Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Díky moc za to, že jste na místě a referujete a píšete dojmy. Ranní káva + články zde jsou požitek. Chybí mi reporty, jako se psávaly dřív. Ještě z dob ECTS v Anglii či E3 v Americe. To byly skvělé články. Videovstupy už také neexistují (díky aspoň za ten jeden). Chybí mi kamera na místě, průchod halami, ukázání stánků, vnadných hostesek, originalita vystavovatelů, loot, bizáry, cosplay... To byly časy. Dnes mají všichni ultra-giga-250K telefony v kapse a reportáže žádné... :-( Ach jo. Díky za dojmy!

    PS: Zmutovaný strýček příhoda pobavil! :-)

  • JohnyTheZik

    "Stejně jako v minulosti ale akční složka nedominuje." 

    Tohle mě u SH vždycky trochu překvapí, protože za mě byly ty hry akční v podstatě neustále. V dobrým slova smyslu, ale imo jsou to (aspoň řekněme 2-4) typický survival horory, kde se s akcí rozhodně nešetří. Každopádně díky za článek, těším se.

    • cms.jakub-malcharek

      Jo, to bych asi souhlasil, že akce je vlastně všudypřítomná, ale imo o ní ta hra primárně není na rozdíl třeba od resiho. Každému to ale může připadat jiné určitě. 

      • JohnyTheZik

        Jojo, to souhlas. Jsem rád, že to aspoň podle dojmů vypadá, že je ten combat vlastně jen zajímavější, ale core SH zůstává.

      • Jevo83

        Ono ten rozdiel bol vzdy v tom, ze povodne RE mali 3 miestnosti strelbu a pozom jednu save a klud a SH mal 3 miestnosti napatie a potom akciu.

        Do istej miery je SH ako Last of Us part1

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit