Uniklo datum vydání Dragon Age: Veilguard
-
V priprave na 4ty diel som si plny nadsenia dal znova celu trilogiu a prave dohravam Inquisition. A vobec sa uz na 4ty diel netesim, vsetok zaujem opadol. Dovod?
Stvrty diel vyzera ako nadstavba pre Inquisition s Disney feelingom. Namiesto temneho fantasy (prvy a druhy diel) tu mame alternativu Power Rangers.
Uz Inquisition je brutalny kvalitativny prepad. Jedine co robi dobre je lore, pokial sa vam chce citat vsetky codexy. Hra samotna je v podstate len maraton bezania vpred s neustale sa do zblbnutia opakovanymi cinnostami. 5 hodin pribehu, 150 hodin bezania.
No a teraz to vyzera ze nas caka este ohlupnutejsia verzia tretieho dielu s "cool ale vlastne cringe" spolocnikmi...
Scout Harding mi ide na nervy uz v tretej casti, v stvrtej uprimne dufam, ze sa jej stane nieco zle😁
-
Takhle zkazit jedny z mých nejoblíbenějších her - DA:O a DA:A :(
-
Vypadá to dost hrozně tedy. Ale pokud to bude aspoň jako Inquisition, tak to snad na chvíli zabaví. Někde ve slevě nebo ea play.
-
Mě to přijde jako koridorová mlátička proložená cutscénama. To jest veliké zklamání zatím. Barvy jsou zase jak z cirkusu... ach jo, proč? Já se těšil na klasický openworld nebo alespoň volný pohyb v rámci lokace, ale gameplay mě spíše vyděsil.
Uvidíme, ale mám pocit, že bude veliké mrzení.
-
Ma to takovej komixovej art, nebo to se mi jen tak zda?!
-
-
Před těmi 10 lety, kdy začal vývoj Dragon Age Dreadwolf (teď Veilguard), byl ten "komixovej art design" považován za "cool". Bohužel vývoj se natáhl a teď to vypadá, že zaspali dobu. 😂
-
-
Jako fanoušek Dragon Age jsem měl v plánu koupit hru při vydání a podpořit tak tvůrce, ale od chvíle, co ukázali první trailer jsem natolik skeptický vůči všemu, co ukázali, že jsem teď více zvědavý na recenze než na samotnou hru 😀
Nedokážu si nyní představit, že by to mohla být opravdu dobrá, aspoň osmičková hra, a že by mě pak recenze dokázaly přesvědčit. Ta malá jiskra naděje fanouška Dragon Age a Mass Effect her tam ale stále (někde) je. 😀
-
-
Taky očekávám nějakou generickou ARPG s průměrným příběhem a neuspokojivým soubojákem.
-
-
môže to byť fajn, predsa, nie každý chce hrať fantasy 150+ hodín.
Mám ale problém s dizajnom nepriateľov, ktorí sú rovnako smiešni ako v prípade Suicide Squad. Koho, prepána napadlo, že fialová je farbou temnoty? To je tak ťažké tam dať krvavú červenú? Najlepšie by bolo, ak by tam žiadna farba nebola, a nepriateľov by vypĺňala prázdnota alebo hmla. Takto pôsobia priam detským dojmom.