Glen Schofield: „Skvělá videohra vygenerová skrze AI je nesmysl.“
-
Ja doufam ze v dohlednem case bude AI odhalovat cheatujici plevel v multiplayerovych hrach s takovou efektivitou a razancii ze je to zcela vymiti z povrchu zemskeho
-
-
Mozno by riesenim bolo, keby mal kazdy doma povinne tohoto robota
A ked ho prichytia pri cheatovani, robot mu da klavesnicou “pres hubu” 😂 je mozne ze k tomu nevyhnutne smerujeme
-
-
Joo jako joo, ale nikdy nevíte, kdy se najde nějakej "blbec" a dokáže to.
-
-
Hlavne je to logicky nezmysel, pretoze generativna AI robi len mashup uz ludmi vymyslenych veci… nieje schopna autonomne vymysliet nic nove
Na umeni celkovo su zabavne a zaujimave vselijake nuansy, necakane emocie, nove zvuky, tvary, obrazy… zasadene do kontextu, aj na zaklade nejakeho vnimania, pocitov, emocii… generativna AI moze byt pomocou, ale bez vedomia (a to bude mat pre ludstvo rychly spad potom) to moze byt prinajlepsom Bollywood uroven produkcie…
A otazka je co bude dalej, lebo cital som analyzu (wheresyoured.at), ze OpenAI za najblizsi rok bude potrebovat 400 miliard USD (=10 bilionov CZK), aby dodrzala zavazky voci Oracle, AMD, Broadcomu, Nvidii… a aj keby ich ziskali, tak je nemozne postavit datacentra s takym vykonom v takom case
-
-
"generativna AI robi len mashup uz ludmi vymyslenych veci…"
A ted budme uprimni - tohle dela (a na naproste ojedinele vyjimky) naprosta vetsina umelcu. V tomhle neni AI horsi.
-
-
Nie uplne… mas v pravdu, ze umelci sa navzajom inspiruju/preberaju/vykradaju…. Ale vzdy, co i len 1%, do toho vlozia nieco vlastne….. ale AI tuto schopnost nema, ona nevie vytvorit ani to 1%, stale len vychadza z toho, co uz bolo a mixuje to ako DJ… a podla mna je zo tak dobre, nepotrebujeme AI s vedomim
-
Lenze umelec to nerobi s takou lahkostou a v takom rozsahu. A, aspon ak hovorime o naozaj umelcoch, prida nieco vlastne.
-
-
Takze kdyz vezmes nejakou hru co kopiruje existujici art style, existujici gameplay, ma tuctove story a default fantasy rpg, tak do toho unelec pridava co vlastniho? Ten originalni pribeh fetch questu?
-
-
Pointa není, že AI neumí vytvořit hru, ale že neumí vytvořit dobrou originální hru. Pokud někdo udělá, co píšeš, tak ta hra nejspíš nebude hodnocená dobře. Ostatně je jich poslední dobou na Steamu hromada a jsou vytvořené lidmi i AI.
-
-
-
-
-
-
skvela pribehova nebo do konce plnotucna rpg je zatim asi nesmysl
ale u nejakyho primocarejsiho zanru si dokazu predstavit, ze to zvladne lepsi klon nez nejaka cinska farma -
-
Ano, nejakou primocarou arkadu nebo treba karetní hru by AI dokazala vytvorit. Ale dobrou pribehovou hru AI jeste dlouho nedokaze vytvorit.
Pracuji s AI a clovek ji musi hodne hlidat, aby se neurvala z retezu nebo nezacala delat blbosti. I když stale vychazeji nove a lepsi AI modely, takže tězko soudit, jestli někde není schovaný nějaký model, který by to mohl brzy dokázat. Ale ty lepší modely jsou zatim jenom premiové a většina lidí nehodlá platit třeba desítky eur za 2 hodiny práce.
-
-
Dnes je AI možná tam kde byl Ford T v roku 1908. Klidně se ale může stát, že za pár let udělá stejný skok, který autům trval dekády. Stačí si spomenout na to kde byl internet, grafika či mobil dvě tři dekády dozadu. Desítky eur za dvě hodiny práce odpovídá platu odborného pracovníka obzvláště na západě, náklady na zaměstnance jsou více než jeho plat. Takže to není vůbec drahý pro zaměstnavatele. Sám netuším kde to za pár let bude, ale AI dungeon master na velmi dobré úrovni mi nezní jak úplné scify.
-
-