Opět ožívají spekulace kolem remasteru Falloutu 3. Tým by měl zlepšit jeden z klíčových prvků
-
Mě mrzí, že nikdy žel nebude ReMake aspon Dragon Age: Origins. :-(
Tahle super hra by si to určitě zasloužila. (y) -
-
Na druhou stranu hra zastárla dobře a je pořád velmi dobře hratelná.
-
-
Pro lidi, kteří ji hráli tehdy asi jo...
-
-
-
Miloval som tú hru, sadla mi, aj keď ju starý Fallout pardi nenávidia...ich problém...je obrovská a plná života, života, ktorý som tam prežil, neviem či to ešte otočím, už je to za mnou...RIP, nezabudnem...😉 Každý deň večer, som končil tým, že som lahol do postele v mojej plechovaj búde, ktorá bola všetko čo som mal, v osade Megatona a uložil hru. A tá moja spoločníčka, z Bratstva oceli, krátke vlasy, ako sa len volala? Už si nespomeniem...Ten moment, keď som prvý krát vyšiel z Vaultu a prvý krát videl denné svetlo...kolko je to už rokov ?? Mega epické zakončenie hlavného príbehu, mohol som pokračovať? Nie, to bol jednoducho koniec. Dobrý konec.
-
-
To zakončení hlavní příběhové linie bylo mega underwhelming. Jo, zlaté New Vegas. To teprve ukázalo, jak má správný Fallout ve 1st person vypadat. Ale trojku jsem v době vzniku celkem respektoval. Ne, že bych si ji nějak extrémně užil, ale respektoval jsem ji.
-
-
Radši bych pořádný remaster jedničky a dvojky, s propracovanou grafikou a pár úkoly navíc, zbytek nechat.
-
Fallout 3 je moje srdcovka - první hra, u které jsem si užíval environmental storytelling, a že tam těch příběhů bylo. Konec světa stokrát jinak - někdy v zoufalství, jindy v tichém odevzdání a svobodným rozhodnutím. Chápu, že pro hráče, který si chtěl ve hře hlavně hezky zastřílet, hra nemohla mít ten samý sex-appeal jako pro mě, který každou chvíli meditoval nad nějakou kostřičkou nebo nouzovým úkrytem, ve kterém zjevně po válce postupně došlo jídlo a potom... Tohle první dva díly, které byly vykroucené do černohumorné sociální satiry, nemohly nabídnout - už pro doslova odtažitý pohled na herní prostředí daný isometrickou perspektivou.
Remaster by mě tedy potěšil. To samé platí i pro New Vegas, který by si ovšem zasloužil plnohodnotný remake.
-
-
Je to tak, mám to stejně, environmental storytelling je ve Fallout 3 a 4 úžasnej a posouvá ty hry skrze hráčovu fantazii úplně někam jinam. Vzpomínám např. na ty chatrče kolem vaultů, když jsem je poprvé viděl, úplně mi běhal mráz po těle. Jak ti chudáci v té spalující radiaci čekali na otevření a nedočkali se. Myslím, že poprvé jsem takový vyprávění beze slov vnímal při Dungeon Master 1. A později taky při Terminator: FS :))
-
-
Wait whaat? Dungeon Master 1 měl nějaký environmental storytelling? :-D
-
-
DM1 rozhodně využíval prostředí, design a atmosféru k vyprávění příběhů beze slov - poškozené zdi, skrýše, poloha předmětů, zbraní, nepřátel atd. vždy na určitých místech, změny v architektuře v každém patře atd. To všechno naznačovalo něco, co nebylo přímo vysvětleno a taky to, co se tam stalo dříve, možná kdysi dávno před tím, než si do těch kobek vlezl. Žádný náhodně generovaný prostředí, všechno bylo od autorů promyšlený. A taky právě pohled z první osoby, jednoduchý nápovědy a texty na stěnách o pár slovech, žádný dlouhý texty a rozhovory, to všechno umocňovaly. Ty pasti, uzamčené dveře, magie atd., ty tam byly už mnoho let před tebou a tvým příběhem a zabíjely dávno zapomenutý hrdiny.
-
-
-
-
U této hry bych místo remasteru spíš uvítal úplné vymazání z povrchu zemského a zapomenutí, že vůbec někdy něco takového vzniklo.
-
Yes, doufám v to, oblíbený díl.
-
No proč ne
-
Proč zrovna Fallout 3, což je zrovna nejslabší díl série? Kdyby dali tu péči New Vegas, dám jim 50 euro ani nemrknu.
-
-
Je to Oblivion with Guns :) To, co zkusili na Oblivionu, převedou sem.
-
-
Však New Vegas je technicky stejnej, akorát lépe napsanej. Kdyby vyšel remaster trojky tak to oželím, ale NV bych bral hned. Myslím, že i čísla na steamu hovoří svoje.
-
-
-
Za mě hlavně odstranit level cap. Co si tehdy pamatuju, tak mě to odradilo od dohrání. Zrovna přechod na pseudo tahovy bok v F4 mi vůbec nesedl.