Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morraw

    Přesto jde o počin, který stojí za to alespoň vidět.”

    S tím se ztotožňuji a stejně jako první díl to mám na yt v playlistu

  • pro derpa a k jeho argumentaci user score:

    https://www.metacritic.com/game/senuas-saga-hellblade-ii/user-reviews/?platform=xbox-series-x

    Podívej se na ty nuly a od koho jsou. 😉

    • Derp_1337

      My dva jsme se bavili o TLOU. Argumentovat User Score k jiné hře je úplné odbočení od tématu. Je vidět, že nemáš žádné argumenty k tématu. 

      Kdybych se choval jako ty, tak to můžu třeba argumentovat: hele, podívej na user score Zeldy. Podívej se. 😉

      • ale prosím tě brepto. Tak kdy můžeme argumentovat User Score? Definuj to.

        Takže U Zeldy můžeme, U TLOU2 nemůžeme, U TLOU2 "remastru" můžeme, u Senuy nemůžeme?

        😂

        • Derp_1337

          Můžeš psát, co chceš. Ale uhýbáš od tématu. Trololol.

          • trololo jsi tu bohužel ty a tady to potvrzuješ svými uhýby. Jednou argumentuješ User score, u druhé hry to není ale druhé straně umožněno, protože review bombing.

            Takže konečně mi prozraď, jaké je pravidlo na user score na MT, aby se tím dalo argumentovat? 

            Jak se postavíš třeba k ER, který byl opakovaně bombardován, i přes to má 8/10. Jaký platí u ER pravidlo? Kolik vůbec lidí vi, že i Elden Ring byl bombardován jak po launchi. tak za to že vyhrál všude možně GOTY(odkaz dole). 

            Jak se postavíš třeba k Witcherovi 3, ano je to výborná hra, ale na MT je tam jasný positive bombing. 20000 hodnocení a pouze 2400 recenzí u PS4 verze. U xbox Verze máš 6000 hodnocení a neskutečných 450 recenzí.  Budeš lhát a argumentovat, že neproběhl positive bombing? 

            https://www.reddit.com/r/TwoBestFriendsPlay/comments/yslvpx/elden_ring_review_bombed_by_god_of_war_fans_over/ 

            Prostě ne, MT nejde nikdy argumentovat v rámci user score. Ano, najdeš výjimky, kde neproběhl bombing, ale díky tomu, že u x dalších proběhl, tak to prostě není validní.

    • Tohle přesně vystihuje jaká hra je: "it's the most boring walking sleeping Sim I've ever had the displeasure of playing, it's slow, so slow. I feel empty and lost, the length of the game is a joke, it's a movie not a game, very disappointed"

      • jsem rád, že ses tam našel, pointa byla ale v tom, že tam jede opět Sony klika bomby. 

        • Já se  tam nenašel, ale hodnocení hry ano. 

    • "Hellblade 2 is NOT a game, it's just a very limited technical demo with A LOT of defects and sacrifices"

      I to je přesný popis toho co HB II nabízí. 

  • Já jsem asi pomalejší , ale tady ty souboje nechápu. Nevím co se po mně chce. Jestli mám zrovna blokovat, uhybat, sekat, nebo je to úplně jedno a je to celý skript a souboj skončí až hra bude chtít. 

    • ALHAZRED

      Ahoj. Skús si prepnúť obtiažnosť hry, z automatickej, aspoň na strednú a ked pár krát umrieš, pochopíš to. Keď nepriatel útočí- ide výpad, máš sve možnosti. Úhyb, aj do strany, medzerník + A alebo D, alebo blok Ctrl. Všetko má svoje výhody aj nevýhody. Dôležité je správne načasovanie, ak to nestihneš, alebo to spravíš skôr, schytáš. Niekedy ide protivník aj dva výpady po sebe. No a keď vykryješ, útočíš. Lavá myš, lahký rýchly, pravá myš pomalý ťažký útok. To dáš...😉

  • Už jsem něco odehrál a s recenzí souhlasím. Osobně bych dal asi jen 6/10, protože hra to vlastně ani moc není. Spíš interaktivní film. 

    • Hele to je prostě žánr no. Kvůli toho se rozjela brutální diskuze na Vortexu, teď už skoro 100 příspěvků (většinou jsou tam tak nula až pět). Prostě lidi nechápou, že simulátor chození je už přes deset let svůj vlastní žánr.

      Já si třeba hodně užil Ethana Cartera a Firewatch, ale jednička Senuy mi vůbec nesedla a tohle taky hrát nebudu. Každopádně na walking simulatorech není vůbec nic špatného.

      • DjMN

        No u jedničky ten walking simulator nebyl patrný tak moc na první pohled... co jsem zatím druhý díl hrál tak mě paradoxně baví méně než ten první. Vizuál díky U5 pěkný... ale jinak? Level design na úrovní B-hry a zkrátka nic co bych neviděl, neslyšel v prvním díle... zkrátka meh... a to jsem člověk co ocení dobré story, atmosféru + scenář... 

      • Hra je od slova hrát. Takže bych v rámci žánru čekal např. volby hráče s dopadem na příběh, hádanky, bludiště ... zkrátka něco pro hráče, herní obsah! 

        Hodnocení na V. jen úplně mimo realitu. 

        HB2 má hezký vizuál, perfektní kameru a ozvučení, ale jinak nic moc - herní obsah chybí. 

        • To je věc názoru. Někdo vyžaduje komplexní hratelnost, jinému víc vyhovuje minimalistická, kde se autoři soustředí na atmosféru. Na rozdíl od filmu si ve hře můžeš volit vlastní tempo a to není nic zanedbatelného.

          Je spousta her, které mají hratelnost ještě ořezanější a byly hodnoceny výborně kritikou i hráči. Výše zmíněný Firewatch jsem si taky užil a tam opravdu kromě chození a občasného použití předmětu neděláš skoro nic jiného. Nebo Her Story, kde jen procházíš databázi krátkých filmečků podle klíčových slov. Ani obecně chválený Life is Strange není herně nijak bohatý. Občas převineš čas nebo použiješ předmět a kromě závěrečné volby jsou ostatní možnosti ovlivnění příběhu minimální (alespoň z pohledu hráče). Navíc žádná z těch her nemá nijak oslnivý audiovizuál, maximálně zajímavou stylizaci (dobře, ozvučení v LiS a Firewatch je fajn).

          • Hra pro nenáročné, ale dle mého názoru tam chybí vše co jsem uvedl výše. Hlavně možnosti volby, když už je to interaktivní film. 

  • ja se kdysi zasekl v jednicce u nejakeho bossfigtu, ktery nesel preskocit... takze tam to asi i konci s touhle nastavovanou kasi

    ale stalo to jen 5e, takze za tu cenu asi adekvatni delka po zasek


    • To, že jsi neschopnej porazit bosse ve hře, která má jeden z nejjednodušších bojových systémů, co kdy jaká hra měla není ukázka toho, že by hra byla nastavovaná kaše. Je to ukázka tvé neschopnosti. Za to ta hra mohla tehdy přesně jak, že jsi měl potřebu se s tímhle dojít pochlubit? 

      • jasan, kdybys mi to nenapsal, asi bych na to neprisel sam, ze to nebude asi moje salka kavy, holt asi neni kazdej na bezduche mydleni v bossfightech

        na druhou stranu, nekdo se musi pochlubit i neuspechy, aby ostatni poznali jaci jsou ppc borci (wink)


        • No já jedničku dohrál nedávno a žádný boss tam neměl složitější mechaniku, jak včas uhnout a zmáčkout jednu klávesu na focus.  Zvládnout to mi nepřipadá nějaká známka toho být borec, ale nezvládnout to a chlubit se tím, to je věc jiná. Spíš pak hodnocení hry od někoho takového je na pováženou. :) Takže znova díky za to, že jsi se sem šel pochlubit svoji neschopností a ptám se znova...jak to z té hry dělá nastavovanou kaši? 

  • Musím říct, že na Unreal engine vypadá hra docela pěkně. I když je to dost pustina. 

    Každopádně je hraní vážně dost nudné. Takže bych dílo hrou asi nenazýval. 

    • On existuje nějaký pokročilejší engine než UE5? Když tam zapneš všechny featury typu Lumen, tak se to blíží foterealismu. Problém je náročnost, proto vycházející hry na UE5 nemají věci jako lumen zaplé(Lords of Fallen).

      • Samozřejmě.

      • Lumen nejde "zapnout" nebo "vypnout", to je global illumination systém zabudovaný do UE5. Ty asi myslíš Frame Generation, což bylo v Lords zpočátku vypnuté a zapli ho až s nějakým patchem později.

        • U Lumen záleží na rozhodnutí vývojářů, jestli ho do hry implementují. Ne každá hra na UE5 ho má.  Nemyslel jsem to tak, že to vypne/zapne hráč, ale tak jestli ho vyvojáři do hry dají nebo ne.

  • Dohráno za cca 7 hodin a podle mě geniální hra a výkon herců je minimálně na potlesk.

    Skvěle napsaný příběh zakomponovaný do filmové hry s krásnou grafikou doprovazejicí nadhernou hudbou.

    A co se týče stížností nanedostatečné herní mechaniky, tak naopak v případě této hry, by složitější herní mechaniky byly spíš na škodu a celkový požitek by ničily...

    Víš takových her :)

    Howgh

  • triptich

    takže tretia recenzia v poradí a tretia, kde ma recenzent potešil konštatovaním, že vlastne dostanem to, čo čakám - viac jednotky zabalenej v krásnom obale. konkrétne pri tejto hre mi to nevadí, skôr naopak, očakávam to a celkom sa na tých pár hodín s "hrou" teším.
    aj tu vďaka za recenziu.

  • danny_the_hound

    Mňa hrozne mrzí, že som mal nakoniec pravdu s tým 2.39:1 zobrazením. Chápem, že chceli ušetriť výkon, ale to už by som hádam radšej siahol po nižšom rozlíšení ako po tomto. Hlavne teda na PC je to vážne hanba. Hádam niekto znalý Unreal Enginu príde na to, ako vynútiť klasický 16:9 Aspect Ratio (vraj sa dá nastaviť vo fotomóde).

    • danny_the_hound

      No, ani to tak dlho netrvalo - vraj stačí zaeditovať konfigurák.

    • honcka

      Tohle se mě na UW lcd naštěstí netýká, tam většinou řeším opačný problém :)

  • Jednička byl strhující zážitek, a od hratelnosti, která hraje druhé housle, jsem žádné výraznější změny ani nechtěl, takže věřím, že budu spokojen.👍

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit