Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheSuffering

    Já bych na vývojáře zas tak přísný nebyl. Kdo alespoň jednou pořádně modoval Skyrim (např. moje instalace má téměř 600 GB) a strávil na Nexusu více času, než je zdrávo, tak moc dobře ví, jak se někteří moddeři chovají, jak reagují na stížnosti ohledně chyb v módech atd. Někteří se svým "tunelovým" viděním s velkou slávou vydali opravu, aniž by se pořádně prohrabali kódem hry, následně tak klidně i malý mód rozbil další věci ve hře. Obojí jsou jen lidé. Snad jedinou výjimkou jsou chyby, které zabraňují dalšímu postupu ve hře, rozbíjejí uložené pozice, způsobují prokazatelně pády atd. Tam by to chtělo trochu přidat...

  • SlavicBes

    Najvacsi prpblem Bethesdy a Starfieldu je, ze hra nebude nikdy fixnuta. Totizto vsetky vytky k hratelnosti a level designu Bethesda nepovazuje za relevantne, kedze podľa vývojatmrov to tak chceli. Takze Starfield ostane navzdy sracka.

  • Lukyz

    Bugfix a lepší grafika je jedna věc, ale jestli z toho bude nakonec zábavná hra nakonec rozhodnou snad jen moddeři. Že by příběhové DLC udělalo z Dragonb... Starborna udělat zajímavý příběh, to se mi nechce moc věřit. 

  • flash789

    Hry od Bethesdy mají nicméně prakticky už od doby Morrowindu pověst titulů, kde se bez neoficiálních komunitních patchů prakticky neobejdete – a je jedno, jestli rok po vydání, nebo deset.


    Tohle samozřejmě není pravda. Jelikož Morrowind, Oblivion i Skyrim se prodával a byl masově hraný na konzolích kde žádné modifikace nebyli a i dnes jsou velmi silně omezené. Skyrim a Fallout 4 jsou stále jedny z nejhranejších her na konzolích a opravdu to není kvůli tomu že to jde omezeně modovat.

    Bethesda mimochodem patchuje Skyrim Special a Fallout 4 8 let po vydání. Většina velkých vydavatelských domů svoje hry po dvou třech letech opustí a dál je to nezajímá.

    • Jo, Bethesda vypatchovala Skyrim natolik, že zmizela podpora češtiny.

      • flash789

        Češtinu do Skyrimu 2011 dělala firma Cenega. A jelikož nedokázala dostatečně rychle reagovat na lokalizování patchů, které Bethesda musela speciálně pro CZ verzi vydávat později tedy na 2x z další spolupráce ohledně počeštění BGS her sešlo. Takže i zde stížnost na Bethesdu padá mimo úrodnou půdu. Ve zkratce: na vině je česká distribuční fušeřina.

    • matejhanc

      Já si teda dodnes pamatuju, že když jsem hrál Skyrim na PC, narazil jsem na bug, kdy nešlo otevřít jedny dveře a zamezilo to dalšímu postupu. Opravil jsem to fanouškovskym fixem. Třičtvrtě roku po vydání….Tak.

    • JamesFaith

      Souhlas.

      Já mody do her nestahuji a překvapivě jsem se u všech her od Bethsedy, které jsem hrál, bez problémů obešel. Tohle už je jen klasické přehánění. 

      • Derp_1337

        Popíšu ti situaci při vydání Skyrim. V den vydání se polovině hráčů zasekla ve hře hned na začátku při jízdě na voze. Restart nepomohl a vždy se to tam zaseklo znovu.

        Když si na to ti lidé stěžovali, tak se vždycky objevili nějací chytráci z té druhé poloviny hráčů, kterým to fungovalo, že oni nemají žádné problémy a tudíž vše musí být v pořádku. LOL


        Shrnu ti to: neměl jsi žádné bugy? Gratuluji! Dobře pro tebe. Měl by jsi být rád a ne remcat, že to ostatní hráči "přehánějí" se stížnostmi na bugy.

        • medveddd

          No tak ale to, že ta hra měla v den vydání bugy, snad neznamená, že byla nehratelná, dokud ji neopravili moddeři, ne? V článku se píše, že se neobejdeme bez modů i deset let po vydání.

          • Derp_1337

            Tak na netu najdeš seznam bugů pro Skyrim, které se Bethesda nikdy neobtěžovala opravit. Jsou to sice minoritní bugy (neshodí ti hru a neztratíš postup) , ale jsou to bugy. 

            A na ty bugy vyšel patch od moderů. Takže je to celkem relevantní poznámka, i když má určitou míru nadsázky.

            • medveddd

              Jasně, neříkám, že tam bugy nejsou. Napadám tvrzení, že "se bez neoficiálních komunitních patchů prakticky neobejdete".

              To má k pravdě opravdu hodně daleko.

        • JamesFaith

          Člověk, který dvakrát zkopíruje stejný post do diskuze, protože mu vadí, že někdo neskuhrá na to samé jako on, je u mě remcal, zvlášť když to není poprvé, co tě to tady vidím s tím samým postem dělat.

          Shrnu ti to: Měl jsi bug? Lituji tě. Smůla pro tebe. Ale proto nemusíš remcat na každého, kdo ty bugy neměl, hodnotí ty hry podle svého prožitku, uvádí svůj osobní názor a nepřizvukuje tvému "objektivnímu" skuhrání.

          • Derp_1337

            Ono to platí i obráceně.

             Stačilo, aby jsi ohodnotil hru a zmínil fakt, že jsi neměl bugy. A vše by bylo v pořádku.

            Ale to ty jsi neudělal. Skuhral jsi tady, že jiní hráči "přehánějí". Tudíž sám jsi remcal, protože tady skuhráš, že někdo má jiný názor než ty.

      • flash789

        Ano ta hysterie kolem BGS her co v určitém kruhu hráčů už roky probíhá je trapná. 

        Dál to radši nechci řešit :)

        • Derp_1337

          Popíšu ti situaci při vydání Skyrim. V den vydání se polovina hráčů zasekla ve hře hned na začátku při jízdě na voze. Restart nepomohl a vždy se to tam zaseklo znovu.

          Když
          si na to ti lidé stěžovali, tak se vždycky objevili nějací chytráci z
          té druhé poloviny hráčů, kterým to fungovalo. Oni nemají žádné
          problémy a tudíž vše musí být v pořádku. LOL


          Shrnu ti to: neměl jsi žádné bugy? Gratuluji! Dobře pro tebe. Měl by jsi být rád a ne remcat, že to ostatní hráči "přehánějí" se stížnostmi na bugy.

        • Jsou to zabugovaný šunty. Pkkud tl nehodláš přiznat tak gratuluji k zaslepenosti. 

          • medveddd

            Platí gratulace automaticky všem se stejnou vadou zraku, nebo jenom pro flashe? A pokud byla tato jen pro něj, mohl bych poprosit taky o jednu individuální? Odehrál jsem totiž bez modů Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Skyrim i Fallout 4. Předem děkuji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit