Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedajboze aby tvorcovia experimentovali a skusali inovovat. Ak sa im to nepodari, zacnu vyhadzovy. A presne kvoli tomuto mame, od velkych studii, iba genericke sr*cky, 10000x zrecyklovane.

    Vdaka za indie studia, ktore sa experimentovat neboja. Mne to vlastne vyhovuje, kedze indie hry na Steam Decku vacsinou bezia skvele. A su aj 10000x vacsia zabava.

    • Veskoslav

      Máš snad letos málo úspěšných her, co jsou mimo obvyklý "AAA"?

      Navíc to beztak bude ta část, co dělala na CIV VII a tam se divím, že celý ten tým nešel pryč, potom co s tím provedli...Navíc zvěsti, že defacto celý vývoj měli tak trochu na párku:)

      • Civ VII je můj nejoblibenější díl, a to jsem se sérií začínal u prvního dílu, jestli dobře vzpomínám. Nahradil pro mě milovanou Civ IV.

        Chápu, že jsou tam změny, které nejsou po chuti každému, ale IMHO pár z těch větších změn hře hodně pomohlo (nejvíce svázání kultur s konkrétním časovým obdobím).

    • sarin

      Hele, tak to úplně není. Vedení Firaxis projekt vytunelovalo a výsledek jsou polopečené smažky. Vyhození zaměstnanci (ze dřívějška) se nechali slišet, jak měli výlety k moři pro vedení mnohem vyšší prioritu, než vývoj hry. Z toho co měla Civ7 být - co víme právě třeba od bývalého UI designéra - je hotová jenom polovina a i tak jenom polovičatě jelikož vedení záměrně kladlo zaměstnancům pod nohy polena. To není inovace. Za takovou hru ani skalní fanoušci nejsou ochotni dát těch 300€ co za plnou hru poptávají. 

      • Divím se, že jim na podobné srandy zbyly peníze po Marvel's Midnight Suns. To byla dobrá hra, ale i přes snahu marketingového oddělení se jim ten netradiční koncept nepodařilo dost dobře prodat. V tomhle má mx0r pravdu, Firaxis se inovovat nebálo, ale zákazníci to ne vždy brali pozitivně. I jejich XCOMy byly skalními fanoušky těch původních her brány jako přílišné zjednodušení (kde jsou akční body?), ale zase si našly dost fanoušků mezi mladšími hráči.

        Ale možná právě proto, že těch peněz noc nezbylo, tlačili na vydání nedodělané Civ7 s tím, že se napakují přes DLCčka a bude zase pohoda na jachtách (jen pro vedení, samozřejmě).

        • Je pravda, že Civ7 je neskutečný nedodělek. Stačí se jen podívat do definičních XML souborů. 

          Spousta za komentovaných akci, které byly/jsou plánované, ale ve hře chybí. 

          Krásným příkladem je auto explore u scout jednotek. Je v definičních XML, ale je zakomentovaný nebo nastavený na false, už si nepamatuji. Každopádně ve hře ještě v květnu nebyl.

          • Ještě jsem neviděl produkt, který by všel v plném původně plánovaném rozsahu, v kódu vždycky zbydou relikty po features, které se prostě nestihly, nebo nakonec padlo rozhodnutí je nepřídávat - viz třeba KOTOR 2.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit