Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • exoslav

    Jediné plus je hudba. Jinak to vypadá jako starý star-trek v novém kabátě. Je to komické, všechny pasáže, design lodí, kapitánský můstek a jeho osazenstvo, záporáci a jejich děsivé lodě. Tohle vše už bylo 100x viděno jinde. Čekal jsem něco lepšího. Ale své fanboys to má. 

  • trunk

    Vypadá to dobře. I to OSTcko neni spatny.

    Hh, pripomina mi to Wraithy ze Star-Gate :p

  • no vypadá to dobře, tuto SP část bych si moc rád jednou zahrál (ta online mě vůbec nezajímá), ale toto je pro mě jako milovníka military scifi, co má doma tak deset polic knížek jako star fist, lost fleet, honorverse, LotGH (jak asi poznáte podle nicku) atd. fakt blaho, kdy naposledy vyšla taková hra?


  • zx_spektrum

    To že tam je 150 celebrit mi teda přijde celkem rušivé, zbytečné a naznačuje to rozpočtovou nezodpovědnost projektu. Roberts si plní vlhké sny z dětství?

  • Adyno

    Vyzera to pekne, ALE je to strasne sterilne, genericke, typicky moc americke, vsade same klise, po vzoru tuctovych americkych scifi filmov, mimozemska rasa uz ani nemohla vyzerat beckovejsie a mat typickejsi smiesne-hlboky hlas, ktory som snad pocul uz 1000-krat hocikde inde. Hra je strasne zamenitelna a nezaujimava. Gameplay strasne nudny, nic zaujimave a nic originalne sa tam nedeje. Tvari sa to strasne vazne a je to skor na smiech. Skratka NIE, trapne beckove scifi, ach jo... :( Na toto sme tak dlho cakali???

    • Njn, holt ti nezbude než se vrátit k Vivat Slovakia. To je pecka všech pecek jakou svět neviděl.

    • Inquisitor

      Typický americký armádní patos, může nám přijít směšný, ale amíci to prostě milují:)

      • Veskoslav

        Tak kdo zná Wing Commander, tak naopak naprosto tušil, co to bude a taky to evidentně i dostane.

    • twicer

      "Na toto sme tak dlho cakali???"

      Squadron 42 není Star Citizen.
    • To by me zajimalo s cim je ta hra zamenitelna :) 

      Jeste pred rokem jsem doufal, ze by mohla byt zamenitelna se Starfieldem, ale bohuzel ten jen potvrdil, jak jsou dnesni vyvojari pozadu.

      • Tohle je SP, ta zajímavější věc (která ještě nevyjde dlouho) je Star Citizen, sandboxové MMORPG.

        • Vsak jo, clanek je o SQ42. 

          SC me az tak moc stejne nelaka, protoze ta RPG cast tam prakticky nebude, ve smyslu jake hry dneska povazuejme za RPG.

          • V pohodě :-) Já strašně oceňuju tu možnost být "tam" s rodinou.

            BTW co pro Tebe dělá z SF RPG? Příběhové volby? Progrese statistik postavy? Něco jiného?

            • Derp_1337

              A jako v jiných MMORPG nemůžeš být "tam" s rodinou? LOL

              • Reakce na příspěvek:

                Bavili jsme se o single player RPG a la StarField, vysvětluju, proč mě tohle přitahuje více.

            • Tak rozvoj postavy co se tyka nejakych skillu a statistik tam logicky nebude a pribeh nebo mise ve SC, no nedelam si iluze o jejich kvalite v MMO.

              • Reakce na příspěvek:

                Jop, silný příběh nečekám. Na druhou stranu i v RPG preferuju spíše open world (Elder Scrolls), kde ty příběhy taky moc silné nebývají :-).

                • Reakce na příspěvek:

                  Nj tam prave nastupuje ta motivace v ,,expeni,, postavy a vylepsovani vybavy :)

                  V SC budes mit lod...super, kterou si budes v ramci moznosti vylepsovat (a kterou ti muzou kdykoli rozstrilet), ale tak nejak to pro me neni uplne to same :) Bude hodne zalezet, jak dokazou hrace motivovat. 

                  U SC to zatim jsou asi jen prachy - plnis mise dostavas prachy, salvage a tezba atd. Urcite ta nadstavba v ,,guildach,, ktere budou potreba na porizeni velkych lodi bude dulezita, ale co potom s temi lodemi ?

                  Navic kdysi - hodne davno Chris trvdil, ze nebude chtit, aby hraci mohli nejak zasadne ovlivnovat ekonomiku hry. Takze zase otazka je jaky cil muzou hraci mit ? Budou vsichni jak zbesili litat mise, aby dokazali naplnit nadrze guildovniho Javelinu nedejboze Bengalu ?

    • Veskoslav

      Wat? Můžeš mi ukázat kromě Elite: Dangerous podobnou hru? A ne, No Man Sky to fakt není. 

  • dworkin
    Je to jako dort od pejska a kočičky, nesourodá splácanina všeho možnýho dohromady. Nemá to žádnou jednotící linku, je vidět, že na tom dělalo hodně lidí a každý měl jinou představu o tom, na čem vlastně pracuje. A mrzí mě, že Oldman to vyloženě sabotuje (když to srovnám s tím, co předvedl Charles Dance ve Witcherovi, tak Oldmanův výkon je až pateticky špatnej).
    • Má to být tutoriál, takže jistá nesourodost by se dala pochopit, ale nepřijde mi to dobře napasované do příběhu ani moc dobře provedené.

      Snaží se o filmovost pomocí střihů na různá místa a tím trpí sžívání se s hráčskou postavou. Chtějí vysvětlit co nejvíc mechanik, ale to jednak nepasuje k té filmovosti a navíc jsou jednotlivé pasáže (turret, skákání v prostoru) příliš dlouhé.

      Nicméně po technické stránce se mi grafika líbí. Po umělecké (design lodí, interiérů, uniforem a nepřátel) to není žádný zázrak, ale dá se.

      Oldman nejspíš koukl na scénář, protočil oči a pak si řekl něco ve stylu: "No co, platí celkem slušně."

  • ja bych tuhle prvni verzi pro deti preskocil a zacal rovnou delat remaster, preci jen uz davno neni rok 2014

    • Veskoslav

      Však na novou verzi enginu už se přešlo:) Není to původni build, co byl na začátku.

  • Hru jsem backnul asi pred 10 lety hlavne kvuli SQ42, timhle tempem mi cim dal vic prijde, ze si to zhrajou mozna tak moje deti

    • Derp_1337

      Spíš tak budeš svým vnoučatům vykládat o tom, že až jednou vyjde SQ42, tak to bude super hit. Přece jen na tom budou dělat přes 50 let, tak to bude muset být ta nejlepší hra vůbec. 😉

      • Veskoslav

        To je taaaak vtipné, to jsem ještě nikdy nečetl. Víš, že pokud to vyjde v roce 2026, tak je to defacto jenom 15 let vývoje? Zdá se to gigantické číslo. Ale když si člověk vezme, že to má být 40 hodinová kampaň a pak defacto MMO s velikostí menší galaxie, dá se to i pochopit. 

        Jinak takový Duke 14 let, Elder Scroll je ve vývoji minimálně 6 let a dalších 6 nejspíš ještě bude, GTA VI je minimálně 6 let vývoji a nejspíš nestihnou ani rok 2025.


        Na druhé sraně jsou pak hry jako Zaklínač 3, co to zvládli za 3,5 roku.


        • Duke kvůli tomu, že tam chtěli přidávat cokoliv, co viděli jinde, prošel několika restarty a výsledek stál za prd. Na ES6 pořádně začali dělat až nedávno (pokud vůbec). Sice už dlouho probíhají přípravné práce, ale většina týmu do teď dělala Starfield + bugfixy + DLC. Trochu jako se Cyberpunkem, který byl oznámen hodně brzo v době, kdy se dělalo prakticky jen na Zaklínači 3.

          • Veskoslav

            Tak Starfield byl 8 let ve vývoji a v plánu 25 let. Ale moc to nejde vidět:)

        • Meow

          /fanboy

          • Veskoslav

            Kdybych byl fanboy, tak si nekoupím balíček za 30 €:)

        • Pointa je asi v tom, že už to právě vtipný není.

          • Veskoslav

            Tak kdo zná autora, tak ví, že kdyby byl nějakým Bohem, tak Země nikdy nevznikne:) 

            Perfekcionismus je prokletí. Spojit to s workoholismem a máš noční můru:)

  • Pekne Intro ;]

  • Veskoslav

    Před lety jsem si koupil pack s "vylepšenou" Aurorou a upřímně jsem s tím spokojený. Jednou za rok na 10-15 hodin vyzkouším, co je nového a pak to zase dám k ledu:) 


    A hra vypadá famózně, o tom žádná:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit