-
Co tak popracovat na novom anti-cheat systeme ? Ta hra je od prechodu na F2P nehratelna.
Velke zmeny hlavne v grafike som necakal. Hra bezi na kazdom srote a tak to musi ostat.
-
-
Tak čím starší je hra, tím více různí tvůrci cheatů (hackeři) rozumí hernímu kódu a snadněji vyvíjejí cheaty.
Nová hra znamená nový engine, který snad nějakou dobu vydrží pokusy vydat cheaty.
-
-
Na druhou stranu taky platí, že čím novější hra, tím rychleji se ji podaří rozbít. Nemám moc informací ohledně cheaterů v multiplayerech, ale u speedrunnerů to platí celkem spolehlivě. I když vzhledem k tomu, jak byl děravý první Source engine, tak se možná trochu poučili.
-
CS2 ma byt na "novom" Source 2 engine, ktory buduci rok oslavi 10 rokov....
Prave preto by mali pracovat na inom zabezpeceni, mimo enginu, nieco ako ma Valorant - Vanguard.
-
-
-
Proboha, co to střílení skrz smoke? Jak to rozrazí ten smoke, hrůza
-
-
Koukal jsem včera chvíli na Shrouda a ten smoke je úplně v pohodě, trochu bych si troufnul tvrdit, že ten efekt stáhli dolů. Nejvíc se dal "odklidit" granátem.
-
-
Kouř se dal "odklidit" granátem? Hmm, koukám, že vývojáři se u fyzikálního modelu inspirovali filmovou sérií Rychle a Zběsile. 😂
-
-
jak fungují klasické střeli ve smoky, řekl bych že skrz hybnou rychlost to smoke taky asi rozrazí.
-
-
Ano pohybující se střela, vzduch rozrazí. Ale jak proletí, navalí se zpátky zase vzduch, v tomto případě smoke. I kdyby si tam vystřílel celý zásobník, tak to nezpůsobí, že skrz smoke uvidíš
-
-
Haha
Tady si asi někdo myslel, že letící kulka rozrazí vzduch a za sebou vytvoří vlnu vzduchoprázdná, tak aby se tam ten vzduch nemohl vrátit 😂
-
-
To by výrobci dýmovnic zkrachovali, kdyby to ve skutečnosti fungovalo takhle :)
No každopádně to bude zajímavá změna.
-
-
Neni to zas tak hrozný, jak to vypada v traileru.
Hlavně konečně konec one way smoku.
Jsem z toho updatu vcelku nahypovanej.
-