Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • honcka
    "Sony vede trh značkami vlastní výroby, a pokud se to Microsoftu nelíbí, možná by měl oněch plánovaných bezmála sedmdesát miliard dolarů použít místo nákupů jiných firem na tvorbu něčeho vlastního."


    Asi paměť je nějaká krátká Sony koupilo Naughty Dog v roce 2001

    • Vojtzech

      Není to to stejný. Naughty Dog dělalo hry jen pro PS už před odkoupením, Activision má v portfoliu převážně multiplatformní hry a série.

      • honcka

        Je to úplně stejný, je to odkoupení firmy

        • Rozdíl je v tom, že Naughty Dog bylo v době, kdy ho převzalo Sony, relativně malé studio. Mělo za sebou úspěšnou sérii s Crashem, ale jinak nic extra. V rámci Microsoftích nákupů by sedělo porovnání zhruba tak s Obsidianem. Tedy studiem, kterému se zázemí bohatého vlastníka může hodit, aby nemuseli šetřit na technické stránce produktů nebo žebrat na crowdfundingu. Activision je oproti tomu masivní korporát více než schopný vlastního fungování i s dalšími studii pod sebou. Jestli nefunguje dobře, tak to nejspíš nebude tím, že nad sebou nemá finanční deštník.

          • honcka

            To je pravda, ale byla to reakce na to, že Sony tvoří "vlastní" hry, zatímco MS kupuje herní firmy a obě firmy jsou na tom v tomhle stejně.

            • Vojtzech

              Čímž jsem chtěl říct, že Sony si většinou najme studio, to výhradně pro něj vytvoří IP, když se osvědčí, Sony autory koupí. Dá se na to nahlížet jako na vlastní tvorbu - je to na zakázku pro ně.

              Microsoft kupuje studia a z jejich zajetých sérii dělá exkluzivity. První přístup je mi sympatičtější.

            • Vojtzech

              Přijde mi jako velký rozdíl, koupit studio, které beztak tvoří hry výhradně pro tebe (tzn. nikdo z fanoušků o nic nepřijde), nebo koupit studio, tvořící multiplatformní tituly, a uzmout si jeho série výhradně pro svoji platformu (např. Elder scrolls 6).

  • vonTossis

    Wow, to je fakt velká zpráva!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit