Druhá ukázka z hraní Demon's Souls ukazuje Stonefang Tunnel a dva bossy
-
Hm, můžu se zeptat na názor zdejších soulsařů? Já se přiznám, že jsem Demon Souls nehrál, Dark Souls mám přehrané všechny se všema DLC. V podstatě mi teď chybí "velká" soulsovka co by ještě byla trochu výzva v singlu. Mortal Shell mě vůbec neoslovila, a Sekiro podle mě nastavil laťku dost vysoko co se týče obtížnosti, a zajímalo by mě, co vlastně publikum chce. Jestli chce remake staré hry, věrný i obtížností, tzn že to třeba nebude dost "rewarding" pocit když sundáte bosse, ale zase to bude fakt remake původní věci, nebo jestli by lidi radši hráli něco zase odstupňovaný od Sekira, než teda přijde Elden Ring. Mě přijde že celej ten žánr vlastně dává smysl jen dokud je to doopravdy těžký a jinak to úplně ztrácí smysl. z toho co vidím v tom krátkým gameplay-i mě trochu trápí jednotvárný mobky před bossama, takovej jako hodně plevel, v Soulsech si s tím dali o dost víc záležet. A vypadaj teda dost tupě, ale třeba jen dobře hraje.. ale nepřijde mi to, vypadaj hodně pomalý, unavený a čitelný. Co vlastně chcem? :) Mě třeba Sekiro přestal bavit kvůli tomu, že se mi nelíbilo to zasazení + ta obtížnost byla tak vysoká, že se mi v tom světě vůbec nechtělo trávit čas. Naopak Soulsy s tím fantasy settingem mi vůbec nevadí trápit se až do zblbnutí.-.
-
-
Salt and Sanctuary
-
Ono hlavně Sekiro neni úplně soulsovka. Vlastně, co se soubojů týče, je to spíš jejich přesnej opak...
-
-
ahoj, jak to myslíš? Mě se na DS vlastně nejvíc ze všeho líbí, že si můžu vymýšlet úplně ujetý buildy a potom je testovat a mít nesktuečnou radost když třeba nějak fungujou, vůbec mě baví to jak ta hra nevysvětluje 90% mechanik a musíš si je prostě ozkoušet, tohle mi u sekira totálně chybělo, plus jak píšu mě nechytá to zasazení.
-
-
No v zásadě tohle. Variabilita buildů, což je jeden z hlavních taháků Souls her v Sekiru úplně chybí (pokud nepočítáme různý možnosti protézy). Ale hlavně, pořádně nevim, jak to popsat - zkrátka návyky získaný při soubojích ze Souls série jsou to, co mě na začátku zabíjelo. From Soft tě vlastně aktivně trestá za to, že máš jejich předchozí hry projetý horem dolem. Což většina lidí pochopila dost zkraje. Ale já, jako starej paličák, jsem to samozřejmě bral ve stylu "jen počkej, hro, já ti dam mě zabíjet. V Souls sérii mam nahráno přes tisíc hodin, takže to prostě půjde hrát takhle, a hotovo!" Nešlo.
-
-
aha vidíš to jsem si já neuvědomil vůbec :D asi proto jsem byl v sekirovi tak špatnej.. poslední boss přes kterýho jsem se dostal byl ten týpek na koni, myslim že Gyoubu Oniwa, a ten mi přišel fakt těžkej.
-
-
Mě došlo, že to Souls stylem prostě nejde až u Genichira. Toho jezdce jsem nějakou náhodou dal na první pokus.
-
-
-
-
-
Velký soulsovky jsou jenom ty od fromu. Demon souls podle mě bude super. Řekl bych že obtížnost je v těch dvou trailerech dost snížená aby se tam borec nesetkal s jedním kostlivcem. Věřím že ve hře to bude standartní. Z jiných her asi nioh, ale má podobný zasazení jako sekiro takže asi h ovno pro tebe. Z úplně jinýho soudku je Surge 2 a nepřišlo mě to úplně špatný. Nevím na čem hraješ ale myslím že je to game passu . Možná by za vyzkoušení stalo Ashen. To má k nějakému fantasy možná nejblíž.
-
-
ahoj, díky za podvěď , přiznám se že jsem všechny co zmiňuješ hrál, Surge mě nechytlo, Nioh jsi odhadl přesně.. a Ashen jsem hrál v coopu s přítelkyní, ale přišlo mi to po čase dost plochý, nedohráli sme to. A naopak komentář výš píše o Salt and Sanctuary, a to sem fakt nedával, neměl sem na to grindit než se to naučím, pro mě už asi moc těžký. Vlastně jediný dvě 2D soulsovky co jsem hrál a bavili mě jsou Blasphemous a Feudal Alloy, a tuším že Feudal Alloy není uplně soulsovka, ale mě to přijde dost blízko. Tak těším se teda na Demon Souls i na Elden Ring, tam jsem hlavně zvědavej jak si poradí s jejích verzí open worldu.
-
-
-
Na PS4 hra určitě nedorazí. Nevím, kde k tomu autor přišel. Na PC to není jistý, ale snad někdy v budoucno ano.
-
-
Je to kvuli "uniku" z nejakeho e-shopu ci co, kde se PS4 verze kratce objevila, ale videl bych to spis na clovekochybu.
-
-
Dělal jsem ve dvou eshopech, v jednom jsem byl zodpovědný za tvorbu popisků zboží a nevěřím tomu úniku ani zbla, mám zkušenosti jak z maloobchod tak z distribuce. Měli jsme nastavenou kontrolu kdy nákupčí založil produkt, jiní lidé ho zpracovali a další je kontrolovali. Vím, že takhle to dělá málo obchodů, někteří nekontrolují vůbec, jiní to dělají s předvyplněným a pak vznikají chyby. Že tam měli obrázek? Ten udělám za 30s, taky jsme museli upravovat fotky. Pokud jsme dostali nějaké podklady v něčemu co nesmí ven, jsme pod NDA stejně jako novináři. Nehledě na to, že nevěřím tomu, že by se nějakej maďarskej eshop dostal k informacím tak dopředu a jenom on.
-
Jo, o tom Maďarským e-shopu vím. Až to nechtěně zalistuje 10 dalších obchodů, tak bych to bral jako nějakou indicii, do té doby se absolutně nemá smysl tím zabývat. :)
Edit: Vidím, že autor článku trochu poupravil text, tak aspoň něco. :)
-
-