Tak jde čas s Heroes of Might and Magic – historie kultovní tahovky
-
Ve dvojce nebyl tolik problém jen s duchy, ale s nekromantem, jako s povoláním. Pokud si vycvičil oživování mrtvých, tak měl obří armády kostlivců a ti porazili cokoliv.
-
-
Tak skeleton snowball je osvědčená taktika i v trojce ;)
-
-
Vím. Ale ve trojce už je ta schopnost značně oslabená. Tedy, v době, kdy jsem dostal trojku čerstvě do ruky, což už je opravdu dávno, to tak bylo. Trvalo to déle a za tu dobu jsem dovedl vytvořit mnohem silnější armádu jiným způsobem. Možná jsem to ale moc brzy vzdal a nepřišel na to, jak to funguje. 🙂
-
-
-
Pri slovach “nadherny pixel art Homam II” som si uvedomil, ze teraz vychadza take mnozstvo pixelartovych hier, ze zrazu 30 rocne, overene strategie a point&click adventury su vlastne znovu aktualne aj bez remakov😂
-
-
A samozrejme som zabudol na skakacky…. Idem zhanat Bumpy-ho a Dangerous Dave…. A aj iba Dave…. A hlavne strategicke Serf City! 😀
-
-
Tvrz v H2 byla, i když bez behemotů. Do H3 přibylo kromě Pevnosti ještě Peklo. A potom ještě Conflux.
-
Hammers of Fate za mna zatial najlepsi diel. Sestka a sedmicka sa mi pacili dejove zvraty, zial sedmicka obsahovala strasne velke mapy cim sa hra stala zdlhavou, nudnou a stereotypnou. A uplne najvacsi problem sedmicky bola obrovska nevyvazenost - niektore mapy boli sialene lahke a velka vacsina ostatnych nehratelne. Trojky mali najlepsiu hudbu.
V Olden Era sa mi nepacia tie novinky, podchvilou nieco upgradujem, musim furt nieco citat a neskutocne to zdrzuje a otravuje. Hra ma v nazve Might and Magic, ale magia sa akosi vytratila, pouziva sa len okrajovo, lebo vyvoj a ucenie kuzel trva prilis dlho.