Fallout: Bakersfield předělává postapo do enginu Doomu a vypadá fantasticky
-
Po hriechu priznavam, ze som sa dopustil herezy: Nechapal som, preco Doom hra vyzera tak hnusne pixeloidne. 😂
Az potom som pochopil, ze ide o prenesenie do jedineho, praveho, originalneho, vecneho, dokonaleho a neprekonatelneho Dooma - a moja dusa nasla pokoj.
Dufam len, ze sa vydania dozijem a v plnom zdravi.
-
to skloubeni fallout do doom enginu je fakt vyborne, drzim palce
porad ale nechapu, ze fallout je americka hra, ale nejvice modu vznika v zemich byvaleho vychodniho bloku, alespon co se tyce her F1, F2 a FNV
-
-
Většina příběhových rozšíření pro F1 / F2 pochází z Ruska, je tam silná Fallout modovací komunita.
Autor Bakersfield je jeden z autorů Fallout: Sonora.
Doporučuju kanál Warlocracy pro kontext
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2t0m3C3-CVdL1ubq5hoVfuoY2pnLF1Gz
-
Nejspíš proto, že tu byl masivně rozšířený kvůli pirátství (primárně první dva díly), nebylo to moc hardwarově náročné a už to byla doba, kdy lidi měli běžně doma slušné počítače. Samotný Doom je taky velmi oblíbený v Evropě (tentokrát i západní).
-
-
Jestli to Bethesda zařízne, tak už je na čase zapálit jim kanceláře... škod už napáchali dost.
-
Pred 20 lety mozna, jinak to vypada desne.
-
-
desne vypadaji "Fallouty" v enginu Morrowindu, ktery je jeste starsi nez zminovanych 20 let 😂
a nenapravil to ani lonskej "Fallout in Space" se svejma 4k texturama 😂 -
-
Tak to je mne napriklad jedno. Dokonca mi vyhovuje, ked hra nie je graficky hyperrealisticka - viem, ze hram hru a nechodim vonku po zahrade. Isty umelecky dojem by tam mal byt
Aj preto sa mi toto paci.
-
-
Bež si raději zahrát FalloutLand 4 nebo Fallout2Pay 76
-
-
jj, F76 jsem hral a je to docela dobra hra.
-
-
-
Vypadá to mnohem víc jako Fallout než cokoliv od Bethesdy. A přitom stačí tak málo - dodržovat geniální vizuální styl a barevnou paletu, kterou nastavil mistr Leonard Boyarsky.
-
na toto sa dá povedať len... fantastické.