Podívejte se na filmový sestřih Kingdom Come: Deliverance 2. Přijetí má zatím spíše vlažné
-
Tohle na mě působilo od začátku jako úlet, chápu, že chtěli propagovat hru, nebo obecně i gaming mezi širokou veřejnost ale tohle mi přijde dost mimózní, v cutscénách se z logiky věci skočí v čase díky vystřihnutýmu gameplayi nemluvě o tom, že...opravdu facial expresion není zrovna silná stránka KC...tady opravdu vyhrálo ego nad rozumem, tohle se dá pochopit třeba u hry jako Injustice 2 kde jsou cutsceny hybatelem děje mezi tim co se tam akorát perou ale ne u RPG jako KC...je to stejný nesmysl jako udělat film z Fallout New Vegas a jeho ingame animací...a ne, než někdo řekne, že z Falloutu je kvalitní seriál tak neni...je to přeceňovaný škvár jehož scénář nedává žádnej smysl a jednání postav neni abstraktně ulítlý a přepálený ale prostě jen stupidní
-
Totální úlet. Jako film to absolutně nefunguje.
-
Nezkoušeli náhodou skrz tohle dílo pumpnout nějaké dotace?
-
Wtf. To ze ma byt film jsem zaznamenal. Ale ze to ma byt jen sestrih cutscen mi fakt uteklo. Takze cumim jak puk a nevim jestli se smat nebo brecet.
-
"Pokud ale další lidi naláká, aby si Kingdom Come: Deliverance 2 zahráli, plní svůj úkol skvěle."
Já teda nevim, ale na to jak mi bylo KCD2 celou dobu sympatické, i přes Vávrovu osobu, tak tohle "dílo" je za mě totální přešlap a obtáhlo celej projekt nepříjemnou pachutí. Nechápu koho to vůbec napadlo? Tyhle kompilace cutscén nikdy nefungujou a co se ve hře dá přehlédnout, tak na plátně působí jak pěst na oko.
Navíc jít s tímhle na kviff je totální přestřel, jako mimořádné promítání pro hardcore fanoušky někde v OKU nebo Aeru, asi proč ne, ale takhle je to teda jenom mimořádně trapné.
-
-
Jop, a potom sa budu vsetci cudovat, ze ludia neberu hry vazne. Sice som KCD2 este nehral, ale co som videl cinematics, tak boli... sorry to say that, priserne, divne synchronizovane a tiez gumove vyrazy tvare. Ak by niekto chcel postrihat napriklad Clair Obscur, pripadne Death Stranding, mozno by sa to s prizmurenymi ocami dalo, ale toto fakt nie. Ale niektorym ludom ich ego, bohuzial, nedovoli vidiet realitu.
PS: Tym nechcem povedat, ze KCD2 je zla hra, urcite si ju casom zahram, ked len im davam este cas, tak ako som dal s KCD1 (ktore som aj backol na KS).
-
-
Claire Obscure by byl film, kde se postavy na sebe dvě hodiny tragicky koukají a nic z nich nevypadne, aby nevyzvonily plot, který by pak filmaři shrnuli za pět minut na konci :D
-
-
Clair Obscur by fungovalo ako soundtrack... cela ta hra je tak uspesne z 2 dovodov - zabavny system boja a absolutne perfektna hudba, ktora vyrobila a aj cely cas drzala ponuru melancholicku atmosferu.
-
-
Přidal bych vizuální stylizaci. Ale kvůli té a kvůli zobrazení soubojů by přenos do filmu byl asi nejtěžší. Nedovedu si to moc představit s živými herci a game engine je tomu vlastně dost blízko. Ve hře tu v zásadě absurdní stylizaci boje přijmout dokážeš, ale ve filmu chceš trochu konkrétnější záběry. Převod do anime by sice dovolil ztvárnit ty souboje, ale sehnat umělce, co by do anime překreslil prostředí a zachoval přitom atmosféru, by nebylo snadné.
-
-
Pravda, vizual som opomenul... je to tak spravne francuzsko japonske..... mohli by skusit urobit nejaky "novy silent hill"
-
-
-
-
DS jsem nehrál tak nesoudím, ale CO by jako sestříhaný film dopadlo taky blbě. Je tam dost ingame dialogů a i když jsou herecké výkony solidní, cutscény jsou většinou statické a scénář je hodně videoherní. Hře to neškodí, ale pokud by to chtěli zfilmovat (potenciál to podle mého má), tak bych prosil pořádně a ne jen sestříhat hru.
-
-
Proč by CO nemohlo fungovat? To není žádná překážka, že některé důležité dialogy jsou v rámci ingame dialogů. Stačí vypnout interface a můžeš i ty důležité ingame dialogy přidat do "filmu".
Ten film nutně nemusí být jenom ze 100% z cutscén. Stačí se podívat na Youtube. Tam je hromada her "jako film" a je zcela běžné, že kromě cutscén tam jsou i některé ingame dialogy.
-
-
"Hra jako film" na YT funguje proto, že to bereš jako hru s ostříhaným gameplayem a ne jako plnohodnotný film.
CO by tak udělat šla, ale dialogy mimo cutscény nevypadají zrovna reprezentativně ani na obrazovce a rozhodně by nevypadaly dobře na plátně. A hlavně by to totálně zabilo, kdybys tam střihnul pár bojových scén. Kdybys tam naopak boj nedal, zbylo by ti jen melancholické mudrování o životě a smrti a to není něco, co se dá vydržet dvě hodiny v kuse ve střízlivém a vědomém stavu. Ve hře to funguje, protože je to rozkouskované boji a pohybem v prostředí. V malých dávkách je to výborné koření, ale všeho moc škodí.
-
-
Neříkám, že C.O. je zrovna ideální filmový materiál. Ale všechno jde. Určitě by si to své publikum našlo.
Zamysli se nad tím, že se najdou milióny lidí, co koukají na streamery, jak hrají Minecraft.
Kouknul jsem se YT a různé "CO jako film" (či "Cutscény CO") mají dohromady okolo 1 mil zhlédnutí. Takže očividně někdo se na to díval.
-
-
Reakce na příspěvek:
YT je ale úplně jiná platforma než kino. Tam si podobné kompilace diváky najdou a je to tak v pořádku. Navíc většina z nich na to určitě nekoukala od začátku do konce bez větších přestávek nebo aspoň dvě hodiny v kuse. Kolik z nich by vysolilo prachy za možnost se na o trochu lepší sestřih podívat ve velkém kinosále?
-
-
Reakce na příspěvek:
Očividně toho moc o Youtube nevíš. Pokud jenom na video klikneš a neschlédneš podstatnou část videa, tak se nezapočítáš do statistiky zhlédnutí.
V minulosti byl na YT problém s botama, kteří uměle zvyšovali počty shlédnutí rychlým načítáním videa. A tak se přidala tahle kontrola, že "divák" musí shlédnout podstatnou část videa, aby se započítal.
A tvoje ostatní námitky jsou úplně mimo. Nechápu, jaký smysl má "nekoukají na tvo aspoň dvě hodiny v kuse". Žijeme v době, kdy čím dál tím více vládnou streamy videí. Do kin chodí čím dál tím méně lidí. A u těch streamů jsou lidi zvyklí si video libovolně zastavit a udělat si pauzu. Popř. Zastavit a dokoukat video později.
Tvoje argumenty jsou fakt retro. To už klidně do toho můžeš zamíchat fakt, že takový "film" by se nehodil na distribuci přes CD či DVD. 😂
-
-
Reakce na příspěvek:
Jenže my se tu celou dobu bavíme o tom, jestli má smysl natáčet z toho film, který by se promítal na festivalech, jako to udělali s KC:D2. Ne o YT a streamování. To jsi do toho přinesl až ty. Určitě najdeš na YT i sestříhané cutscény z KC:D2, které budou mít spoustu shlédnutí a pozitivních komentářů, ale to film promítaný na festivalu tak nějak neměl. Proč asi?
-
-
Reakce na příspěvek:
První příspěvěk rozebíral vhodnost cutscén do filmu.
Ta část o festivalu tam byla jen tak extra, on doslova napsal "navíc...". A pak už nikdo festival ani nezmínil.
Takže ne, nikdo se tu fakt celou dobu nebaví o filmech na festivalu. I ty jsi sám napsal "kino", o festivalu ani slovo.
-
-
-
-
-
-
-
DS by taky nefungovoval, je tam hodně vysvětlovaní mimo custcény v kodexu, ve dvojce máš i volitelné cutscény mimo hlavní děj, které vysvětlují motivace postav. Byla by z toho stejná bramboračka jako z KCD.
Hry jsou úplně jiné médium a funguji jinak, k pochopení děje musíš většinou zapojit i určitou abstrakci, znalosti, dost často hry nechávají prostor pro hráče, aby si sám určité věci sám intepretoval.
-
-
-