Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Problém nebyl ve vesmíru ale v samotné hře.

    Příběh ok sice žádná hitparáda ale šlo to. A tím dobře věci končí.

    Propady FPS, lagy i na silných PC. Občas vypadl zvuk.

    Lokace byli celkově nudné a prázdné. Neslo tam dělat to co mě bavilo v Morrowindu, Oblivionu a Skyrimu. A to chození po krajině a prozkoumávání lokací. Tady byli lokace malé čtverec 4x4 km. A dostat se do jiného čtverce šlo jen přes loď. 

    Potvor také nebylo moc jen pár druhů jen pokaždé s jinou barvou.

    Co se týče vaší lodi. Šla sice upravovat ale ve finále jste měli jen jeden druh lodi.

    A také známe bugy. Loď která se objeví jinde než kde jste ji nechaly. NPC co se zadělávají o neviditelné překážky nebo na vás vůbec nereagují. Divné dialogy atd…

    I moderská komunita na tohle hrou také zlomila hůl s tím že se nedá opravit tak jak to šlo u TES her.

    • Derp_1337

      Tak samozřejmě že problém není ve vesmíru. Problém je v tom, jak vývojáři tu hru udělali. Ale hošánek očividně nemá dost sebereflexe, aby si přiznal, že něco udělali špatně.

  • Jako asi jeden z mála, který hru skutečně dohrál, můžu s klidem říct, že vesmír opravdu nebyl ten problém... Hlavní příběh byl zajímavej, to mě u toho udrželo. Ale gameplay, to byla katastrofa. Mraky misí, i těch hlavních, bylo jen běhání od dveří s nahrávací obrazovkou k dalším dveřím s nahrávací obrazovkou. 

    • Morraw

      Ja teď dohrál Oblivion Remastered a to nahrávání je mor. A to tam asi bylo podstatně méně dveří než ve Starfieldu 😀

      • Asi řekli, že když Skyrim hraný na SSD má ta nahrávání velmi rychlá, tak s tím můžou pokračovat a nemusí překopávat engine (nebo přecházet na jiný). Jenže Starfield a Oblivion remastered jsou o dost náročnější na objem nahrávaných dat, takže je to zase pomalé i na solidním SSD. I když tedy, abych byl fér, je to o dost rychlejší něž nahrávání ve Skyrimu z plotňáku. Jen konkurence už je někde jinde.

  • Namax

    Expanse je realistický sci-fi a není to nuda 🤔 Kdepak asi soudruzi z Bethesdy udělali chybu?

    • Derp_1337

      Zlatá Expanze. To byl super seriál. 😎

  • Jevo83

    Vie ten clovek o existencii Star Treku a Star Wars? “Vesmir je inherentne nudny” …. No ved od toho mate v teame dizajnera a scenaristu😂 nedivim sa tomu co vyrobili, ked toto je vzorka ich mentality….

    • No oni se dušovali tím jak chtějí udělat "realistický" vesmír...takže bez přemíry ufon a tak ale jak zmiňuje kolega výše...ti nejsou moc ani v Expanzi a jak je to skvělej seriál, doufám, že se ta hra povede

  • Za mna je zakladnym problemom tej hry, ze nevyzera dobre, a nehra sa dobre. Este by som dokonca aj prepacil istu uniformitu (aj ked iba ciastocne, z rovnakeho dovodu pre mna nefunguje No Man's Sky, proste je to prilis prazdne, lebo vela kvalitneho sa vygenerovat proceduralne neda), moj problem je, ze v 2023 (ci kedy to vyslo) vydali hru, v ktorej sa cestovalo cez loading obrazovky, a to preto, ze ich engine je proste zastaraly. V case F3 a F:NV to bolo ako-tak ospravedlnitelne, aj ked mam doteraz nocne mory (ok, minimalne si na ne nespominam s radostou) z questov na letisku McCarran, kde bolo treba vzdy prejst cez tri-styri loadingy (podobne ako tomu bolo vo F3), a bolo to extremne otravne. Vo F4 to uz bolo na hrane, ale bol to single-player Fallout (aj ked uz nie uplne), tak som to prepacil. Nova IP vsak nema vyhodu oblubenej znacky, tak su ocakavania uz ine, ovela nemilosrdnejsie, a... proste to ma byt moderna nova hra.

  • Vo svetle tohoto argumentu teda celkom dobre nechapem, preco som v tom rozsiahlom,  nekonecnom vesmire neustale dookola navstevoval tu istu "jaskynu" / dungeon  na rozlicnych planetach. V skutku fantasticky fenomen sposobeny rozlahlostou vesmiru. 

  • Vzhledem k tomu, že jiní zvládnou udělat celkem zábavnou hru i z mytí podlahy nebo řízení kamionu, tak mi to nepřijde jako adekvátní výmluva. Hry nemají být o kopírování reality, ale o zábavě.

    Kdyby to vydalo studio, od kterého se nic neočekává, tak by hra měla nejspíš lepší přijetí, ale stejně by z toho nebyl hit (a nejspíš by to mělo ještě nižší prodeje). Hra nebyla vysloveně špatná, ale lidi očekávali volný vesmír a dostali oddělené lokace. Čekali aspoň trochu originální příběh a dostali variaci na ten ze Skyrimu, který nijak hvězdný taky nebyl. Určitou smůlu měli i s kolizí termínů s fenomenální BG3 (tam je Lariani solidně vypekli se dvěma vydáníma na různé platformy před a po vydání SF), ale to možná mělo vliv na prodeje a ne na to, jak dobrá to je hra.

    • KrPa

      Koukam, ze sedmilhari z AAAA se nezmeni. Vesmir nam dal hodne dobre sci-fi. Jen tak rychle si vzpomenu treba na knizni Nadaci nebo Dunu. Serialy treba Expanse nebo Battlestar Galactiku. A her jsou tuny, KOTOR, Homeworld, Starcraft, Mass Effect.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit