatku ho to vykopne v nudne casti vesmiru, trva mu dny cisteho casu nez se dokodrca k zajimavejsim oblastem. Ty si prohledne a... zase leti dal. Vrcholem pak je totalni uzivatelska neprivetivost (zdlouhava tezba, nemoznost teleportace mezi objevenymi stanicemi, chytani artefaktu (plavidla sice bez problemu letaji hyperprostorem tisicinasobky c, ale kdyz jde o to sebrat maly kanystr vznasejici se (euklidovskym) prostorem, veskera automatika je fuc a vy hrajete hru ne nepodobnou takove te vysoce otravne poutove atrakci s robotickym ramenem). Ale porad lepsi nez podvod jmenem Star Citizen, tohle aspon vyslo, ze...
    • alien5
      podvod jmenem Star Citizen LOL
      • v tom případě je Roberts nejhorší podvodník všech dob, místo aby sbali těch 150 mega dolarů a zmizel, tak to furt cpe do nějaký hry
        • Naopak, je to velmi schopny a vykutaleny podvodnik; misto aby sbalil miliardy korun a riskoval soud, radeji predstira, ze je cpe do nejake hry, prodava neexistujici virtualni predmety a pozemky za skutecne penize a slabomyslni jedinci ho jeste navic podporuji moralne i financne. Neni prvnim ani poslednim, kdo vydelava na nekonecne lidske hlouposti...
          • "radeji predstira, ze je cpe do nejake hry"

            Stovky videí s vývojářema přímo ze studia při práci, desítky najatých herců včetně AAA, neustálé patche, updady enginu a nový obsah = předstírání.

            Slabounký troll...

            Chris Roberts předstírá... a jeho dobrý kamarád Mark Hamill a Rhys Davies taky lol.

            Tin foil hat is strong with this one...
    • Tak kdovi jake plany maji se hrou do budoucna. Maji zaklad, ted muzou dodelavat obsah. Napr. neni problem dodelat lepsi tezebni minihru, nebo vymyslet neco co by hrace motivovalo farmit atd.
      • No tak zrovna těžbu mají v zaměřovači tenhle rok a tenhle rok má vyjít i hráčův carrier, takže nebude zas takový problém se zbalit, odlítnou pár tisíc LY od bubliny, tam ten carrier naplnit po strop a vrátit se. Upřímě zrovna těžba by potřebovala předělat jak sůl. Je to ukrutně pomalý, relativně složitý na management a výdělek není nic moc. Možná se ale mílím. Zkoušel jsem těžit ještě před limpetama, kdy člověk musel otrocky sbírat uloupnutý kousky cargo scoopem a to byl dle mého maximální fail. Teď ti je limpety sbírají samy, jenže mají omezenou životnost (což mi nedává moc smysl, dojde jim palivo?, vybije se energie?, to si nemůžou dolítnout do lodi pro další?) a zabírají cargo po 1t jeden limpet(snad se něco nezměnilo, přestal jsem mining úplně sledovat).
        • Já už to teda asi rok nehrál, ale nemyslím si že by se něco zásadního změnilo. Životnost (a dolet) limpetů ovlivňoval limpet controler, čili řídící kompjůtr. Taky mi to nedávalo moc smysl. Logičtější by bylo, kdyby ty E-A moduly prostě obsahovaly třeba 2-10 limpetů. který by po určitý době musely doplnit palivo z lodi, případně by šly onboard vyrábět ze surovin (pokud by bouraly jako do teď).
          • Nejsem si jistej jestli zrovna tyhle limpety, ale jinak uz jdou stavet z mineralu (jako spousta dalsich veci). K tomu je ale potrebujes sbirat(ty mineraly) a to jde jenom s Horizons DLC.
  • Autor Mars Vertigo?

    Fakt?
  • TheGGG
    tato hra by mě zajímala jen kdyby tam byl nějaký děj, postavy atd. ale z toho co jsem pobral se tsm jen lítá odnikud nikam....
    • spoock
      Je to space sim hra, těžko lítat takřka světelnou rychlostí ve Sputniku. Rozhodně má své fyzikální principy, rozhodně letový model není tolik arkádový jako u jiných her. ED na ovládání jako taková je triviální, stačí na to i Xbox ovladač, klávesnice+myš bych moc nedoporučil.
      Děj je tam v pozadí, je to vesměs MMO, takže jako u jiných MMO je děj někde v pozadí.
      • TheGGG
        zřejmě hodně v pozadí, protože jiná mmo alespoň nějaké ty cutsceny a děj mají...
        • Podle me ses proste dost omezenej (uz proto ti logicky prijde elite prazdny,coz je vlastne z urciteho uhlu pohledu vlastne pravda a je to prave ten argument,kterej potvrzuje,ze to je simulace,protoze jen tezko zaplnis kazdej ze stamiliard systemu zajimavym obsahem) a divim se ostatnim,ze maji tu trpelivost zkouset ti neco vysvetlit...Tvrdit,ze simulovat se da jen neco,co uz existuje mluvi samo za sebe :) Myslim si,ze kazdej,krome tebe to uz asi ze vsech zminenych argumentu pochopil a jen krouti hlavou.U tebe to zaclo vlastne jen malickosti...ze te to nebavi...a konci to popiranim reality a dohadovanim se s ostatnimi za kazdou cenu.Nikdy jsem nepochopil tuhle potrebu lidi komentovat neco,cemu nerozumi (krom pripadu,ze si mysli,ze tomu rozumi) ...Doporucoval bych vratit se ke CoDku a dal to neresit...
          Btw CoD je pro deti,poradny parani pari Battlefield *1* *1*
    • Hlavně bacha, je to skoro Sim a to není nic pro tebe *15* *15*
      • TheGGG
        hlavně to je prý dost nuds...
        • Vždy zalezi co clovek povazuje za nudu, kazdopadne pribeh je ale na pozadi a jak ho tvori komunita.. je to simulace vesmiru ne adventura nebo vypravecske RPG, ale porad je tam vetsi pribeh nez v Dark Souls.
          • TheGGG
            simulátor nemůže mít příběh? To je nějaká novinka, nebo zavedené pravidlo?
            • Prostě GGG. Když dojdou pseudoargumenty, tak začne popírat realitu. Teď určitě napíše nějakej blábol, že wiki si protiřečí...

              /denial
            • Pro pripadne zajemce line hledat prilozim prvni vetu z Wikipedie: "...A persistent world or persistent state world (PSW) is a virtual world which, by the definition by Richard Bartle, "continues to exist and develop internally even when there are no people interacting with it"..."

              A k tomu hned dodam, ze svet v Elite takhle funguje, ergo je to podle teto definice perzistentni svet. ;)
            • TheGGG
              to ovšem není promakaná kampaň ale důkaz ultimátní lenosti tvůrců... a ani ED nemá perzistentní svět, doporučuji ti si zjistit význam toho slova
            • Jack1947
              Cs tak není úplně pravda že nemá příběh, trochu příběh tam byl v Condition zero. Byla tam dokonce kampan pokuds nehrál a máš Valve hry rád doporučuji. I když nelze čekat nic extra jenom celkem neférovou ai která tě zastřelí skrz zed na 2 kilometry ;)
            • CS nemá perzistentní svět...

              /double fail
            • Ano, presne tohle hraci v Elite mohou delat a uz tak i parkrat ucinili...
            • TheGGG
              ale má, tvoří se tam mikropříběhy, přesně jako v elites... nebo v elites snad mohou hráči nějak posouvat děj a měnit tím lore? Těžko...
            • CS nemá perzistentní svět...

              /fail
            • TheGGG
              příběh tvoří komunita... aka nic tam v reálu není a "příběhem" se myslí to, že se potká pár hráčů a něco se stane... to pak má i counter strike příběh
            • A kde tam ten chalan písal že simulátor nemôže mať príbeh?
              Však dokonca napísal že tam príbeh je ale že ho tvorí komunita. Keby si to trochu zahral našiel by si si ho.

              Ja neviem chlape ty si už úplne mimo z tých tvojich demagógií

              Bože :D
        • tak pro tebe určitě *15* *15*
          • Failík. Space sim je herní žánr, ne simulator. Tvoje definice simulatoru se týká nějaký fyzický bedny, do který se posadí piloti. Se hrou to nemá nic společné...lol... a proto jediné, na čem záleží, je definice simulace a ne simulátoru. A definice simulace praví, že simulovat jdou i neexistující systémy. Proto je space sim něco jiného, než arkáda... protože se snaží o uvěřitelnost, simulovat hru ve vesmíru, zatímco arkáda nic z toho neřeší. Nikde není uvedený, jak realistický to musí být, aby to byla simulace. Jde o koncept. Každému je jasný, že 100% simulace by asi nikoho nebavila. Tohle vše je jednoduchá logika, pro tvůj mozek ale asi moc složitá.

            PS. Simulator - "device/machine"... podle tvojí fail logiky žádná hra ani program nemůže simulovat, protože to není stroj/zařízení, ale software. Sám sis nahrál na fail heh...

            /selfrekt
          • Opravdu se to pokoušíte vysvětlit člověku, který má jako svojí modlu odpádek jako je COD? Vždyť je to jen uhlazenější LV *1* *1*
            • COD se propaguje jako filmovej zážitek s příběhem a skvělou akční hratelností. Jenže COD už failí i jako arkáda a o žádnym příběhu se ani nedá mluvit. To, že to kupujou a hájí děti jako ty na tom nic nemění. *3* *1*
            • TheGGG
              naopak anonymku, CoD propaguje přesně to co je... že se najde jantar jako ty co i po 80 díle čeká, že to bude muh simulace, která uspokojí jeho zelenou dušičku nic nemění na tom, že CoD co slíbí to splní... a Elite SP nemá, vlastně nemá nic...
            • Néééééé COD si na nic nehraje, to ani trochu. Viděl jsi někdy nějakej trailer? Vždycky propagujou epickou story a gameplay. Přitom je to příběhovej průjmík plnej blbostí a gameplay v SP je ještě větší nuda než v Elite. Ale chápu, lame neckbeard bez vkusu jako ty to přece ví nejlépe *1* *1*
            • TheGGG
              no já nemůžu za to, že steam je plný lidí co tu hru mají, kteří píší, že to je nuda...
            • Narozdíl od tebe, který si tu hraje na experta na simulace a arbitera, který objektivně určuje hranice toho, která hra je o zábavě a která je o úspěchu do CV...
            • TheGGG
              CoD si alespoň nehraje na něco co není....
          • TheGGG
            to určitě ano, pokud tam není žádný děj, postavy a dialogy... škod, třeba jednou přidají i nějakou kampaň... zatím to i dle komentářů na steamu působí dost bezduše... BTW: scifi simulátor je naprosto nesmyslné označení, těžko může být scifi hra simulátor...
            • TheGGG
              pořád se pleteš anonymku... ED není simulátor a ani simulace, už z principu té definice, zkus si to nějak probrat v hlavě, až zase budeš deset hodin letět vesmírem, kde se nebude nic zábavného dít. Takže ještě jednou: simulator is a device that enables the operator to reproduce or represent under test conditions phenomena likely to occur in actual performance
              a ve scifi žánru rozdíl mezi arkádou a scifi neexistuje a nikdy neexistoval... překombinované ovládání není simulátor, ale borefest...
            • "rozdíl mezi arkádou a simulátorem neexistuje"

              Lol. Denial level 999. Takhle to vypadá, když rage+salt+ego>intelekt. :)))
            • Už si hraje i se slovíčky - simulátor vs simulace haha. Solidní zoufalost. Simulátor provádí simulaci, takže fail. Je to to samý. Navíc tvoje klička i tak nefunguje - simulátor - "a machine"... looool, tohle je hra a ne stroj. Hra, která simuluje. Ty si fakt libuješ ve failech. :))) Btw, Wiki si neprotiřečí, to jen nechápeš text.

              Naposled, opičáku:

              "Simulation is also used when the real system cannot be engaged, because it may not be accessible, or it may be dangerous or unacceptable to engage, or it is being designed but not yet built, or it may simply not exist."

              Simulovat můžeš i věci, který neexistujou. Tvoje bláboly a fabulace na tom nic nemění...
            • Chapu, na sci-fi spacecrafts proste plati jine fyzikalni zakony a meritka nez na soucasna vesmirna hejblata. Desim se okamziku az budou chtit v NASA testovat zcela novy typ plavidla, s novym pohonem a tak dale a nenajde se odvazlivec, ktery jim patricne vysvetli, ze nedelaji simulace, protoze tu nic takoveho jeste nebylo, ale jen si tak arkadove placaji cisly do slunecniho vetru a simulatory muzou delat az pote, co jim ten vehikl uspesne vyleti do luftu... teda, do vesmiru. :)
            • Ano hráči mohou posouvat děj a měnit tím lore.
            • TheGGG
              každý kdo svou hru označí za space simulator je u mě šestákový podvodník: simulator is a piece of equipment that is designed to represent real conditions, for example in an aircraft or spacecraft:
              samozřejmě spacecraft realistický, jako lítání na ISS, nějaké stíhačky ve vesmíru jsou jen pohádka a rozdíl mezi arkádou a simulátorem neexistuje
            • TheGGG
              takže klasická wikipedie, kde se začátek a konec neshodnou.... bude lepší přejít rovnou k věci a postnou definici toho co je simulátor, protože toto je space simulator ne space simulation... a machine designed to provide a realistic imitation of the controls and operation of a vehicle, aircraft, or other complex system, used for training purposes.
            • "BTW: tady máš skutečnou definici: Simulation is the imitation of the operation of a real-world process or system over time."

              "or system"

              A kdybys četl dál ty zádel, tak bys zjistil, že to pokračuje a to, co sem postnul, je stejného zdroje, z wiki.

              /double FFFailík
            • TheGGG
              LoL definice vytažená ze z*tku... tady ovšem stačí pouhá logika... může vzniknout simulátor traktoru, protože víme jak vypadá skutečný traktor, nemůže vzniknout simulátor vesmírné lodi, protože žádnou podobnou vesmírnou loď nemáme... takže jsou to jen báchorky tvůrců pro jelimánky co se (a ano, budu to klidně opakovat milionkrát, i když neckbeardi pukají vzteky) někteří lidé potřebují cítit jako elita a mít pocit, že jsou nad hardcore hráči... takže to rozhodně nemůže být simulátor pokud jde o ovládaní...
              BTW: tady máš skutečnou definici: Simulation is the imitation of the operation of a real-world process or system over time.
            • Asi ťa sklamem, ale to sú vesmírne lode, nie lietajúce dildá...
            • "Nelze mít simulátor na něco co neexistuje ani nikdy neexistovalo."

              "Simulation is also used when the real system cannot be engaged, because it may not be accessible, or it may be dangerous or unacceptable to engage, or it is being designed but not yet built, or it may simply not exist."

              FFFail. Hlavně si nezapomeň opapouškovat ten zoufalej straw-man argument, kdy se snažíš cpát lidem okolo, jak hrajou pro životní úspěch do CV, ty diskuzní failtrole... :D
            • Vsak take netvrdim, ze milion tabulek, udaju a tlacitek dela simulator. A take netvrdim, ze Elite je nutne nejaky hardcore simulator. Oponuji pouze tvrzenim, ze, cituji: "...scifi simulátor je naprosto nesmyslné označení, těžko může být scifi hra simulátor..." a "...Nelze mít simulátor na něco co neexistuje ani nikdy neexistovalo...". Neni a lze.
            • TheGGG
              opět špatně... minimálně v rovině ovládání tady nelze o simulátoru vůbec mluvit. Jak se pozná simulátor od arkády ve scifi? Že se tam musí pomačkat padesát tlačítek než loď vzlítne místo dvou? Na základě čeho je to reálnější a věrnější...? Že se tam dodržují fyzikální zákony je cool, ale to pak hru nedělá těžší a tudiž by to pro mě nebyla nuda a otrava hrát... za předpokladu, že tato fyzika platí i na AIčko, nejen na hráče. Každopádně osmdesát tisíc tabulek a tlačítek =/= simulátor... třebas bude v budoucnu loď ovládaná myšlenkami a bude to stejná sranda jako lítat ve stíhačce v CoD...
            • Mozna te to prekvapi, ale nezridka se i mimo herni obor delaji simulace veci, ktere neexistuji (treba proto, aby se zjistily mozne problemy drive, nez se dana vec zacne realizovat) a takova vec je... simulator. A to prosim pekne na vec, ktera neexistuje a nikdy zatim neexistovala. V pripade her a sci-fi zanru to jde dale - samozrejme, ze tam jsou veci, ktere v dnesni dobe jeste neexistuji a zrejme brzo existovat ani nebudou (pokud vubec), ale to nesnizuje hodnoty takoveho simulatoru, pokud se k dane veci snazi pristupovat uveritelnym a realistickym zpusobem. Nehlede na to, ze nektere veci specialne v zanru simulatoru, at uz je to sci-fi nebo ne, plati proste porad. Jako fyzika. Jinymi slovy, ano, i sci-fi hra muze byt v hernim zanru simulator, jak bys chtel jinak odlisit hru, ktera k tematu pristupuje "seriozneji" a neni to arkada. Ne-arkada? ;)
            • TheGGG
              já hraní her nepovažuji za úspěch a nikdy jsem ani nepovažoval... naopak jde pouze o zábavu. Pokud ty za své životní úspěchy považuje dohrání nějakého simulátoru, tak to tě lituji... můžeš si to napsat do CV....
            • To ty nepochopíš, protože tvojim úspěchem je správné používání levého tlačítka myši a WASD. A nepochybuju o tom, že ti to taky trvalo několik desítek hodin (alespoň nějaký úspěch).
            • TheGGG
              nemůže anonymci...
              můžeme mít simulátor traktoru, nebo moderní stíhačky, ale scifi simulátory jsou jen báchorky a nesmysle autorů... že se to překombinovaně ovládá a někdo pak ze sebe má lepší pocit, že se to po deseti hodinách naučil (alespoň nějaký úspěch), z toho nedělá simulátor. Nelze mít simulátor na něco co neexistuje ani nikdy neexistovalo. Kór u takzvaných mecha simulátorů je to obzvlášť vtipné... *15* *15* . Ale jestli simulátor = dvacet tlačítek na zavření poklopu, tak to jo...
            • To není pro tak jednoduchý lidi, jako jsi zrovna ty GGGku *1* *1*
            • Ale tak muze, pokud se snazi co nejvice verne simulovat veci budouci a ne je jen predkladat ve forme blizke popcornovemu publiku. :)
            • *15* *15* *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit