Dojmy z Gamescomu: Bude Crimson Desert geniální mix, nebo příliš kořeněný guláš?
-
Viděl jsem ten cca 40minutový průchod na youtube (1:1, jak je popsaný v dojmech) a doslova to na mě působilo jako beta verze hry... Graficky CD skutečně neoslnilo a byl jsem velmi překvapen, na co se to dívám, když předchozí ukázky byly naleštěné jako psí kulky. Těžké vystřízlivění. A přiznám se, že souboják mě tedy rozhodně nenadchnul. A přesně jak se píše v dojmech, ihned jsem si všimnul, že nasvícení je jaksi podivně přepálené... Celkově mě dobývání a závěrečný boss fakt zklamal. No, uvidíme, jak to dopadne. Osobně si myslím, že dojde ještě k dalšímu odkladu...
-
Ono se z ukazek hlavne zda, ze v rade veci Pearl Abyss nevedi, kdy maji prestat a ze mene nekdy znamena vice, a tahaji veci do extremu ke sve vlastni skode - sviceni/postprocess je bud tak prepaleny, ze jsou vsude uplne cerne stiny a vytazene svetlo a nebo naopak pri jinem pocasi bez primeho svetla je vsechno uplne ploche. Vizualni efekty nezridka tak prehnane, ze pres ten cirkus neni skoro videt co se na bojisti vlastne deje. Ovladani zjevne prekomplikovane, protoze se z Black Desert moc nepoucili. Puvodne jsem si myslel, ze by Crimson Desert mohl byt celkem zajimavy, ale uz nejakou dobu se take spise priklanim k nazoru, ze to bude jen gulas.