-
EVE online
Tak skončila největší bitva historie v nejnádhernějším excelovském světě EVE online. Kdy téměř 6500 účastníků zatvrzele válčilo o Keepstar Citadel. Obránci nakonec získali po hodinách extrémních bojů převahu a citadelu ubránili. Celkové ztráty obou stran konfliktu se odhadují na bezmála 1 million dollarů (v roce 2015 a doposud největší bitva měla ztrátu "pouze" 300 tisíc dollarů).
Pokud by někdo chtěl "zaletět" na místo tohoto konfliktu, jedná se o sekror/systém 9-4RP2, domov KC vlastněné Pandemic Horde. -
Existuje speciální místo v pekle pro lidi, kteří na herních grafikách těží bitcoiny a kvůli kterým nemůžu upgradovat, abych si zahrál hezké hry. A slibuju jim, že až se jako právník do pekla dostanu, tak je na tom místě navštívím a budu je bodat ostrým klacíkem.
-
-
ja ti neviem, ja som minuly rok kupil 3 grafiky, a kvoli cryptotazeniu som nepreplatil ani cent. netazil som, len stale starsiu som predal taziarom za vyssiu sumu ako som ju povodne kupil.
Skor ide o to, ze som sledoval trh. -
Čím míň upgradů, tím lépe. Vývoj by už měl zpomalit, aby se nerozevíraly nůžky mezi konzolemi, mým PC z roku 2010 a aktuálními PC. Kvalita grafiky je již dostatečná
-
-
Dej si facku. Nebo nejlépe se nerozmnožuj.
-
Kdyby bylo víc lidí jako ty, jsme pořád v době kamenný... Prober se *3*
-
-
Asi si mě nepochopil. Podporoval jsem vývoj do roku 2015. Pak bych to stopnul. Takže těžko bychom byli v době kamenné.
-
-
Skoda ze se vyvoj pocitacu nezastavil driv. Ja ty pixelartovy hry stejne nejradsi.
-
Ty jsi blb, už za 10 let bude rok 2015 v PC světě doba kamenná. Nechceš rovnou zakázat ty internety?
-
-
-
-
Proti tomu by se určitě nedalo nic namítat. Jen bych těm těžařům povolil vlastní ostré klacíky k nutné obraně proti přímo hrozícímu nebo trvajícímu útoku.
-
https://www.zive.cz/clanky/nvidia-obchodnikum-prodavejte-grafiky-hracum-tezare-omezujte/sc-3-a-191464/default.aspx?ref=strossle
-
-
DbD DLC - SAW
Dnes (23.1.) vychází další doplněk pro Dead by Daylight - tentokrát vrah ze série SAW :-)
http://www.deadbydaylight.com/chapter8/ -
Hry a morálka
Co je ta morálně nejodpornější věc, jakou jste kdy ve hře udělali?
Jestli se chcete pobavit, /r/AskReddit odpovědmi celkem perlí. -
-
Polévání lidí benzínem-zapalování, močení, na lidi nebo víceméně i kopání v Postal2 zase tak hnusné nebylo. Přejíždění chodců v GTA no potom zpátečka zase ještě rozjetí byl tam pak hezkej mastenej flek od kol( to s tou prostitutkou jsem tehdy přečetl až v časopise - mám pocit ale taky sem jich pár přejel) nebo cheat na oblibu u žen a pak jim katanou usekávat hlavy *2* (GTA Vice city a ty cheatay se nedali vypnout běda jak si to člověk na PS2 uložil)
Fable2 nebo3 tuším taky ale to bylo spíše takové nevinné jen prostě bigamie(nebylo třeba ženu zabíjet utekla sama tuším - i když zase na druhou stranu tam byl quest na zabití manžela jisté ženy nebo mít dítě ale vykašlat se na něj a ono vás pak pronásledovalo přitom ho mlátit? ) . Jinak nevím asi jsem nehrál dostatek her kde se dalo škodit nebo sem nikdy k tomu nesáhnul.
Víceméně nemorální a hnusné mi příjde zabijení civilistů když máte hrát kladnou postavu jen pro zábavu. ( v některejch hrách to je) Ještě GTA třeba zabijení zachránářů a hasičů a přitom ukradení jejich auta. Bioshock zabijení malých sestřiček ( i když to jsem nedělal ale to je nemorální) -
Ve vsech hrach jsem hrozny hajzl, ve vsech hrach zvitezim, vsechny porazim a zabiju... dokonce i v mirumilovnych vecech, typu obchodni strategie, minimalne zostudim a pokorim sve soupere, kteri pak krachuji a zaviraji kram.
Vlastne se snad jeste nestalo, ze bych nekde prohral, odesel porazen a smal se nekdo jiny. Vsude jen napisy o vitezstvi a moje jmeno v Hi-score tabulce, svet pocitacovych her umi byt kruty. -
Je škoda že jsem byl vždycky goodguy(v Kotorech a Fablu), možná jako evil by byla větší sranda
-
Když mi bylo 10, hodně času jsme s kamarády trávili tím, že jsme jezdili po městě, nabírali šlapky, užili si s nimi, zaplatili jim, nechali je vystoupit a pak jsme je přejeli autem a vzali si svý prachy zpět. Pak jsem taky jednou donutil zoufalou matku samoživitelku, aby se se mnou vyspala za pár šupů, ale když pak poníženě žádala odměnu, poslal jsem ji do háje. Po opakovaných protestech, že jí dlužím drobné, jsem ji umlátil nebo pobodal nožem, už nevím. Co se stalo s jejím děckem, netuším, z města jsem spěšně odešel do pustiny. Později jsem mnoho času trávil tím, že jsem si založil vlastní šlechtický rod a snažil se ho za každou cenu dovést ke slávě. To zahrnovalo kromě válek i vraždy nepohodlných lidí, kteří mi stáli v cestě - včetně vlastních potomků třeba jen proto, že trpěli nějakým fyzickým postižením, nebo byli hloupí či slabí. Od té doby jsem to v krutosti ale dotáhl mnohem dál, nedávno jsem například jako nemilosrdný imperátor ovládl polovinu galaxie a zotročil desítky různých mimozemských druhů. Několik z nich jsem i úplně vyhladil. Odhadem oběti v řádu stovek miliard.
Když si to po sobě tak čtu, tak hry dovedou občas být fakt úchylné. *4* A schválně, kdo pozná hry, ve kterých jsem ty věci dělal? -
-
Zkusim si tipnout. GTA, Crusader Kings, Stellaris :)
Jinak já většinou hraju jako klaďas, ale nějaký zlomyslnosti k pobavení jsem určitě spáchal. Protože nic tak nepotěší, jako cizí neštěstí :) Jenom si konkrétně na nic nevzpomenu. -
-
Zásah. *4* A druhá historka je z Fallout Resurection.
-
-
-
Vypomínka na Dungeon Keepera:
1) Poraženého hrdinu nechám odtáhnout do mučírny, kde trpí tak dlouho, dokud se nepřidá na temnou stranu.
2) Hned cestou z mučírny odchytnu a uvrhnu do vězeňské kobky a nechám vyhladovět k smrti.
3) Jeho kostlivec se vrací ze záhrobí, než se rozkouká, je zpátky v mučírně, tentokrát až do definitivního konce.
4) Umučená duše se promění v ducha, jehož vzápětí chytnu za mlhu a svrhnu do bezedné studny nejbližšího portálu, kde nalezne věčné zapomnění.
5) Jeho oběť způsobí, že všechna kuřátka v kurníku s posledním sborovým vyděšeným KVOK okamžitě umřou (chcípnou dle Bělobrádka).
Přičemž tahle anabáze neskýtá absolutně žádný profit ani reálnou výhodu.
Celé je to sice uspokojující, ale uznávám, že i podobný několikanásobný vražedný proces nedosahuje prosté elegance prodeje simáckých bazénových schůdků. -
-
Jo, the sims bylo na tyhle věci top. Topení, upalování... jednou jsem položil miminko na zem ke stolu a nechal ho tam. Mezi tím jsem se tam byl samozřejmě s dospělým simem několikrát najíst. A
vždycky když jedl, tak na to miminko dělal ''ťuťu ňuňu'', utěšoval ho a usmíval se. A nikdy jsem to jídlo nedojed, dal jsem zbytek k miminku na zem, takže těsně před smrtí tam ječelo okolo plno zkažených zbytků jídla a v loužičce vlastní výroby. A nakonec zemřelo hladem.
Asi jedinej moment kdy jsem byl špatnej z toho, že jsem proved něco špatnýho v počítačový hře.
-
-
-
Mikrotransakce ve hře State of Decay 2 nenaleznete, vyjdou pouze placená DLC.
to máme perfektní status quo, když se musí davy "uklidňovat" takovýmhle prohlášením -
-
To teď nejspíš bude nová forma propagace: "Nemáme mikrotransakce ani loot boxy!"
-
-
Vtípek
chcete se pobavit? dnes jsem po asi pěti letech, co mám PS3, zjistil, že ten ovladač je bezdrátovej. nevím proč jsem si vždycky myslel, že není, že to jde až u PS4. celou tu dobu jsem ho měl tedy na kabelu a za celou tu dobu jsem ho neodpojil z PS3. no stane se... -
-
Kolegovi v práci jsem po pěti letech každodenního nošení bundy prozradil že v límci má kapucu :D
-
-
Trochu se bojím zeptat, kdo nosí pět let dennodenně jednu a tu samou bundu?!? *15*
-
-
Tak každodenní jsem napsal trochu moc, ale taková ta bunda co nosíš jenom v práci. Byl to řidič a vozil zboží, tak to nebude vozit v "civilu".
-
-
-
Ucho nás nepřestává překvapovat každým dnem je jiný.
-
attention whore
-
-
*12*
-
-
Ten ovladac je takovej docela malej a nevypada vubec bezdratove ale stejne :D
-
Mám tomu rozumět tak, že máš vedle sebe PS3 a PS4?
-
-
rozumíš tomu správně: PS3-Televize-PS4.
-
-
Chtěl bych vidět tvůj výraz, jak si na to přišel a jak sis uvědomil, jaký jseš cyp *1*
-
-
tak mně to nikdy nějak nechybělo, i s kabelem na gauč dosáhl. no přišel jsem na to tak, že jsem z něj vytáhl kabel a pořád fungoval. u toho kabelu tam začal zlobit nějaký kontakt. a tak vzadu je napsáno wireless, tak jsem si řekl jen "aha".
-
-
Tak to jo, no vidíš to, každý den se člověk učí *1*
-
-
-
Tak tim bych se nechlubil
-
hahahahahahhahhahahahahahahahah. nope
-
-
Hledám hru
Snad mi někdo poradí.
Kdysi dávno (cca 15 let) jsem hrál hru, kterou si moc nepamatuju, ale bylo to v grafice stylu jako Final Fantasy a pracovalo se tam s časem. Bylo to na PC. Nemáte někdo tip, co to bylo za hru? Včera jsem se o tom bavili s mým tehdejším spolubydlícím u piva a nemůžeme si vzpomenout :) -
-
Tak už jsem to našel :) Je to Shadow of Destiny.
https://youtu.be/bwjgeQdsLRk?t=37 -
Silver
https://www.gog.com/game/silver -
-
Silver to není. Grafika byla realistická (na tu dobu).
A nebylo to fantasy, mám pocit, že to vypadalo jak někdy z konce 19 století.
-
-
trochu mi to zní jako Chrono Trigger, ale to asi nebylo na PC
-
A co žánr? A grafika kterého Final Fantasy? A jakým způsobem se tam pracovalo s časem? Nějaké hádanky, nebo měl snad hlavní hrdina nějaké schopnosti, kdy mohl všelijak využívat času? Nebo něco jiného? Chce to více detailů *15*
-
-
Jako FF8. Vím, že se tam chodilo po městě a nějak se tam vracelo v čase.
-
-
Shadow of Memories - na to sedí to město a cestování časem, jako FF to vůbec není, protože to není rpg a grafika u osmičky má 3d modely na 2d render pozadích, zatímco Memories jsou plně v 3d!
-
-
-
-
BloodRayne remaster/remake a nový díl?
Jen mě to tak napadlo, ale chtěli byste, aby vyšel remaster nebo rovnou remake obou dílů BloodRayne? Za mě bych bral remaster obou dílů a pak by mohlo vyjít pokračování, když by byly remastery úspěch *1* -
Fargo
nějak jsem tu nezaregistroval tuto tři dny starou zprávu
http://www.gamesindustry.biz/articles/2018-01-16-brian-fargo-creating-blockchain-powered-pc-game-storefront -
-
Za tři měsíce je tady článek.
-
řešilo se to ve fightclubu
-
-
na Gogu Carmageddon TDR 2000 zdarma https://www.gog.com/game/carmageddon_tdr_2000
oprava už to tu psal někdo včera