Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě úplně irituje, jak mohli vydat hru ve verzi 0,4 a ještě za to chtějí tolik peněz, krom grafického kabátu je ta hra prolezlá neskutečnými bugy, hlavně  co předvádějí NPC to je do očí bijící, na tohle se úplně vykašlali. Tento skvost se měl jmenovat buglivion 

  • Já upřímně z TES série mám rád jenom Morrowind.  Oblivion byl první díl, který jsem hrál, ale jako pro milovníka RPG odchovaného na Gothic sérii, byl Oblivion...já nevím, příliš overwhelming a zároveň strašně prázdný zážitek.
    Poté jsem najel na Morrowind s datadisky a inu, to byla jiná káva. Bohatá atmosféra, parádní svět + příběh nebyl tak,...jak to říct; i přes otevřený svět mě to stále drželo v jakémsi sevření, což bylo fajn. V Oblivionu jsem po pár side questech vlastně zapomněl co je hlavní příběhová linie. Možná také proto, že nebyla nijak zvláště úchvatná.
    Skyrim jsem nedal ani čtvrt hodiny. Asi TES není pro mne. Ale Morrowind, ten bych si s radostí dal v remaster verzi.

    • Tak já asi nejvíce času utopil ve Skyrimu, v Oblivionu mě děsně bavila linka DB, do Morrowindu jsem nikdy nepronikl, když jsem měl železo abych ho hrál, tak jsem ještě moc neuměl anglicky (já vím moje chyba) a pak už tam byl propastný rozdíl v hratelnosti (QoL) a co si budeme i v grafice. Zkoušel jsem i Daggerfall ale no řekněme že jsem tam nestrávil asi ani hodinu.

      Pak mě dostává jak někdo vymaže ze hry QoL elementy a vydává to za obtížnost.

      PS dokáže mi někdo vysvětlit jak to, že v RL se bez problému orientuju v jakémkoliv prostředí, kde jsem byl - minimálně dokážu vždy najít cestu zpět a ve hrách jsem bez tečky v mapě totálně ztracený?

      • Daggerfall musel člověk hrát v době vydání, aby si k němu vytvořil vztah. Pro ostatní je to spíš jen historická kuriozita (i v Unity verzi s mody). Nahrál jsem se ho dost dřív, ale nakonec jsem to dohrál právě až v Unity verzi.

        K orientaci každý používá trochu jiné smysly a sází na jiný druh detailů. Ve hře je máš smysly pořádně ořezané a detaily jsou specifické pro každou hru a ne u všech každému sednou. Taky je to o cviku. Když v nějaké hře strávíš delší dobu bez nakukování do mapy, tak se většinou orientovat začneš. Hrál jsem i staré dungeony, které neměly mapu a většina stěn byla stejná. I tohle se dá. V reálu mám občas tendenci bloudit, protože si občas nejsem jistý, kterou cestou nebo ulicí se dát. Tohle se mi občas promítá i do her.

        • myslis dungeon crawler, kde si - mal poruke "tužku" a stvorcekovany papier? OCH :) to boli casy :P

      • Já měl na to nějaký fanouškovský překlad (něco ve stylu CZ od Mrazíka pro Diablo 2 - kdo ví, ten se musí smát ("Duchovní Obrovská Bestie", apod.). Anglicky bych to tehdy asi také nezvládl. :)

  • Tenurri

    Já stále přemýšlím, jestli to koupit nebo ne. Bohužel jsem hrála jako první Skyrim a bylo pro mě pak extrémně těžké hrát Morrowind (zvládla jsem asi jen 7h) i Oblivion, i když tam už to bylo mnohem lepší (tam mám asi 30h).
    V oblivionu mi přišlo levlování extrémně pomalé, oblivion brány všechny stejné a strašně dlouhé...nakonec jsem se u jedné zasekla a neměla jsem už vůli ji dokončovat. A taky byli všichni strašně oškliví :D...

    • kulhy_parici_spici

      Nenechat se vyhajpovat sladkejma kecičkama z představovacího videa – realita není tak úžasná. Game Pass nebo počkat alespoň na 50% slevu. Pro mě byl vrcholný díl série Morrowind a Oblivion mě moc nebavil, takže nemám tolik nostalgický sklony odpouštět, že to je takovej slepenec. Vidím tam bugy a glitche. Hra mi dvakrát spadla. Problémy s optimalizací Unreal Engine 5.

    • Hidden

      Cekej plusminus to same jako puvodni Oblivion. Grafika je hezci, neco malo veci se dockalo mensich modernizacnich uprav (levelovani o neco jednodussi, vizualne predelany UI, atp.), ale jinak je to porad ta sama hra. I kdyz muze na prvni dojem vypadat jako remake, je to porad "jenom" remaster. Ale teda postavy jsou porad vsechny vesmes osklive, bez toho by to nebyla hra od Bethesdy. ;)

      • jj. To je nutný zdůrazňovat. Je to remaster. Jeden z těch (nej)lepších, že si ho lidi pletou s remakem. Ale reálně je to pořád starej Oblivion v mnohem lepší grafice. Kdo čeká tohle (novou nostalgii), tak myslím nebude zklamaný. Kdo čeká, že to bude najednou úplně jiná, nová hra, tak narazí.

    • MichalJ

      Pre toto som si vždy v Oblivion bránach trochu znižoval obtiažnosť, nech ich prebehnem rýchlejšie 😀 Keďže v (pôvodnom) Oblivione bol slider s obtiažnosťou v menu a dala sa kedykoľvek meniť. Snáď to je aj v tomto novom, alebo sú brány jednoduchšie 😅

  • asi narazila nostlagia s realitou, ja som sa takto popalil uz pri Remastri SC 1ky a to su uz roky s5... (ale ani vtedy som sa nepoucil a este dajake dalsie hry by sa nasli)

  • KIMCID

    Dal jsem cca 1hod a 30 minut a hru jsem odinstaloval nadobro. Původní Oblivion jsem miloval, tohle se za mě nepovedlo.

    • SlavicBes

      ale vsak je to uplne rovnaka hra len s upravenym systemom levelovania, co si za hodinu a pol asi ani nemohol postrehnut, a novym vizualom

      co sa ti na tom nepacilo?

      • KIMCID

        Zabugované postavy ,ve stěně ve dveřích, tupá AI ,předělané menu, alchymie jinak než v původním. ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit