Arc Raiders mají ambiciózní plány na deset let dopředu
-
Skusal som viacero extract shooterov (Tarkov, Arena, DMZ) a nikdy som pri tom nevydrzal.. privelky stres a nakoniec som o vsetko prisiel kvoli nejakemu nagearovanemu supermanovi alebo niekomu kto ma vykempil. Arc sledujem uz dlhsie tak som ho skusil a uzasne som sa bavil. Herne mechaniky sa mi pacia, je v tom pre mna spravny pomer arkady a realistickosti, zasadenie a svet su uzasne a celkovo komunikacia od studia zatial na jednutku. Hru som po par dnoch od Server Slamu predobjednal.
-
Top
-
Jaký na to máte názor vy, kdo jste to testovali?
Já jsem odehrál celou sobotu neb venku bylo ošklivo a jsem pořád rozpačitý. Čekal jsem trochu víc Role Play, ale přišlo mi že se vyplatí hrát největšího predátora, speed-runerovat nebo čekat u exitů až se nějaký trouba přisune s napěchovaným báglem.
Jako predátor jsem měl fakt skvělé runy ( a taky dost neuspěšný), ale víc mne bavili ty hry kde člověk musí trochu role playovat a dát se dohromady nebo se nepostřílet s druhým kořistníkem, ale fakticky u toho nejsou moc žádné výhody. Hlavně máte hroznou nevýhodu v tom, že nemáte šanci poznat kdo je tam jen hrát Codko a kdo to bere trochu střízlivě. A mechaniky taky nic moc - voice chat a emoji "Don't shoot".
Bylo by fajn kdyby tam existovali nějaké mechanismy jak poznat predátory (anonymní statistiky před záčátkem mapy), nebo kdyby kořistníci byli rozdělení na různé klany, systém bounty hunter nebo třeba mechaniky, kdy se vyplatí agresivním hráčům nechat druhého žít (jako návnadu nebo jako nosiče etc.)
Jinak v týmu třech jsme to zkoušeli a to nám nešlo. Je to asi dobrý ale moc jsme u toho kecali a málo se soustředili.
No vůbec nejsem rozhodnutý zatím mne to přijde trochu jinačí extraction shooter bez nějaký výrazný evoluce. Ale je taky pravda, že byla vidět jen jedna mapa....
-
-
ten hype je naprosto šílený, vypadá to na hru století:) jinak mě to osobně moc neoslovilo, ale nejsem cílovka. co musím ocenit je ozvučení, střelba, prosředí, to je parádní.
-
10-20minut pak ALT+F4
-
-
Mozna by bylo dobre trochu rozvest co te k tomu vedlo, pac na yt,twitchi si to vsichni chvali. Sikovna AI, hodne pvp, grafika a audiovizualizace na spockove urovni, reakce vyvojaru na komunitu okamzite, ja to zkusil a po 30h musim konstatovat ze se tesim nanplne vydani, jelikoz v testu bylo dle slov vývojářů cca 10% obsahu.
-
-
Tak hned nazacatku se mi to zdalo, jak kdyby byla hra od ubisoftu, specificky Divisiony a takove to tezkopadne ovladani/pohyby coz se mi moc nelibi. Dalsi byla ''spickova'' grafika, ale z roku 2015, specificky prosvitujici mesic/slunicko v budovach kde vsechno divne prosvitalo a svitilo a pak dal v tom intru kde mas jet nejakym vytahem(tam jsem skoncil) chybelo 10-20% stinu. Za dalsi lootovani, ktere je blbe zavisle na internetu a stabilite serveru, kde se predmety zacnou nacitat/stahovat az po tom co otevres loot menu(ktere se debilne zavira jen ESC), takze pribehnes drzis E, otevre se loot menu, cekas 2-3sec nez se nactou predmety, pak si vyberes a musis prehmatavat nahoru na ESC, coz je parada pokud budes v prestrelce.
Hral jsem pri testovani serveru, takze diky tomu jsem zjistil z meho pohledu spatnou implementaci lootu. Asi jako hry, ktery ti vypnou singleplayer, protoze spadly servery. Za to nebudu davat penize, aby mi to slo na nervy. :)
-
-
-