Kodžima vymýšlel hru, kde hlavní hrdina zapomíná, když nehrajete
-
No, tie jeho experimentalne koncepty su bud na hranici gamblerstva (penalizacia za nehranie) alebo totalnej nudy... aby som vyrabal digitalny syr v realnom case? To mi teda viac rewarding pride vyrobit v realnom case nieco realne...
Uz to trochu zacina byt na urovni oblievania bielej steny farbou z plechovky.....
-
Jeho věci jsou tak umělecky meta že by se mi první musela na mozku vytvořit metastáze abych si užil víc než jeho největší step k Romero like PO__RN MGS 5 kde prakticky příběh není nutné ani vnímat. A jeho ostatní je přesně na úrovni těchto meta komentářů ať života, politiky, války, ... tak je lepší tedy zvednou zadek z gauče a zkusit nějakou galerii nebo expozice pod širým nebem třeba by i někteří zjistili něco o svém okolí a opravdu z relaxovaly své vnímaní k změkčení svých ostrých hran.
-
Když si vzpomenu, jakým tempem hraju KCD1, tak to by byl chudák Jindra už dávno na vejminku a přemýšlel, kam že to zas dal ty dřeváky.
-
Po šedesátce takhle budem hrát všeci.
-
-
Šedesát nic není:)
-
-
No to je začátek konce...
-
-
Tak to každopádně
-
-
-
-
Tohle roleplayjuju celkem pravidelně úplně bez problémů.
-
-
přesně, ono stačí pár týdnu nehrát nebo hrát něco jiného a pak to u většiny her dopadne tak, že člověk dá load chvíli zmateně kouká a pak do 5 min new game protože vůbec netuší co je, kdo je, co dělal, kam šel, proč nese tohle... a bohužel s naivini představou, že tentokrát už to přeci dohraju. Ale mohli by možná přidávat nějakou stručnou rekapitulaci ve stylu seriálů, ale u her to je daleko těžší, obzvlášť těch sandboxových.
-
-
No teda nevím, ale pauza "pár týdnů" by neměla být žádný problém. I po pár týdnech mám hlavní dějovou linku pořád v paměti. I když si samozřejmě nepamatuji vedlejší úkoly a jestli mi je zadal Franta či Lojza.
Ale přiznám se, že po pár týdnech mám třeba problém s ovládáním u těch akčnějších her. Když si člověk dal třeba pauzu v Doomu, tak byl fakt problém se dostat zpět do toho správného tempa.
Obzvlášť problém je v rytmických hrách jako třeba Hi-Fi Rush, Metal: Hellsinger, Bullet per Minute, Osu! , Pistol Whip, Beat Saber...
-
-
pár týdny jsem myslel spíš měsíc a déle, nicméně já mám problém, že se mi spíš stane, že se mi postava, případně to co buduji "odcizí" a už si k tomu nenajdu cestu, takže radši "new game" a stavět znovu.
-
-
To já se celkem rychle zorientuju, ale většinou se musím podívat na ovládání:)
-
Lepší je asi hru po pauze rozehrát znova.
-
-