Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Bloodlines 2 dostane VŠECH 6 klanů ve všech edicích hry. Ano, i v základní edici. Žádný klan nebude za paywallem. V prémiové edici, která dostane fyzickou podobu (steelbook, zápisník, art karty), bude potom navíc:

    Expansion Pass:

    - Santa Monica Cosmetic Pack (day 1 unlock)

    - Loose Cannon Story Pack (Q2 2026)

    - The Flower & The Flame Story Pack (Q3 2026)

    Naprostá paráda! Je dobře, že se v Paradoxu uklidnili a napravili si v případě Bloodlines 2 reputaci!

  • Teda jako pořád jsem se to snažil omlouvat, pořád jsem si říkal, že to nakonec nedopadne tak špatně i když to nebude úplně jak VTMB, pořád jsem měl nějakou tu naději jakožto milovník upíří tématiky...

    Ale po tom co jsem zjistil co vše ze hry vyškrtli, po fiasku s klanama za paywallem, po zjištění, že to bude nejspíš lineární akční adventura, mě dost dobře přecházela chuť dělat si předobjednávku a těšit se. 

    Po posledním zjištění, že hra potřebuje na pc jen 30 gb místa, mě chuť dočista přešla a radši si počkám na recenze... :-/ 

  • Bubici

    Celá videoherní série Vampire: The Masquerade má i ve značně zkrácené formě zajímavý vývoj. 

    Od prvního dílu  Redemption ,  který byl vydán v roce 2000 a během prvního dějství se odehrává v Praze roku 1141 a pokračuje v průběhu několika stoletími až do řekněme současnosti.  Na tehdejší dobu to byla výborná hra.  Hratelnost, příběh, grafika bez připomínek.  Hra byla lineární a k tomu v každém městě pár vedlejších questů, které bylo téměř nemožné nesplnit, ale tohle mě  trošku zarazilo už tehdy, no nic pokračujme dále. 

    Ve druhém dílu -  Bloodlines, který vyšel po čtyřech letech přišly samozřejmě i změny.  Během vytváření postavy bylo možno vybrat z více klanů, než v Redemption.  Přešlo  se z pohledu 3. osoby a možnosti hrát se 3 člennou partou na sólo 3D akci bez možnosti pausování.  Příběh byl stále lineární s pár questy navíc.  Bugů, glitchů nepočítaně a hru to značně poškodilo, uvědomme si, že v té době neexistoval žádný Steam a každý měsíc nevycházel opravný patch.  Hru jsem dohrál až když vyšla i díky herní komunitě na GoG před pár lety. 

    21. října má vyjít 3. díl, který si prošel ještě více problémy než kdy zažila Bloodlines a světe div se, pořád jsem asi naivně zvědavý.  Že je příběh lineární a je tam jenom pár vedlejších questů mě u této série už moc nepřekvapí, ale je tam pořád spousta neznámých.  Zabugované to asi bude a jak moc je v téhle době aktuální otázka o znovuhratelnosti nechám na každém z vás. 

    Tak si počkám a uvidím. Mezitím se snad rozhoupu a napočtvrté už spáchám nějakou tu genocidu v BG3. Trochu se nahecuju: musím, musím, musím! Napíšu si to na lísteček a nalepím ho na monitor....Teď už to určitě klapne! :D 

  • Bloodlines od Troiky taky nebylo úplný pískoviště, ale mělo svůj šmrnc - ať už od výběru gothic rockové hudby (Tiamat), přes dobrý writing, po funkční zábavné RPG mechaniky.

    Tohle vypadá že bude jenom o něco lepší než Swansong, snad se mýlím.

  • Smegma

    Tady se ještě hodně nasmějem. 

    • a nabrečíme..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit