V kterém herním studiu bychom nejraději pracovali
- 
            
                	
	
Ja zase u Amanita Design Big Fish Ubisoftu s mim oblibencem legendarnim Michael Anclem jelikiz milujy nezavislou Indie herni scenu Ubisoft dela dost bezvadni I kdyz Assasiny nemusim naopak miluju Michael Ancleho jelikoz vytvoril Francouskyho Maria :-D coz me tesi :-) Amanita zase miho oblibeniho Chuchela :-) Big fish zase originalni Sportovni Solitairy nejvice me laka Japonska herni scena nema chybu jelikoz me laka vyvijet hry s mima oblibencema shigerou Myamotem Toru Iwatanim koji Kondou :-)
 - 
            
                	
	
	
Arkane Lyon, jejich tvorba je naprosto jinde co se Level designu týče
 - 
                
- 
            
                	
	
	
A to z nich dělá dobrého zaměstnavatele?
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
Amanita nebo SCS by nemuselo bejt spatny. Bohuzel bych tam mohl tak maximalne varit kafe
 - 
                
- 
            
                	
	
	
To je i můj případ (s tím kafem).
Ale u SCS bych rád dělal v týmu (raději u American truck) který jezdí po svete a sbírá materiály (fotky, videa atd.) pro státy, ktere se budou do hry přidávat. 🙂
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Chlapi, nikdy neni pozdě začít něco dělat a zkusit štěstí... jen na to kafe je tam automat a do toho zahraničí se (už a vlastně ani před tím, byla to spíš jednorázovka) nejezdí. Ale až se zase "otevřou hranice", můžete se zkusit dostat na nějaký veletrh se simulátorem.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
Pavel Makal trefil hrebik na hlavicku
 - 
            
                	
	
	
proboha! zadny korporat!
 - 
            
                	
	
	
Já teda jedině do Bethesdy, učit se od strejdy Todda jak lhát fanouškům i Dynamické AI a nekonečnu questů.
 - 
            
                	
	
	
Intriky Pavla Makala Machiaveliho mě opravdu upřímně rozesmály a děkuju mu tímto i za krásné představy i Falloutu V. Kéž by, kéž by :)
 - 
            
                	
	
	
V žádném. Nejlepší způsob jak si zprotivit hry, je na nich dělat...
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Tady bych řekl asi hodně záleží na jaký pozici děláš.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
No ono si určitě zprotivíš tu na kteér děláš (jako dělat na Cyberpunku, tka si ho po vydání fakt tak neužiješ). Ale zbytek by měl být ok.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Tjn. Souhlas.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
pred dvaceti lety bych rekl hned Blizzard, ale ted bych bral radeji Naughty Dog, protoze delaji technicky a vytvarne paradni hry a nebo Cloud Imperium Games a jejich Star Citizen, protoze tady bych si urcite uzil spousty zabavy.
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Ume Naughty Dog miluju Nathana Dreaka a legendarniho Crashe Bandicoota :-) jelikoz Crashed je oficialnim Maskotem Sony :-)
 - 
            
                	
	
	
Kamarád na Star Citizen dělal a rozhodně to bylo vše, jenom ne zábava. Tedy musim říct, že mi to znělo, že pan Roberts se bavil asi jako jeden z mála a pěkně si užívá peníze. Což by ani nevadilo, kdyby prostě ta hra byla trochu jinde. Nebudu zmiňovat, že navíc tam prostě jaksi bylo asi i dost organizačních problémů a proto ta hra mohla být mnohem dál. Je to škoda, ale takhle to snad aspoň někdy doklepou do nějaký rozumný formy...
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Ja to beru jako projekt, na kterem by se mi libilo pracovat. Ale ok, tak zustanu u toho Naughty Dogu :)
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
Ještě celkem před nedávnem bych bez váhání řekl bioware. Ale teď už to není tak jednoduchý. Já bych si vybral nejspíš buď obsidian a nebo larian.
 -