Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Abych pravdu řekl, není mi jasné rozvětvení Doomu a Quakea. Ve své době byl Quake "dalši Doom" s plně 3D grafikou, která někomu sedla, někomu (mi) ne. Tehdy se dalo řící, že Doom je vesmírné kyber scifi ve stylu Vetřelců, jen s démony místo xenomorphů a Quake scifantasy techno horor.

    Doom 2016 se toho ještě držel, ale Eternal se stal prostředím už QuakeDoomem. Není mi jasné, čím by Quakeho mohli odlišit od Eternalu - prastaré svatyně, spiknutí prastarých, to vše už má Eternal (momentálně asi nejlepší hra historie).

    Odlišit to gameplayem? Taky nemožné, Quake měl a rozvíjel doomovský styl hraní. Udělat z toho plíživý survival je nesmysl. Hratelnost musí rozvíjet tu eternalovskou.

    Můj soukromý tip je, že půjde o značku Quake, ale bude to přímé pokračování Ancient Gods 2 s ženskou postavou, prostředí Quakeho a Doomu se propojí a závěr hry v Ingmorské svytyni připraví půdu pro další Doom.

    • victor

      Quake byl především jen další techdemo co trochu  přerostlo a mix prostředí tomu plně odpovídal ."V FPS přece nejde o příběh" jak tu razili někteří insideři ;)

       To , že příběh na pozadí co vám spojí všechny ty plošinky a nepřátele se hodí bylo jasné už u Quake 2 který nasadil jasný techno příběh .

      Quake 3 Arena se nesla na vlně budoucího profigamingu a impuls byl jasný Unreal Tournament. 

      Na Quake 4 se dívám skrz prsty , už tehdy bylo zasazení po boku Dooma3 tak trochu nadbytečné a spíš než něco nového Quake4 přinesl pár misí pro fanoušky v oblíbeném scifi kabátku "lidstvo proti emzákům"  ( opět koukám směrem k náplni Unrealu) 

      Takže dnes je Quake taková dobře vykořeněná série co má stále  své fandy , ale s identitou to má hůř než padesáté pohlaví dneska .Popravdě na Quake nějak nečekám .Co se mi líbilo bylo RTCW ....ale tam už jsme díky pokračování také dějově v koncích .

      Nejhorší na tom všem je , že se z Doomu hlavně díky Eternalu a datadisku stalo cosi co jsem fakt nechtěl ani vidět .Dokud bylo zasazení jednoznačné a to boj posledního mariňáka proti branám pekelným , bylo to jednoduché , jasné ,úderné ....

      Doom 2016 ,Eternal a datadisk z obyčejného mariňáka udělali magickou relikvii koketující s cestováním časem ,bohy a polobožskými manýry....Děj za mne už silně směřuje do kýble se sračk...

      Eternal rád tedy rozhodně nemám 🧐 . Za mne je třeba se dívat i směrem posledních openworld počinů ID Software což bylo Rage ale druhá hra už takový trhák nebyla . Možná bude další Quake poslední pravověrnou řežbou ...já rozhodně hrají už jen BrutalDoom a tam jsem spokojen ;)

      • Já mám styl power scifantasy rád, tak mi warhammerisace Doomu nevadila a Eternal jsem si užil. Pravda je, že poslední datadisk už to trochu přehnal i na můj vkus.

        ID ale muselo přitlačit na pilu. Obyčejný "starý Doom" by už nikoho neoslovil, různí Seriózní Samové už dávno překonali lať. "Obyčejný" mariňák by už proti novým variantám původních démonů neměl šanci. Pokud by výsledek neměl působit už extra absurdně. Sam je dějově parodie a Jack v Rapture se taky genově vylepšil. ID si mohlo vybrat kyberpunkovou cestu, což bylo v D2016, nebo fantasy, která se vlastně s invasí démonů i nabízela více. Vybrali si jak vybrali.

        Jsem rád, žes zmínil Q2, na ten jsem zapoměl a přitom jsem si jej tenkrát zahrál s chutí, mnohem víc než Q1. Q3 nezmiňuju, to byla multiplayerovka bez jednotného stylu.

        Možná bude Q5 navazovat na krvavý kyberpunk stroggů dvojky (což si ale k dnešnímu, až trochu hipsta zbožštění jedničky, kterou jsi správně označil spíš za technologický demonstrátor, nemyslím) a styling Doomu a Quakeho se tak prohodí.

        Každopádně chceme dashe a quickswapy. Gameplay samotný Eternalu je úchvatný. Podle vyjádření Huga bude postava velmi pravděpodobně žena. Což je samo o sobě dobře, jen doufám, že se tam neobjeví prvky stealthu.

    • tuco

      V Quake se skace. 

      • victor

        V Doomu Eternal už taky :/

        • Take mne Tucuv prispevek dilem zarazil a pak velice rozesmal. Kdyz vsichni oznacuji Eternal bezmala za Maria.

          Nahodou skakani v DE je velice tolerantni k chybam a prijemne. I v nejhorsim pripade se prijde jen o par % zdravi. Matouci, pokud se najednou hraje D2016, kde je to jasne, pad - smrt.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit