Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kéž by  každý review bombing nebyl kusem pravdy

    Lou2 je takovej jakej je a review bombing naprosto oprávněny všude po světe šilené reklamy na nejlepší herní počin roku , generační revoluce , na metacricits hodnocení uplně nesmyslné ,80% z 116 jejich autoru pišou nepravdivé udaje vychvalují nesmysly jako by to bylo zaplacené  ale pak hra vyjde a ono nic,  proto zasáhla pomyslná ruka spravedlnosti a na jednou na metacritis to ma vice negativních ohlasu než  tech zaplacených pozitivních a víme kde je pravda  stejně jako Tsushima dostava 10/10  od 100k během par hodin   ptž je to masterpiece .

    Metacritics ačkoli nejsledovanější jejich recenze vypadají jako vygenerané a uplně irelevantní  ( lou2 ) , Jediné co by se mělo z metacritics sledovat sou právě ty jejich uživatelské rezence ( review bombingy ) Jediné co by stim měly dělat je NIC !!!

    Sony si umí koupit reklamu / recenzenty  a zajistit si pre sell a první week  šilené prodeje -> Sony ma vyhráno ale my co si tu  hru koupíme v domnění jaký to není zázrak dostanem plivanec do obličeje kterej lidi stírají právě uživatelkýma recenzecema  ->  (review bombing)


    • vindalooo

      Ok, někomu nesedl příběh. Mně osobně nevadil, naopak jsem rád, že tvůrci zkusili něco jiného. Na naivní až pohádkový příběh mají Uncharted. 

      Původně jsem chtěl napsat, že to bylo moc dlouhé. Ale to je ještě větší kravina než tomu dát 1/10 apod. Naopak bych měl tvůrcům děkovat. Mohli to vydat jako DLC, ale vydali to jako součást základní hry. A jen dodám, že to bylo plnohodnotné, nejen další z milionu ukolu na stejné brdo.

      Hra pořád kromě příběhu má jiné parametry. Grafika, zvuk, hudba, hratelnost, design úrovní, questy, herce, dialogy... a ty si troufnu říct byly nadprůměrné a mělo by být zohledněno v hodnocení.

      Za mne pěkných 8/10.

  • Jambbo

    V tom případě by i recenze od "novinářů" měli být až 36 hodin po vydaní. Když dostane "novinář" hru jen například den dopředu tak jí nemůže často dohrát se vším všudy celou, ale musí jí zhodnotit co nejdřív aby měla stránka proklik. Metacritic v podstatě už není určen ke kritice ale jen to jen další nástroj PR kampaně her (krásně to bylo vidět na TLOU2) a recenze lidí se jim už moc nehodí do krámu, takže 36 hodin budou jen recenze od "novinářů" což je asi nejvíce prodaných kusů + preorder. Takže vlastně vlk se nažral a koza zůstala celá, jen je opožděná  po době největších prodejů.

  • owny

    Já mám k negativnímu review bombingu docela pozitivní vztah. Je to účinný nástroj, kterým mohou dát hráči najevo vývojářům/vydavateli, že něco fakt podělali. Samozřejmě je problém, když to někdo schytá přehnaně za jinak dobrou hru. Přesto se najde řada případů, kdy byl negativní bombing ku prospěchu věci.

    Jak vyjádřit, že je něco špatně, jinak? Pouhé nekoupení hry, když se hráčům nelíbí, takový efekt nemá, protože vývojářům/vydavateli není jasný důvod, proč se ta hra neprodává a mohou dojít k chybným závěrům. Často je i důvodem RB, že recenzenti z médií o daných problémech mlčí nebo je zmíní jen okrajově bez vlivu na konečné hodnocení. Nebo se problémy objeví až po tom, co hru všechna média zrecenzují.

    • LiarForHire1

      Souhlasím, ale mělo by to být konstruktivní a srozumitelné. Pokud si dáme za příklad Last of Us 2, tak ti bombeři reálně nepoukázali na ty problémy se scénářem. Sony si to maximálně přebere tak, že jsou to bigoti, ktěří neumějí dát dohromady souvětí.

  • Hidden

    Pragmaticky receno, ony se nejake zasadnejsi kroky (a tedy i drazsi, protoze implementace neco stoji) Metacritic moc nevyplati. Jejich teziste je v agregaci hodnoceni/recenzi ze serioznich zdroju. Strizlivym pohledem, vetsinu uzivatelu stejne zajima skore prave z  techto neuzivatelskych recenzi a ze si tam muzou uzivatele volne vyrvavat pro ne moc neznamena a jen to prinasi traffic, tedy vice zobrazene reklamy a tedy zisk. Kdyz by zavedli nejaka opatreni, bude je to stat penize a teoreticky jim to i snizi prijem s velmi spornym efektem pripadneho rustu novych/navrativsich uzivatelu. Takze, proc by to delali? ;)

  • Metacritic nikdy nic neřešil, neřeší a řešit nebude. Protože pokud by něco řešit chtěl, řešil by to už dávno. Prakticky u každého titulu jsou minimálně první 3 recenze stejně tak falešné jako ty 3 poslední. Jistou vypovídající hodnotu to ovšem stále ještě má.

  • Houdini

    Metacriticom sa neriadim už roky. V danom formáte úplne irelevantná stránka.

    • D3sert

      Pro mě se recenze od novinářů většinou shodují s mým názorem ale na recenze od uživatelů vůbec nemá cenu koukat potom co tam měl např. Portal 2 asi 27%.

  • iSpirit

    Nemá náhodou Ghost pozitivní bombing? 6000 hodnoceni za par hodin a 9,2?

    • LiarForHire1

      Nejde o bombing, když je to objektivně kvalitní hra a tudíž si to zaslouží.

      • Když dá někdo 50+ hodinový hře po dvou hodinách 10/10, tak je všechno cajk, všechno objektivní, nejde o bombing a hra si to zaslouží.

        Když někdo o 50+ hodinový hře po dvou hodinách napíše, že je to sra*ka, tak je deb*l, troll, bomber, "jak to můžeš hodnotit, vždyť si to v podstatě nehrál", ...

        Internet logic 😬

        • Zase na druhou stranu, když je hra opravdu špatná, tak to člověk po 2h většinou pozná, pokud to není chytře zakamuflované stylem, že začátek hry je úplně něco jiného než vývoj třeba od poloviny do konce. Sám jsem takhle praštil s Carrier Command a ještě se vešel do 2h pro refund. Hodně špatný port z konzole. Díky podivné akceleraci kurzoru to s myší prakticky nešlo hrát, tak tak jsem šel kam jsem chtěl, ale trefit nepřítele bez aim assistu nešlo.

    • Ten ale vydavateli nevadí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit