Chris Avellone se vrací do herního průmyslu. V Republic Games tvoří ambiciózní RPG
-
Hodně jsem se těšil z jeho učasti na Dying Light 2... ale jak ho vyrazili a přepsali příběh, tak to byla jen hrozná slátanina a hodně nedodělaná hra. Možná po několika letech jí dali dohromady, ale hořká pachuť z fake traileru před vydáním a brutálního downgrade zustala i po letech.
-
Konečně skvělá zpráva, izo RPG s filosofickým přesahem v unikátním univerzu je přesně to, co starší hráči chtějí. Nevěřím moc v další PT, ale třeba budeme překvapeni.
-
Trochu mi idu na nervy reci o roznych koncoch a vysledkoch podla nasich rozhodnuti blabla.... za celu moju uz cca 35r karieru hrania hier (zacinal som cca 6 rocny u kamosa s c64) to zatial splnilo zaujimavym sposobom jedine Baldurs gate 3.
Uplne, ale naozaj uplne staci napisat zaujimavy pribeh a nechat ho hraca odhalovat zabavnym sposobom. Nemusime dostat 45 alternativnych koncov....radsej dostanme 45 dobrych hier s linearnym vybornym pribehom a putavou hratelnostou.
A ano, ak sa niekto na to citi, moze skusit "Baldurs gate 3, 2.0" ale to potom good luck😁
-
-
Za mě to splňují i první dva Fallouty. Samozřejmě s přihlédnutím k době vydání, nemůžeš je srovnávat s BG3 napřímo. A nehrál jsem Divinity Original Sin 2 ani Pathfindery, nedaly by se to tam taky zařadit?
Ale v zásadě s tebou souhlasím, extrémně rozvětvený příběh s hromadou zakončení není nutný a pokud se do toho někdo (byť v oboru velmi zkušený jako Avellone) pustí dnes, tak bude muset sakra máknout, aby se k tomu aspoň přiblížil.
-