Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Meow

    Tak před dvěma měsíci jsem si to koupil a vůbec nelituji. Užívám si už jen to procházení po různých planetách a „plundrování“ zdrojů. :p

    • Derp_1337

      Někomu stačí k zábavě málo. 😛

      • seky

        A někdo není spokojený s ničím.

  • seky

    Hrál jsem to pred x lety, nebylo to vubec spatny a cumim, ze se na tom stale maka. I pres ten pocatecni pruser je mi to desne sympaticky a ukazuje to, ze je mozny se na hru nevysrat.

    • species

      kdyz vydava neuplny hry kdokoli jinej tak vytahujeme vidle a stavime hranici, ale hello games se promine vsechno.

      • Veskoslav

        A na to si přišel jak? Navíc můžeš mi ukázat nějaké jiné herní video, které by udělalo pro nápravu reputace tolik, co Hello Games? Já ne.

        • species

          No to je tezky, muzu ti ukazat spoustu studii co si tu reputaci neposralo.

          Ale vzhledem k tomu ze nikdo, sakra snad ani EA, nikdy nelhal zakaznikum tak jako Hello games, tak nikdo nema tu reputaci TAK v riti aby ji mohl TAKHLE napravovat.

          To je jako bych te strelil do nohy brokovnici a pak dostal medaili za to ze sem ti zavolal sanitku.

          edit - typo

          • Veskoslav

            EA nikdy nelhal?:-D Mass Effect Andromeda nebo Anthem jsou co?:-D

            • Derp_1337

              Zrovna Mass Effect Andromeda a Anthem se nedá označit za lhaní. Vývojáři si prostě mysleli, že to lidi bude bavit, ale lidi to nebavilo. 😂

              Jedná se o rozdíl v subjektivních názorech na herní mechaniky, o lži určitě nešlo.


              PS: Kdyby jsi zmínil Mass Effect 3, tak to by se vskutku jednalo o lhaní!

              V ME3 vývojáři slíbili propracovaný nelineární konec, který bude brát ohled na většinu důležitých rozhodnutí. Ale co jsme dostali? Tristní tříbarevný konec, který ignoroval veškeré předchozí dění.

              • Veskoslav

                Reakce na příspěvek:

                Anthem se nedá označit jako lhaní? Ale no taak. Anthem byla nejvíce ulhaná kampaň za poslední roky u velké "AAA" hry.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Nemyslím si, že by se za lhaní dala označit situace, kde hra prošla několika game designovými změnami. V té situaci pak původní prohlášení o určitých herních prvcích sice může znít "lživě", ale tam nejde u úmyslné lhaní, ale o prostou změnu názoru.


                  Stačí se jenom zamyslet nad vývojem Anthem. Ta hra byla ve vývoji 7 let! Během těch 7 došlo k různým změnám a tu finální podobu, kterou hráči dostali, vývojáři zkutili za posledních 18 měsíců. Předchozích 6 let práce zahodili.

                  Vše šlo poznat třeba na demo verzi hry. To demo bylo z předchozí verze hry a když to člověk porovná s finální verzi hry, tak se jedná o prakticky jinou hru.


                  PS: samozřejmě netvrdím, že to markentingové oddělení nepodělalo. Když vývojáři překopali celý koncept hry a začali dělat vše odznovu, tak marketingové oddělení mělo přestat propagovat původní koncept.

          • 0tecFura

            Souhlasím. Hello games tenkrát naslibovali hory doly. A to co pak vyšlo byl výsměch hráčům. Teď se můžou smát. Díky lzim si vybudovali hráčskou základnu pro svou hru, která je teď ještě chválí, že hru davaj do stavu ve kterým měla vyjít už původně. 

            Abych jen nehanil. Alespoň se tomu postavili čelem a hru pomalu ale jistě naplňují obsahem. Ale určitě bych je za to nevelebil. 

          • Zase tak těžký to není. Vezmi třeba The Sims, vykuchej všechen obsah a prodávej to jako začátek nové řady a hned máš bez nutnosti cokoliv vymýšlet minimálně 20 DLC obsahu v záloze. Tropico funguje na podobném principu a od 4 to zatím úspěšně zhoršují.

            Nicméně co se týká Hello games, tam to byl spíš problém medií, která tu bublinu neskutečně nafoukla. Bylo to malé indie studio a tohle byla jejich první velká hra a místo PR specialisty všechno komunikoval introvertní ajťák, který s tím neměl žádnou zkušenost, tak radši odkýval všechno. Na YT je o tom zajímavý dokument. (https://www.youtube.com/watch?v=O5BJVO3PDeQ)

            • Hele, Tropico 5 byla tragédie, to uznávám. Ale 6 je skvělá hra kde nechybí nic moc ze starých dílů....

  • sankuri

    Mno je to ted daleko lepsi nez to bylo na zactaku. Daleko, daleko lepsi. Kdyby tak nebylo toho nehorazneho grindu. 

    • MidnighT91

      Nepřeháníš to s tím grindem? Já zhruba po 2 hodinách normálního hraní narazil na náhodnej freighter kterej jsem se základní lodí zachránil před třema slabejma pirátama a kapitán uvnitř byl tak vděčnej že mi ho za odměnu dal zdarma i se dvěma malejma loděma v hangáru a skladem surovin. 

      Doslova jsem opustil základní planetu, udělal asi 3 skoky a měl jsem všechno...

      • to je součástí "tutoriálu"/kampaně. Zase tak náhodné to není.

        • MidnighT91

          Aha to jsem nevěděl. Beru zpět...

  • Nikdy som tuto hru nehral ale chcel by som. Je tam co robit alebo ide o nekonecny grind ? Ani neviem co je naplnou hry. Pribeh som nikde nezachytil.

    Hra ma nejaky ten piatok a stale je o nej pocut.

    • No jak se to vezme. Už dávno to není čistě grind. Ale pořád je to open ended crafting hra. Takže hlavním cílem je pořád nasbírat materiály aby jsi něčeho dosáhl. Postupem času ale přibyla spousta nových cílů co dělat paralelně, takže si vždycky můžeš vybrat, co tě zajímá. A jak přibývalo obsahu, tak se ubíralo na grindu (to na co jsi musel na začátku grindit jako blázen teď vyžaduje symbolické posbírání pár surovin). Takže je víc času na to zkoumání světa a vidíš větší progress, než na začátku.

      Každopádně vzhledem k tomu, jak aktivní má ta hra podporu a že za dva měsíce vychází PS5, tak já už asi počkám a znovu se do toho ponořím až po příštím updatu. Tak nějak věřím, že ten se bude točit kolem nového HW a hru zase posune o kus dál.

    • Je to nekonečný grind, ale vizuálně opravdu krásný a má to spád a občasný "Wow" efekt..

      Hratelnost craftu a buildu, ať si posoudí každý saám.. 

      • Pokud si postavíš těžební stanice na každou důležitou surovinu, tak to zas takový grind není, možná ze začátku - ale spíš jde o to, postavit první ty těžební stanice, které produkují suroviny na stavbu dalších stanic a pak už suroviny neřešíš. Jediné co je trochu blbé, je že musíš ty stanice fyzicky navštívit a vybrat, ale síť teleportů a smysluplně pojmenované základny to usnadňují, ale i tak by nebyla od věci nějaká centralizovaná vzdálená správa suroviny.

  • Derp_1337

    Jen tak dál. Ještě několik poctivých updatů a hra bude ve stavu, v jakém byla naslibována hráčům.

    A jestli jim to tempo vydrží ještě pár let, tak snad by mě to mohlo i jednou bavit 😇

    • Grimsy

      Hra už minimálně od předminulého updatu nabízí víc, než bylo naslibováno před vydáním.

    • Zase bych to nehrotil. Já myslím že ta hra už toho dávno nabízí mnohem mnohem víc, než se původně slibovalo. Jen pár lidí pořád nemůže zkousnout že když hra vyšla, tak nemohli hrát první den coop když se přece říkalo "online tam bude, ale vesmír je tak veliký, že je velá šance, že nikdo nikoho nepotká". Pořád mě překvapuje, že po takovéto informaci mělo tolik hráčů problém s tím, že tam nemohou nikoho potkat :-D

  • "Budu se opakovat, ale No Man's Sky
    dostává od vývojářů takový servis, jakého se dočká jen hrstka
    vyvolených her. A stále, čtyři roky po vydání, se to obejde bez jediného
    DLC, na kterém by se studio Hello Games mohlo přiživit. Tomu se říká
    oddanost vlastnímu produktu a vlastní komunitě."

    - tak po tom co naslibovali a na začátku nebylo by se to spíš dalo nazvat x-let early access, ale jinak klobouk dolů, jsou jedni z mála, kteří hru po průšvihu neopustili a snaží se ji dostat do podoby, jakou inzerovali.

    • No a narovinu co naslibovali a nedodali? Tehdy to byl akorát tak trapný hate lidí, co se upnuli na nějaký nesmysl.

      Pokud se dobře vzpomínám, hlavní problém bylo, že se hráči nemohli potkat i když byl slíbený mulťák. Ale ten byl slíbený tak, že vesmír je tak veliký, že se tam nejspíš nikdy nikdy nepotká. Reagovat na to stížnostmi, že první den tam nemůžu potkat další hráče bylo absurdní.

      Dál nesplnili co? Vtrailerech byly nějaké portály, které by ale udělali jen to, že tě plynout na jinou random planetu. Z hlediska gameplaye by to nic moc nepřineslo a tu hru to nějak nezhoršilo.

      Dál tam bylo nesplněného co? Já čekal exploration hru v náhodně generovaném prostředí s obsahem který odpovídá cca 10člennému týmu. Což ta hra myslím přinesla. Čekal někdo něco jiného?

      • Beep_Beep_I_am_Jeep

        Jak je No Man's Sky nyní už skvělá hra, těch věcí, co tam nebyly a slibovali je více.

        Zde je krásný přehledný seznam :-)

        A k tomu multiplayeru, máš sice pravdu, že říkal něco o velikosti vesmíru a že se tam nejspíše díky velikosti nikdy nikdo nepotká. Jenže máš videa, kde jsou 2 hráči na totožném místě a nevidí se. Zkrátka tam vůbec nebyl.

        Ale všechna čest, co s tím za ty roky provedli.

        • Pointa je v tom, že pokud si jdeš koupit hru, kde oficiálně nemáš čekat že někdy někoho potkáš, tak je pak divné, když ti vadí, že tam nikoho nepotkáš. Jasně haluz - dva hráči našli stejné místo a bohužel se tam neviděli. Ale ve výsledku tu hru stejně nekupovali s tím, že se jim to povede.

          • rozklikl jsi si ten seznam? Bylo toho naslibováno daleko víc, navíc i těch planet a prostředí v základu nebylo moc a rozmanitost byla taky někde jinde než dnes a to měl být hlavní tahák hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit