Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moc nechápu to, že čekali víc, protože hráli Zaklínače 3. Já ho hrál tuším čtyřikrát a tam bylo nějako výrazně nelineráního? Jako jasně, pár questů mělo víc konců a k tomu krátkou animačku. Ale na zbytek hry to nemělo defakto žádný vliv.

  • SouleateR12

    Tak je pěkná blbost hoši. Bylo tam spousta super qestů dluhých a sakra zajímavých. Mapu jsem vyluksoval celou tak vím o čem mluvím. Jenže bylo potřeba na ně natrefit v záplavě otazníčků. Nesnáším když někdo projede příběhovou linku a pak lže a mlží. Tfuj je mi z vás zle. Hejt za každou cenu.

    • Jevo83

      Ja to mam na ps5 prejdene na platinum ty pribehova linka 😂 tak mi povedz aky zmysel malo kupovanie 30 roznych aut, tie repetitivne akoze tasky v jednotlivych stvrtiach mesta a asi miliarda rovnakych misii pre NCPD? Lebo to mi zabralo absolutne najvacsie mnozstvo casu. Nepovinne sidequesty, ktore ti odomykali tych 5 roznych koncov boli parhodinove zalezitosti... je to dobra kratka hra, s umelo predlzenou hracou dobou nekonecnym grindom penazi. Keby peniaze nevrazili do Silverhanda a marketingu, osekali ten nefunkcny openworld a namiesto toho urobili tu hru linearnu a 2x tak dlhu, bola by to uplna pecka.

      • Dvě různé věci - jednak záplava vedlejších aktivit, jako jsou otazníčky NCPD, to měli prostě odebrat z mapy i z města, dát tomu nějaký procenta na spawn a nechat to objevovat organicky napříč celou hrou. Tím by zmizel "grind" (je to grind, když to nemusíš dělat kvůli postupu hrou? řekl bych fluff) a město by bylo víc živé. Sbírání aut byla blbost dávat do quest logu, osobně sem nějaké sledování postupu uvítal, ale dělal ho jen jednou a při dalších průchodech ignoroval. Stejně jako záplavy otazníčků, bral sem jen to, co bylo u cesty a pohoda.

        A druhá věc, bylo tam dost krásně napsaných velkých side-questů, ať už je to AI v taxíku, volba starosty, nebo masový vrah.

        Btw, nedává mi moc smysl tvoje představa vypustit Silverhanda a udělat lineární 2x delší hru.. Jestli něco, tak Silverhand byl spíš důvod, proč se CP přiklonil k větší lineárnosti, bez něj si naopak dovedu představit děj o něco kratší, ale výrazně odlišnější při každém průchodu.

        • Jevo83

          Silverhanda urobit "necelebritneho".... tak som to myslel. Keanu musel stat dost majland. Na druhej strane, nie som si isty, ci by fungoval aj ako no-name postava, vacsinu casu mi isiel dost na nervy a odpustil som mu to len preto, ze Keanu... :)

          Boli tam aj dobre sidequesty, ale ked si dam do pomeru, kolko casu som stravil pribehom a questami a kolko casu cistenim mapy kvoli Platinum.... velmi umelo nafuknute

    • Lukyz

      To není hejt za každou cenu, pouze můj názor. Možná tam pár lepších side questů bylo, ale buď si je nepamatuju nebo jsem je minul, protože mi nepřijde zábavný vyzobávat právě všechny repetiví otazníčky, psycha atd. navíc když je musím lovit ve městě, který nepůsobí vůbec přirozeně a mrtvě. 

  • Jevo83

    CP bol 2 hry v jednom. Linearny hlavny quest, ktory bol vcelku kratky a 80% hry bola tona zbytocneho repetitivneho balastu, na sposob otaznickov v Skellige.... dufam, ze do buducich hier uz tento dizajnovy prvok vypustia.

    • Lukyz

      S tímhle naprosto souhlasím. Právě  že ten lineární hlavní quest byl až na velmi vzácné výjimky jediný zábavný. Kdyby se bejvali vyprdli na open world trend a udělali z toho víc RPG s různými možnostmi průchodu podle buildu postavy a většími prostory pro procházení lineární linky, tak to mohla bejt fakt pecka. Takovej DeusEx / Dishonored na steroidech. 

      • Gulivera84

        Tak sem nadtim nepremyslel ale je to pravda, ta hlavni linka byla fajn, kdyby se kapku nafoukla plus ty ruznY pruchody.....opravdu to zni zajimave

      • Inferius

        Tak problem byl hlavne to, ze ten svet jak openworld byl relativne mrtvej, byly tam lidi, ale nedalo se nic delat.

        • unicz

          Tak bylo toho tam moc nebo se tam nedalo nic dělat. WTF?😃

          • Derp_1337

            V open-worldu je spousta prázdných lokací, kde se daly dělat jenom generické repetitivní questy??? Pro spoustu lidí to znamená nudu a že se prakticky nic zajímavého dělat nedá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit