Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Whippeti-tlamicky

    Jak zde bylo obecně naznačeno, lidé odpovědní za HalfLive 2, nejspíše, dle mé domněnky, již pro Valve nepracují. Například Viktor Antonov, který se výrazně podíval na artu a architektuře HL2, tím nemyslím engine, ale architektura staveb ve hře, později již pracoval pro Arcane a Dishonored 1 a 2, kde si všímavý hráč mohl povšimnout jisté podobnosti ve stylu staveb mezi DS a HL2. Naposledy se Antonov podílel jako art director, nebo konzultant pro hry: DooM (2016), Prey (2017) a nyní je uveden jako člen týmu "Eschatology Entertainment". Dle mého jeho herní osud není ve vztahu k Valve výjimečný. Tedy mé očekávání na HF3 je v rozmezí skepticismu a snad lehké zvědavosti. 

    • Podle loni vydaného dokumentu o vývoji HL2 jich pro Valve pracuje ještě docela dost. Teď ale bude víc záležet na tom, kolik tam pracuje lidí, co dělali HL:Alyx. Tady bych řekl, že většina, protože pokud to opravdu bude HL3, tak na jeho vývoj museli přejít brzy po vydání Alyx. Na tom se Antonov, pokud vím, už nepodílel, ale vypadalo to dobře. Asi tam mají někoho, kdo dokázal jeho styl pochytit a aplikovat v modernější hře..

      • Whippeti-tlamicky

        Bylo by vynikající, pokud by v HLIII bylo zpomalování času (Max Payne), dále mechanika portálů z Portal 1 a 2 (i s důrazem na logické prostorové hádanky), nebo více časových rovin aktivně ovlivňující gameplay (podobně jak jedna mise v Dishonored 2, nebo v TitanFall 2).

    • mr.clayman

      Viktor Antonov hlavně před pár lety zemřel.☹

      • Whippeti-tlamicky

        To je šok, nejen proto že byl v nejlepších letech. Klidně mohl tvořit dalších 20/25 let. 

      • Až letos v únoru, ale smutné je to tak jako tak. Teoreticky se na HL3 podílet mohl, ale spíš bych řekl, že ne, když nedělal na Alyx.

  • KrPa

    sorry, ale valve uz neumi delat hry, takhe HL3 velmi zavani pruserem

    • wakorejsek

      Jelikož jejich poslední opravdová hra byl Portal 2 (10/10 na Games, a já nemůžu než souhlasit), který vyšel 2011, tak težko říct, jestli na to ještě mají.

      Všechno, co od té doby vytvořili, byly multiplayerové či VR experimenty, kdy se zkusili svézt s dobovými trendy.

      Vědom si jejich tvůrčího procesu, kde nemají problém vyhodit léta práce do koše, průseru bych se nebál.

      To už spíš HL3 nikdy nevyjde, než aby to byla špatná hra.

      • Dota 2 není opravdová hra? Counter strike není opravdová hra? Alyx není opravdová hra? Deadlock není opravdová hra? Counter strike taky ne? Ze Valve nedělá jen half life a portál jakoby to bylo call of duty neznamená, ze nedělají opravdové hry. Všechno jmenované hry jsou opravdové hry a to velmi úspěšně (těžko soudit jak dopadne deadlock, to je ještě brzy). Mimochodem, za poslední cca rok a půl se do Valve vrátilo mnoho vývojářů, kteří pracovali na half-life 2 a/nebo epizodách. Podobný nábor probíhal i během half-life Alyx, kdy Valve vědělo, že Alyx dokončí a tak posilovali tým .

        • KrPa

           Deadlock jeste neni ani hra, jen stranka na steamu...

          konkurence valorantu a overwatche. no to brzy 😂

          • Zajímavé, že deadlock hraju a je tam semnou dost lidi…

      • mr.clayman

        A HL:Alyx jako nic? I po 5 letech od vydání je to pořád etalon kvalitního VR zážitku.

      • KrPa

        jeste vydali CS 2.0 a pak pruser jmenem Artifact

      • On i ten jejich "VR experiment" (Alyx) pořád patří mezi špičku v rámci žánru. Což je slušný výkon, když už je to pět let od vydání. Jestli na HL3 pracují od té doby pořád se stejnou péčí, tak by to opravdu nemuselo být špatné.

  • wakorejsek

    Že se bude jednat zrovna o HL3 úplně nevěřím, ale plně chápu tu věc s menším odstupem oznámení a vydání, ať už to bude cokoliv.👍

    Mediální masáž kolem vysokorozpočtových titulů by měla mít své meze. Už pěkných pár her, na které jsem se po oznámení vyloženě těšil, mě nakonec právě díky přehršli propagačních videí, z nichž jsem dlouho dopředu viděl pomalu víc, než bych se dočkal při vlastním zahrání, dokázalo bezpečně odradit. A to prosím pěkně žádné ukázky cíleně nevyhledávám.

    Navíc, i když publikum se časem obměňuje, modla jako Valve tohle asi nemá úplně zapotřebí.💕

    Ale možná jsem prostě jenom starej.😂

    • mr.clayman

      Já to řešívám tak, že pokud si usmyslím, že si nějakou hru pořídím, přestanu sledovat veškeré nově vyšlé trailery a dojmy z hraní. Jednak si tím nic nevyspoiluju a zároveň míra mých očekávání nepřeleze únosnou mez. 🙂

    • Derp_1337

      Ano. Ty mediální PR kampaně u vysoko rozpočtových titulů jsou často spíš na škodu. Např. Vampire the Masquerade: Bloodlines 2 nebo Cyberpunk 2. 

      2 roky se na lidi sypaly články, které čím dál tím víc chválily hru. Jednu část hráčů to až znechutilo, druhá část hráčů začala mít přehnaně vysoká očekávání. Čeho je moc, toho je příliš.

  • houmrhoumr

    alyx byla super. hl3 pred gta6😉

  • HALF-LIFE jsem si dostatečně užíval, tak hlavně ať to nepodělaj jestli je to pravda. To bych pak ištvána Hulidaliho musel nakopat do gulí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit