Fallout: London je skvostná ukázka postapokalyptické Evropy
-
Jen dodám, že kromě modu Buffout se eště dost doporučuje Weapon Debris Crash Fix. Momentálně mám řekněme 1 pád hry za 4 hodiny, to už je snesitelné :D. Vlastníkům Steam verze bych asi doporučil stáhnutí záložní kopie hry z pirátské zátoky - normálně jsem nainstaloval F4, pak London a do toho manuálně nakopíroval Buffout a Weapon Debris Crash Fix. Žádný problém, žádné hrabání v souborech...
-
A jak je to s popisem jednotlivých míst a celkové logiky světa prosím... Je tam třeba vysvětleno proč Londýn pořád stojí (zatímco LA ne) atd.?
A je tam britský humor (Monthy Python, Podfuk, Zbal Prachy a vypadni, Gentlemani, Zmije) přítomný?
-
Ten mod je obri, ale opravdu monstrozni, neverim ocim kdyz po 50h otevru mapu....naprosto dechberouci, klobouk dolu.....to sem necekal....
-
Bude to parádní zábava na dlouhé zimní večery, kdy už to bude i opravené. Jinak nesouhlasím s autorem, že by zasazení do Ameriky bylo jakkoliv špatně - Fallout _je_ Amerika, se vším dobrým a zejména špatným. Anglie nahrává vážnějšímu pojetí, které na hráče každou chvíli nemrká, a jestli to pojali ve stejném stylu jako "americké" díly, je to až trochu škoda. Ale nevím, nehrál jsem.
Jinak mi přijde, že se do diskusí začínají vracet lidi, kteří se po dobu působení Makala s Pecháčkem odmlčeli. Sám mám pocit, jako by z webu někdo sundal deku. Mimo jiné už nekončím za každou negativní zpětnou vazbu na měsíc v díře - to je rozhodně vítaná změna!
-
No silne doporucuju GOG verzi, zvlaste pro lidi, kteri nemaji na Steamu F4 ve verzi GOTY, protoze mod vyzaduje nejen zakladni hru, ale i datadisky.
Hru spoustim pres nexus launcher a mam tam dany jiz zmineny Buffout4 a mod na rychlejsi nahravani - bez toho je to peklo.
I tak je tam samozrejme spousta bugu, nekdy docela zasadnich...napr. perk co misto toho, aby vam zvysil dmg o 5% vam ho snizi o 50%. Nektere Q jsou totalne zabugovane a pro uspesne dokonceni, musite pomoci konzole teleportovat NPC a podobne...
Ale jinak jo, MOD je obrovsky a je v tom nekonecne mnozstvi prace. Me tam chybi vaulty a typicti nepratele a powerarmor a dalsi ikonicke Fallout zalezitosti.
-
-
to zní jako kterékoliv jiné RPG od Bethesdy. Nejlepší byl Morrowind, kdy ještě neměli essential nesmrtelné NPC a questy items. Takže člověk zjistil, že předmět, který potřebuje pro quest už je kdo ví kde, protože už ten barák předtím vybral a věci rozpordal a nebo quest NPC na vycházce někam spadlo, nebo ho něco zabilo, taky běžná věc. Takže člověk pak měl otevřený nějaký návod + konzoli, kde bylo nutné oživit NPC a pak ho teleportovat ke hráči.
-
-
Tak to prrr. Najlepsi od Bethesdy bol Daggerfall
-
-
v 90 jsem moc RPG nehrál, jednak jsem na to neuměl ještě tak anglicky, abych vůbec tušil, co mám dělat a pak to taky nevypadlo vedle strategii a stříleček tak dobře. A zpětně už nebyl důvod se k nim vracet.
-
-
-
Power armor tam je, videl jsem v nem pochodovat straz u Buckinghamskeho palace. I parafrazi na deathclaw a supermutanty jsem potkal
Jinak vaulty prave nahrazuji ty laboratore, kolem kterych se toci hlavni pribeh. Ale jo, neni to uplne to same.
-
-
No to mi prijde prave trochu zvlastni, ze tam nedaji vaulty, ale soupnou tam ty laboratore...to uz mohli byt trochu kreativnejsi :) Navic podzemni kryty jako ochrana pred atomovkama...to mel a ma snad kazda zeme, ktera si prosla studenou valkou, takze nemuseli delat ze neco takoveho ma jen Amerika.
-
-
-
odohrane cca 4 hodiny, zatial mi to padlo asi iba 2 krat (esteze savujem ako o dusu), inak tie minusy ma na svedomi bethesda (It just works, ze Tim Howard). Oproti prehypovanemu Starfieldu je to sviezi vanok nielen v svete falloutu ale RPG ako takych, za mna 9\10
-
jednou... jednou nějaký herní archivista vytrhá assety z toho programátorského potratu a hodí to do fungujícícho enginu. Jednou.
-
-
Tak u Daggerfallu už to udělali. Akorát ten měl jiný a ještě mnohem horší engine (evidentně bethesdí trademark). Dokonce tak hrozný, že zamaskoval informace o nadmořské výšce obsažené v datových souborech a celý svět kvůli tomu vypadal skoro placatý.
-
-
Neviete ci to dajú a na xbox?
-
-
Víme, nedaj. PC only.
-
-
Jen k tem nahravacim casum - bohuzel je to "vlastnost" zakladni hry a cim ma hrac nizsi FPS, tim se hra nahrava pomaleji, takze minutove nahravani sveta i na SSD je "normalni". Ano, skutecne je to tak absurdni jak to zni.
Pro zakladni hru jsou nejake modifikace, co behem loadingu zvednou FPS cap co to jde (a tim vyrazne zrychli nahravani) a pak ho zase vrati zpatky (aby se nerozbijela fyzika a podobne), ale netusim, jestli budou korektne fungovat i s London. Bethesda se tuhle vec neobtezovala napravit ani v nedavnem tzv. next-gen patchi.
-
-
Jo, to si pamatuju! Nenapadlo mě, že to může být ono, zkusím pořešit, ale jako vychytávat o 9 let později takové nedodělky mě fakt nebere :D
-
Jo tenhle oversight/bug je naprosto fascinující. Pamatuju si že jsem měl nějakej mod co vypínal vsync a framecap v loadingách a pak trvaly pár sekund. Prostě Bethesda.
-
-
It just works :)
-
-
-
Za mě naprosto parádní overhaul. Jenom škoda těch extrémních bugů a pádů hry, snad na tom zamakají a rád se potom ke hře vrátím. New Vegas není zmíněný nadarmo, za mě je F: London nejlepším dílem právě od New Vegas. Žádné kostrbaté uměle vypadající dialogy jako ve F4, žádné zbytečné quest-fillery, zajímavě napsané postavy které si člověk pamatuje na rozdíl od hodně postav z F4.
-
-
mne to nazaciatku randomne padalo ako zrele hrusky, potom som stiahol v clanku spominany Buffout mod (ma cca 5MB) aktivoval cez Mod Organizer (Vortex ani Nexus nefunguje) a podarilo sa opravit.
-
-
Me Nexus funguje normalne.
-
-
zaujimave
-
-
-