EA definitivně ukončí Anthem. Servery poběží do ledna
-
Anthem je nieco ako ked si uvedomis o 3 roky neskor, ze o teba vtedy mala zaujem tvoja velmi pekna kamoska, len ty si to nevidel a teraz je uz neskoro😁 ostava len smutny pocit zmeskanej prilezitosti
-
Hral jsem to na XBOXu, docela me bavilo litani a svet byl fakt originalni. Mam to na listu, ze bych to rad dohral, tak to budu muset posunout nahoru a nebo vymazat. Skoda hry v zapomeni.
-
az sa cudujem ze to este bolo aktivne, a ze to tarezu az o ccap ol roka :O
a to sa bavime o EA.
moj nazor, Bioware uz nie je to studio co dalo DA Origins, BG, ME 1-3 a ine, ludia odisli a ak to studio sa preslavilo single hrami a dat im do ruk nieco na co nemas ludi je ozaj riadny ulet, holt chyba EA (aj ked to sa bavime o roznych manageroch a inak zmyslajucich ludi (obcas sa to nazyva akcianoari) co vlastne hry nehraju a maju sialene predstavy a nebodaj ich tlacia do hlav vyvojarov, nestastna doba toto....
-
Anthemu je fakt skoda, protoze i pres sve chyby a zjevnou uspechanost vydani to byla hodne zabavna hra, ale bohuzel Bioware s tim nebyl schopen nic dal udelat a jakekoliv dalsi aktualizace byly v duchu "prilis malo a prilis pozde".
-
-
Anthem byla hodně zábavná hra?? No, to je dost odvážné tvrzení. 😂
Metascore 59%, Userscore 40%.
Ale tak zase na druhou stranu, každý člověk má nárok na odlišný názor na to, co považuje za zábavné. 🙂
-
-
Já bych tam viděl potíž spíš s marketingem a celkovou strategií.
EA chtěla online live service střílečku, ale všude propírala, jaký to bude mít skvělý příběh od BioWare jako nic jiného.
Jenže BioWare takovouhle hru nikdy nedělalo... A s nedostatkem zdrojů a podpory se snažilo o kompromis z obou světů, což nepřitáhlo skoro žádné hráče live service stříleček a zklamalo většinu fanoušků DA/ME.
A protože EA má fobii z neúspěchu nebo kontroverze, tak od toho bleskurychle dali ruce pryč a prostředky přisunuli "konvenčnějšímu" modelu Apex Legends.
Ale jinak komerčně to úspěch byl, Anthem byl svého času mezi nejprodávanějšími hrami a náběh měl velmi slušný, jenom prostě nebyl v Edmontonu čas, lidi a peníze tvořit nový obsah.
A taky myslím, že kdyby to nebylo celé ty roky ziskové, netípli by servery až teď. -
-
"Komerční úspěch to byl"
Vážně?
EA očekávala 6mil prodaných kusů Anthem během jednoho měsíce. A místo toho toho prodali 5 mil kusů za celou dobu životnosti hry. Takže z prodejů hry se nezaplatil ani ten vývoj.
Kdyby to byl komerční úspěch, tak nevzdají snahu Anthem provozovat jako "hra jako služba". Kdyby to byl komerční úspěch, tak nezruší vývoj Anthem 2.
Oni nevypnuli servery dřív, protože potřebovali se zahojit z mikrotransakcí ve hře. Bohužel někteří lidé jsou schopni utrácet za skiny i v průměrné hře.
PS: Jinak samozřejmě s tebou souhlasím, že ta hra jasně selhala kvůli strategii EA. Bylo o tom napsáno dost.
Třeba že vývojáři Bioware jasně upozorňovali, že hra není dodělaná a lidem to bude vadit. Ale management EA to nezajímalo, protože se blížila finanční uzávěrka a rychle potřebovali trochu zvýšit příjmy pro akcionáře.
-
-
Ano, je to subjektivni, ale pokud si dobre vybavuju, i recenze prave hodne vytykaly technicky stav a dalsi neduhy (coz se zakonite odrazi na vyslednem skore), nez to, ze by jadro nebylo zabavne. :)
-
-