Nový Resident Evil 4 bude bez QTE, zato s vedlejšími úkoly
-
Řekl bych, že zde nastala chyba v překladu či interpretaci. V originálním článku je napsáno: Despite how it appears, do not expect that remake to feature many quick-time events like the original
jestli tomu rozumí správně, neříká se tam, že tam quick time eventy nebudou, ale že jich nebude tolik a pokud jsem pochopil i další část, kterou tu nepřepisuju tak budou nahrazeny jinými mechanismy, jako je zmíněný nůž v článku.
-
-
Doufám, že to neokleštěj a "nevylepší" na tolik, aby to byl ještě zážitek.
Remake RE2 a RE3 mě nijak neohromili, .... leda bych to hrál na PC kde je dostupná tuna modů.
-
Ah, jasně, už jsem našel, na co narážíš - když Game Informer popisoval bitku se zombií a mohl se vyprostit jedním tlačítkem, nebo bodnout kudlu druhým, že?
Tohle bude asi problém definice QTE, kterou dost možná vnímáme každej jinak. Protože já za QTE považuju třeba nějaký dlouhý sekvence předem danejch tlačítek během cutscény. A o nich Hirabajaši tvrdil už někdy loni v listopadu, nebo kdy, že tam nic takovýho nebude.
-
"Capcom provided a better idea of what fans can expect from the highly anticipated remake in a new cover story for Game Informer. The most significant change from the remake is that there will be no quick-time events."
Ale jinak jo, souboj nablízko například bejval QTE, místo toho budeš blokovat útoky tou kudlou. Která se bude časem lámat, což je nová mechanika.
-
-
No jo, znáte to. Říká se tomu smíšené pocity. Na jednu stranu jsem moc rád, že tu máme v krátké době několik survival hororů. Bohužel ale ty nejvýraznější z nich jsou pouhé remaky.
Netvrdím, že si Dead Space neužívám, ale prostě tam někde uvnitř pořád cítím, že bych byl radši, kdybych hrál když ne novou IP, tak aspoň nový díl.
Takže ano, na remake čtverky se samozřejmě taky těším a jistě si ho koupím, jen prostě... však víte...
-
-
Jen to kazej, casto se to odflakne a chybi tam lokace viz napr Resident Evil 3 :(
-
-
Ale zase na druhou stranu Resident Evil 2 Remake byl božský.😎 Na Steamu to má 97%.
Asi je to dost o hodu kostkou. Některý rmk super, jiný zase podprůměr a obyčejná ždímačka peněz.
-
-
No božský zase úplně nebyl. Ta nemožnost kombinovat scénáře mě zklamala.
-
-
Tak pokud člověk chce, tak vždycky najde nějakou drobnou vadu na kráse. A to platí pro cokoliv. Neexistuje vyjímka, kde by jsi něco nenašel. Kdo chce psa bít, ten si hůl vždy najde.
-
-
No nemožnost kombinování scénářů není zrovna "drobná" věc, ale zásadní ochuzení oproti originálu. Te není bití psa, ale konstatování faktu.
Mám ten remake moc rád. Dohrál jsem ho mockrát, ale do božského statusu mu chybí variabilita...
-
-
Reakce na příspěvek:
Za me neni drobna vec, kdyz se udela hra ale chybi tam pak zajmava cast, co fandove meli radi a to treba u RE 3 je prave ten cerv na hrbitove a nejsem sam, kdo z fandu na to poukazoval! RE 3 me tak prijde, rychle honem hodnem at to vydanem, tak to udelat a sup.
-
-
Reakce na příspěvek:
Jo, remake trojky byl hodně vykastrovanej, ale zrovna absence Grave Diggera byl ten nejmenší problém.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ok, jestli jsi to dohrál několikrát, tak pak asi začneš pociťovat nedostatky. Kdyby šlo kombinovat scénáře, tak by ta hra vydržela ještě déle.
Bohužel tenhle problém má prakticky většina lepších her. Když ji "dohraješ", tak člověk má chuť si ještě něco dalšího zahrát.
-
-
-
-
-
-
Je to tak, samej Remake vselijakejch kvalit...jako jak rikate, uzivam si to, ale....
-