Scenárista mírní očekávání. Bloodlines 2 nebudou pískovištěm s nespočtem možností
-
Bloodlines 2 dostane VŠECH 6 klanů ve všech edicích hry. Ano, i v základní edici. Žádný klan nebude za paywallem. V prémiové edici, která dostane fyzickou podobu (steelbook, zápisník, art karty), bude potom navíc:
Expansion Pass:
- Santa Monica Cosmetic Pack (day 1 unlock)
- Loose Cannon Story Pack (Q2 2026)
- The Flower & The Flame Story Pack (Q3 2026)
Naprostá paráda! Je dobře, že se v Paradoxu uklidnili a napravili si v případě Bloodlines 2 reputaci! -
Teda jako pořád jsem se to snažil omlouvat, pořád jsem si říkal, že to nakonec nedopadne tak špatně i když to nebude úplně jak VTMB, pořád jsem měl nějakou tu naději jakožto milovník upíří tématiky...
Ale po tom co jsem zjistil co vše ze hry vyškrtli, po fiasku s klanama za paywallem, po zjištění, že to bude nejspíš lineární akční adventura, mě dost dobře přecházela chuť dělat si předobjednávku a těšit se.
Po posledním zjištění, že hra potřebuje na pc jen 30 gb místa, mě chuť dočista přešla a radši si počkám na recenze... :-/
-
Celá videoherní série Vampire: The Masquerade má i ve značně zkrácené formě zajímavý vývoj.
Od prvního dílu Redemption , který byl vydán v roce 2000 a během prvního dějství se odehrává v Praze roku 1141 a pokračuje v průběhu několika stoletími až do řekněme současnosti. Na tehdejší dobu to byla výborná hra. Hratelnost, příběh, grafika bez připomínek. Hra byla lineární a k tomu v každém městě pár vedlejších questů, které bylo téměř nemožné nesplnit, ale tohle mě trošku zarazilo už tehdy, no nic pokračujme dále.
Ve druhém dílu - Bloodlines, který vyšel po čtyřech letech přišly samozřejmě i změny. Během vytváření postavy bylo možno vybrat z více klanů, než v Redemption. Přešlo se z pohledu 3. osoby a možnosti hrát se 3 člennou partou na sólo 3D akci bez možnosti pausování. Příběh byl stále lineární s pár questy navíc. Bugů, glitchů nepočítaně a hru to značně poškodilo, uvědomme si, že v té době neexistoval žádný Steam a každý měsíc nevycházel opravný patch. Hru jsem dohrál až když vyšla i díky herní komunitě na GoG před pár lety.
21. října má vyjít 3. díl, který si prošel ještě více problémy než kdy zažila Bloodlines a světe div se, pořád jsem asi naivně zvědavý. Že je příběh lineární a je tam jenom pár vedlejších questů mě u této série už moc nepřekvapí, ale je tam pořád spousta neznámých. Zabugované to asi bude a jak moc je v téhle době aktuální otázka o znovuhratelnosti nechám na každém z vás.
Tak si počkám a uvidím. Mezitím se snad rozhoupu a napočtvrté už spáchám nějakou tu genocidu v BG3. Trochu se nahecuju: musím, musím, musím! Napíšu si to na lísteček a nalepím ho na monitor....Teď už to určitě klapne! :D
-
Bloodlines od Troiky taky nebylo úplný pískoviště, ale mělo svůj šmrnc - ať už od výběru gothic rockové hudby (Tiamat), přes dobrý writing, po funkční zábavné RPG mechaniky.
Tohle vypadá že bude jenom o něco lepší než Swansong, snad se mýlím.
-
Tady se ještě hodně nasmějem.
-
-
a nabrečíme..
-