Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chip chip churá..joho hoj joho hoj *1*
  • homeles8
    Paráda, jednička byla krásná hra
  • KrPa
    doufam, ze trochu lepe zpracuji tu pevnost, v jednicce to byl fakt promrhany potencial, rad bych mel neco ve stylu Dragon Age: Origins - Awakening
    • Místo pevnosti má být loďka.
      • Pod ní asi žádnej dung nebude, co? -- škoda.
        • Mopped
          Třeba se budeš moct potápět:-)
    • to jo, dung pod pevností byl super, ale nadzemní část dost odbytá
  • skaven
    najviac mi na jednotke vadilo, ze zvieratko nedavalo ziaden (hoci mini) bonus hracom. Taky wyrm napr. 5% do uhybu pred strelnymi zbranami, macka do skryvania, pes do hladania tajnych dveri....
    • Kompost
      nemrtva macka bonus do prasiviny...
      • skaven
        do odolnosti, napriklad
        • Kompost
          nevravim bolo by to fajn, ale zas tak moc ma nepritomnost co i len maleho bonusu pri petoch nevytrhla. je tam vela inych sposobov ako si nahnat staty.
          • to viem, len ....boli zbytocni, omrzeli behom par minut...a uz v BG bol familiar porieseny o 100% lepsie
            • ja som nikdy nemal rangera v grupe, ale znie to ako sranda :)
            • Ja jsem zviratka celkem pouzival. Natahnul jsem mezi nim a cypherem Ectopsychic Echo. Jedna obihacka a bylo vymalovano.
            • Kompost
              v pillars je pet proste pet. na rozdiel od funkcneho familiara vyhradeneho magom alebo animal companiona u druidov v pravidlach D&D. je to porovnatelne jedine s rangerom a jeho companion animal z pillars. coz je zaroven riesenie na tvoj svizel, hraj rangera.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit